|

پیش بینی متفاوت از بیت کوین!!

بیت کوین

بسیاری از فعالان بازار و حوزه صنعت معتقد هستند باوجودی که کریپتو نوسان بیشتری از بازار سهام دارد، فرصت‌های بازگشت بهتری را ارائه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از فعالان بازار و حوزه صنعت معتقد هستند باوجودی که کریپتو نوسان بیشتری از بازار سهام دارد، فرصت‌های بازگشت بهتری را ارائه می‌کند. سقوط اخیر بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال موجب شد تا فرصت بازگشت این دو حوزه بررسی شود.

در هفته اخیر بازار کریپتو با ریزش ۳۰ درصدی روبه‌رو شد و ارزش کل بازار آن از ۱.۸ تریلیون دلار در ۴ می، به ۱.۲ تریلیون دلار در روز پنج‌شنبه رسید.اما این نوسان مخصوص بازار ارزهای دیجیتال نبود و بازار سهام هم با ریزش ۱۲ درصدی به سطحی پایین‌تر از ۱۲ هزار واحد رسید؛ به‌علاوه غول‌های فناوری مانند اپل و مایکروسافت هم ریزش‌های شدیدی داشته‌اند.

در همین راستا، بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند ارزهای دیجیتال فرصت‌های بهتری را برای بازگشت دارند و می‌توانند در بلندمدت نسبت به بازار سهام، بهبود عملکرد موفق‌تری ارائه کنند.ازطرفی اطلاعات سایت گوگل ترندز نشان می‌دهد که با ثبت کف‌های جدید در قیمت بیت‌کوین، میزان جست‌و‌جوی عبارات مربوط به خرید رمزارزهای برتر بازار افزایش داشته است.

بر اساس آمار منتشرشده، تعداد جست‌و‌جوی عبارات «آیا بیت‌کوین بخرم» بیش از ۷۰٪ و «آیا اتریوم بخرم» بیش از ۵۰٪ در هفته ‌گذشته افزایش پیدا کرده است.

میزان جست‌وجوی «چگونه بیت‌کوین بخرم» نیز نسبت به عبارت «چگونه بیت‌کوین بفروشم» افزایش یافته است.و نکته قابل توجه این است که جک دورسی، از بنیان‌گذاران توییتر، معتقد است که نرخ بیت‌کوین در آینده مجددا افزایشی خواهد بود.

او در واکنش به توییتی از تام فیلپات، روزنامه‌نگار، گفته است به ریزش کنونی بیت‌کوین نگاه نمی‌کند و مطمئن است که بیت‌کوین در بلندمدت همواره روندی صعودی دارد. در ادامه به افزایش پذیرش بیت‌کوین اشاره کرده و گفته است این دلیل محکمی بر این ادعاست؛ چراکه افراد بیشتری در حال استفاده از بیت‌کوین هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی