|

Dogecoin و موزیلا !

خالق دوج کوین وارد جنگ حماسه ای شد؟

DOGCOIN

خالق Dogecoin از موزیلا به دلیل توقف کمک های مالی ارزهای دیجیتال انتقاد می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-خالق Dogecoin از موزیلا به دلیل توقف کمک های مالی ارزهای دیجیتال انتقاد می کند خالق Dogecoin از موزیلا انتقاد کرد که ظاهراً تصمیم خود را بر اساس بازخورد «اوباش اینترنتی نادان و مرتجع» گرفته است.در 31 دسامبر 2021، موزیلا، توسعه‌دهندگان مرورگر اینترنت فایرفاکس، توییت کرد که این شرکت رمزارزهایی مانند Dogecoin (DOGE)، اتر (ETH) و بیت‌کوین (BTC) را به‌عنوان کمک مالی به همراه پیوند اهدای Bitpay می‌پذیرد.

با این حال، کمتر از یک هفته بعد، این کمپین پس از واکنش منفی کاربران و برنامه نویس جیمی زاوینسکی، یکی از بنیانگذاران موزیلا، متوقف شد. به گفته زاوینسکی، همه افراد درگیر باید «از این تصمیم برای مشارکت با کشتی‌های پونزی سیاره‌سوز شرمنده باشند.زاوینسکی به همین جا بسنده نکرد.

در ادامه، او یک پست وبلاگی در وب سایت خود منتشر کرد و نوشت که مدل کسب و کار صنعت کریپتو غیر واقعی است. زاوینسکی نوشت: «آنها فقط آلودگی تولید می کنند، نه چیز دیگری، و آن را به پول تبدیل می کنند.

به دنبال آن، موزیلا تصمیم گرفت کمک‌های ارزهای دیجیتال را متوقف کند و یک بحث داخلی در مورد تأثیر زیست‌محیطی ارزهای دیجیتال داشته باشد. موزیلا گفت که سیاست‌های خود را در مورد کمک‌های ارزهای دیجیتال بررسی می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها