|

تحلیلی تکنیکال!

نبردمهم اتریوم و بیت کوین؟

bitcoin

روند کاهشی ارزهای دیجیتال تا چه سطحی ادامه دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیت‌کوین امروز با ادامه روند کاهشی سطح ۳۹ هزار دلار را هم شکست و تحت تاثیر احساسات سرمایه‌گذاران قرار گرفت. بیت‌کوین به‌عنوان مهم‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار حدودا ۴۰ ٪ از نوامبر ۲۰۲۱ کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر این رمزارز با کاهش شدید قیمتی در کانال ۳۵ هزار دلار قرار دارد و باید دید چقدر می‌تواند سطوح حمایتی خود را حفظ کند.

سایر ارزهای دیجیتال هم شرایط چندان بهتری ندارند. اتریوم با کاهش ۱۲ درصدی به سطح ۲۵۰۰ دلار رسید. بایننس کوین با کاهش حدودا ۱۰ درصدی روبه‌رو بوده و کاردانو هم افت ۸.۶ ٪ را تجربه کرده است. بیت‌کوین از اوج خود در ماه نوامبر بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار ارزش بازار را از دست داده و بیش از ۱ تریلیون دلار از کل بازار ارزهای دیجیتال از دست رفته است.

رئیس جمهور السالوادور نایب بوکله تایید کرد که خرید ۴۱۰ بیت‌کوین دیگر به مبلغ ۱۵ میلیون دلار را با موفقیت انجام داده و قیمت معاملات را حدودا ۳۶۵۸۵ دلار برای هر بیت‌کوین اعلام کرده است. السالوادور بیت‌کوین را در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ به عنوان ارز قانونی کشور پذیرفت و تا امروز به طور استراتژیک ۱۸۰۱ بیت‌کوین را در چهار ماه گذشته خریداری کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی