|

بی رحمانه ترین شکست برای دوج کوین و...چه بود؟

bitcoin dogecoin

این هفته ارزهای دیجیتال بی‌رحمانه‌ترین شکست را در سال 2022 به همراه داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این هفته ارزهای دیجیتال بی‌رحمانه‌ترین شکست را در سال 2022 به همراه داشتند.دیروز قیمت بیت کوین bitcoin در هفته 26 درصد،قیمت اتریوم 35٪،کاهش یافت.و BNB -2.8٪ 41٪، dogecoin 42٪، کاردانو 44٪، XRP-2.7٪  39٪ و حدود سولانا 46٪ سقوط کرند. حتی استیبل کوین های ظاهراً «پایدار» نیز از فشار فروش در امان نبودند.بزرگترین تتر جهان، با کاهش دلار کاهش یافت.و برای اولین بار از سال 2017 به 0.95 دلار سقوط کرد.

در همین حال، terraUSD و luna - همتایان الگوریتمی آن - قبل از متوقف شدن بلاک چین، 85٪ و 99٪ از ارزش خود را از دست دادند.اگر بخواهیم از جنبه مثبت بررسی کنیم، امروز صبح بیت کوین و آلت کوین های اصلی به قیمت دو رقمی بازگشتند. با این حال، مفسران حساب رسمی توییتر 2.8٪ بیت‌کوین، بر این باورند که هنوز خیلی زود است که بخواهیم از چوب پنبه‌باز بیرون بیاییم و به میزان کاهش‌های قبلی بیت‌کوین اشاره می‌کنیم.

بالاترین قیمت بیت کوین  در تاریخ 68990 دلار بوده است. کاهش 80 درصدی یعنی 13798 دلار است. که تقریبا 27 هزار دلار را در برمیگیرد.از طرفی هستر پیرس، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ایجاد یک فریم‌ورک نظارتی برای استیبل کوین‌ها که امکان آزمون‌وخطا و فضایی برای شکست را ایجاد می‌کند حمایت کرد. در یک نشست که به میزبانی مجمع موسسات پولی و مالی رسمی برگزار شد، از پیرس که مدت‌ها حامی ارزهای دیجیتال بوده است خواسته شد تا اقدامات نهادهای نظارتی آمریکا را در ارتباط با ارزهای دیجیتال روشن کند.

پیرس گفت شاهد حرکت‌هایی پیرامون استیبل کوین‌ها هستیم، حوزه‌ای که این هفته توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او افزود از کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواسته است تا از اختیارات قانونی خود جهت ارائه معافیت‌هایی برای فناوری‌های خاص استفاده کند که به گفته او امکان آزمایش‌های مهم را فراهم می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها