|

کفش های شیبا پوشیده شده است؟

زمان جشن شیبا دارها فرا رسیده است؟

SHIBAINU

ت شدن شیبا در صرافی کراکن، قیمت SHIB بیش از 16 درصد افزایش یافت صرافی محبوب ارزدیجیتال کراکن اعلام کرده است که از 30 نوامبر معاملات…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-پس از انتشار خبر لیست شدن شیبا در صرافی کراکن، قیمت SHIB   بیش از 16 درصد افزایش یافت  صرافی محبوب ارزدیجیتال کراکن  اعلام کرده است که از 30 نوامبر  معاملات Shiba Inu (SHIB) راه اندازی خواهدشد، طرفداران این ارز دیجیتال مبتنی برمیم بیش از یک ماه است که منتظر این خبر بودند.این خبرشور و هیجان زیادی در میان ارتش SHIB ایجاد کرد. در عرض چند ساعت پس از اعلام، مشخص شد که شیبا کفش‌های خود پوشیده و آماده دویدن است.

SHIBAINU

SHIB بیش از 16 درصد افزایش یافت چون طرفداران و فرصت طلبان بازار برای خرید بسیار عجله داشتند و حجم زیاد خرید ممکن است به شیبا کمک کرده باشد.شیبا اینو علیرغم افت 52 درصدی SHIB از بالاترین قیمت رکورد تاریخی خود، اکنون به یک بازگشت صعودی شدید چشم دوخته است.

 — دیوید گوخشتین (@davidgokhshtein) در 29 نوامبر 2021 بیان کرد گه  اکنون که SHIB در لیست کراکن قرار گرفته است، طرفداران می توانند جشن بگیرند. از آنجایی که معاملات فردا در صرافی آغاز می شود، توکن میم به نظر می رسد حداقل رالی خود را دو برابر کند. SHIB در حال حاضر فاصله 50 درصدی بین بالاترین رکورد خود در ماه گذشته دارد.ولی به زودی اوج خواهد گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهرداد ارسالی در

    ما که دوج خریدیم چیکار کنیم ....روز به روز داره ارزش پولمون کمتر میشه.....چرا نهنگهای دوج یه حرکتی نمیکنن داریم بیچاره میشیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها