|

رشد بیت کوین !

روزنه ی نور برای بیت کوین چیست؟

bitcoin

رشد بیت کوین در چند سال گذشته چشمگیر بوده است. اما در سال 2021، زمانی که بیت کوین به مرز 68000 دلار رسید، یک ATH چشمگیر به دست آمد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-رشد بیت کوین در چند سال گذشته چشمگیر بوده است. اما در سال 2021، زمانی که بیت کوین به مرز 68000 دلار رسید، یک ATH چشمگیر به دست آمد. با وجود سقوط شدید و قیمت فعلی زیر 50 هزار، هنوز پتانسیل زیادی برای بیت کوین وجود دارد که در سال 2022 روند صعودی داشته باشد. در واقع، پیش بینی می شود که قیمت بیت کوین در سال 2022 به بیش از 100000 دلار برسد.

تقاضای زیادی برای بیت کوین در سال 2022 وجود دارد که با افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین که پرداخت های بیت کوین را می پذیرند، ایجاد شده است. همچنین انتظار می رود بیت کوین در سال 2022 سهم بیشتری از طلا را کسب کند. اینها تنها برخی از عوامل اصلی هستند که بیت کوین را در مسیر صعودی قرار می دهند.

همچنین دولت سالوادور در حال تلاش برای توسعه یک محصول اعتباری با پشتوانه بیت‌کوین برای شرکت های خرد و کوچک در سراسر کشور است. در آینده نزدیک قرار است که کسب و کارهای کوچک و خرد واجد شرایط، وام های کم بهره که توسط بیت کوین تضمین می شود، دریافت کنند.

به گفته پل اشتاینر، رئیس موسسه ملی کسب و کارهای کوچک السالوادور، اعطا وام ها با کیف پول ال چیوو ساخته شده توسط دولت انجام خواهد شد. ال چیوو، کیف پول رسمی بیت کوین دولت السالوادور، افزایش سریعی در استفاده داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها