|

چک لیست هفتگی!

نگاه از زاویه دیگر به بازار رمزارزها!

arzdigital

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 2.49 تریلیون دلار رسید؟اماچگونه؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در ارزهای رمزپایه، قیمت بیت کوین بالای 50000 دلار معامله می شود، حتی در حالی که محبوب ترین و بزرگترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازار با 0.6% کاهش به 50180 دلار رسید. بیت کوین که به دلیل نوسانات خود مشهور است، از زمان ثبت رکورد در اوایل نوامبر بیش از 18000 دلار کاهش یافته است، اما هنوز هم بیش از 75 درصد در سال جاری (از سال تا به امروز یا YTD) تا کنون رشد داشته است.

در همین حال، اتر، ارز مبتنی بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، بیش از یک درصد کاهش یافت و با قیمت 4013 دلار درحال معامله می باشد. از سوی دیگر، قیمت Dogecoin بیش از 2 درصد کاهش یافت و به 0.18 دلار رسید، در حالی که Shiba Inu نیز با 0.7 درصد کاهش به 0.000038 دلار رسید.

توکن های دیجیتال دیگری مانند Solana، Polygon، Litecoin، Terra، XRP، Polkadot، Stellar نیز در 24 ساعت گذشته با کاهش همراه شدند و Cardona بیش از 3٪ و Uniswap بیش از 4٪ افزایش یافت.و CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 2.49 تریلیون دلار رسید.

یک سال پرفروش برای ارزهای دیجیتال به پایان می رسد، بسیاری از سکه‌های جایگزین در سال جاری با افزایش جذابیت‌های خود، روندهای شگفت‌انگیزی را به ثبت رسانده‌اند، مانند Dogecoin، Cardano و Shiba Inu که قبلاً خیلی محبوب نبودند امسال با محبوبیت بالایی ظاهر شدند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها