|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

خبری انفجاری برای دارندگان دوج کوین!

DOGCOIN

آیا دوج کوینDogecoin (DOGE) از روند نزولی که از نوامبر در آن بوده است خارج می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin (DOGE) به آرامی اما مطمئناً از روند نزولی که از نوامبر در آن بوده است خارج می شود.از سطح تاریخی 0.13 دلار و از سد مقاومت 0.16 دلار عبور کرده و  اما از آن زمان نتوانسته اند رالی را ادامه دهند.

امروز قیمت Dogecoin در نزدیکی خط روند نزولی قرمز تثبیت شد و به نظر می‌رسد که با آماده شدن بازار رمزارزها در دومین روز متوالی افزایش جهش خواهند کرد.Dogecoin با نوسانات دنباله دار فعلی رشد خواهدکرد و قرار است تا پایان این هفته به 0.19 دلار برسد.

دوج کوین

قیمت Dogecoin از نوامبر و که با رکود شدیدی برخورد کرد به‌نظر می‌رسد رو به پایان است، گاوها توانسته‌اند جریان را تغییر دهند و با اندکی کمک در حال حاضر در حال تثبیت قیمت در بالای خط روند نزولی قرمز هستند. به این ترتیب، گاوها در حال خروج از نزول و شروع ورود بیشتر به Dogecoin از سوی سرمایه‌گذاران حاشیه‌ای هستند.

DOGE در حال حاضر شاهد افزایش قابل توجهی در شاخص قدرت نسبی به عنوان اثبات روند تغییر است. تقاضای بیشتر در سمت خرید می‌تواند قیمت DOGE را امروز به بالای 0.16 دلار بازگرداند و گاوها را وادار کند که برای بار 0.17 دلار را لمس کنند.اگر این عوامل حمایتی همچنان ادامه داشته باشند، انتظار داشته باشید که قیمت DOGE به 0.19 دلار برسد و میانگین متحرک ساده 55 روزه به عنوان توقف احتمالی زودتر در رالی قبل از جمعه باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها