|

معرفی سیگنال های خیلی مهم!

برترین های متاورسی!

متاورس

یک توکن محبوب متاورسی دیگر را به شما معرفی کنیم...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-باتوجه به گفته های ارزنورمزارز سند (SAND) مربوط به بازی و محیط متاورسی سندباکس است که شما می‌توانید در آن خریدوفروش NFT انجام دهید و با بازی به کسب درآمد برسید. این ارز در سال ۲۰۲۰ با نرخ ۰.۰۵۱ دلار عرضه شد و اکنون هر توکن سند ۵.۸ دلار ارزش دارد. ارزش کل بازار این رمزارز ۵ میلیارد و ۳۴۵ میلیون دلار است.

توکن SAND سومین توکن برتر متاورس است که در رتبه ۳۸ برترین ارزهای بازار قرار دارد. مارکت کپ این ارز حدود ۴ میلیارد دلار بوده و حدود ۹۲۰ میلیون توکن از ۳ میلیارد توکن آن در گردش است. بالاترین قیمت تاریخی این ارز در ۲۵ نوامبر سال گذشته در قیمت ۸.۴۴ دلار ثبت شد که تا این لحظه ۴۸ درصد کاهش را تجربه کرده است.

توکن سندباکس روی حمایت ۴.۱ تا ۴.۲ دلار قراردارد و در صورت حمایت می‌تواند به سمت سقف قبلی خود حرکت کند. اما در صورت اصلاح بیشتر می‌توان روی حمایت خط روند بلندمدت صعودی آن حساب کرد؛ هرچند که محدوده ۱ دلار نیز یکی از کلیدی‌ترین حمایت‌های این رمزارز است. این نکته قابل ذکر است که ورود به سرمایه‌گذاری بدون تحلیل لحظه‌ای در زمان ورود ارزنده نیست و بایستی ارز موردنظرتان را از همه لحاظ بررسی کرده و سپس اقدام کنید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی