|

سیگنالی کارآمد!

وضعیت اسفناک خرس های بیت کوین!

bitcoin

صبح دیروز، کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به پایین ترین حد خود در ژانویه ادامه یافت. خرس‌ها نتوانستند حمایت 32500 دلاری را آزمایش کنند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-صبح دیروز، کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به پایین ترین حد خود در ژانویه ادامه یافت. خرس‌ها نتوانستند حمایت 32500 دلاری را آزمایش کنند، بنابراین پایین‌ترین قیمت به مرز 32950 دلار رسید و بیت کوین پس از افت شدیدی که در دو روز گذشته ثبت کرد، دوباره در حال افزایش است.

این اولین بار در تقریباً 6 ماه گذشته است که بیت کوین با قیمت 33 هزار دلار معامله می شود، قیمتی که این کوین آخرین بار در ژوئیه 2021 ثبت کرد. اما امروز، در صبح روز 25 ژانویه، بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال سبز رنگ است که در بین ارزهای دیجیتال بهبود یافته است.روندصعودی در 24 ساعت گذشته دلایل زیادی به همراه دارد که باعث می شود بیت کوین سریعتر از بسیاری از ارزهای دیجیتال بزرگ بازیابی شود.

بیت کوین

تا لحظه نگارش، حجم تجارت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 20 درصد رشد داشته است، در حالی که ارزش بازار حدود 9 درصد رشد داشته است. بنابراین، بیت کوین یکی از ارزهای رمزپایه است که ممکن است در طول این مدت بسیار خوب عمل کند.در این صورت می توان بالاترین قیمت روزانه را در محدوده 38600 دلار پیش بینی کرد. بیت کوین در زمان انتشار با قیمت 36765 دلار درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها