|

پایین ترین حد بیت کوین!

بزرگترین دلیل ریزش بیت کوین!؟

bitcoin

با کاهش دارایی‌های ریسک توسط سرمایه‌گذاران، بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر سقوط کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با کاهش دارایی‌های ریسک توسط سرمایه‌گذاران، بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر سقوط کرد سقوط ارزهای دیجیتال در پی فروش نتفلیکس و پیشنهاد ممنوعیت ارزهای دیجیتال روسیه همراه شد.بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه روز جمعه تحت تأثیر فروش دارایی های سفته بازانه و ممنوعیت پیشنهادی روسیه برای کلیه عملیات رمزنگاری در این کشور سقوط کردند.

قیمت بیت کوین در معاملات روز جمعه آسیا حدود 7.4 درصد کاهش یافت و به 38261 دلار رسید. سایر ارزهای دیجیتال اصلی نیز سقوط کردند و اتر تقریباً 9 درصد کاهش یافت. بر اساس ارقام CoinMarketCap، سقوط برخی از بزرگترین ارزهای دیجیتال جهان حدود 140 میلیارد دلار از مجموع سرمایه بازار آنها را از بین برد.سقوط  ارزهای دیجیتال در حالی اتفاق افتد که سرمایه‌گذاران سهام شرکت‌های فناوری را رها کردند.

بیت کوین

 Nasdaq را در روز پنج‌شنبه به سمت قلمرو اصلاحی سوق داده‌اند، زیرا انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا برای مهار سیاست‌های پولی همه‌گیر برای مبارزه با تورم حرکت کند. پس از آنکه غول پخش ویدئو نتفلیکس در مورد رشد مشترکین هشدار داد، فروش بیت کوین در اواخر روز معاملاتی نیویورک افزایش یافت. سهام این شرکت در معاملات پیش از بازار در نزدک در روز جمعه حدود 20 درصد کاهش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی