|

به ارزش۲۵ میلیارد!

ارز ترالونا شیبا را نابود کرد؟

SHIBAINU  lona

رمزارز LUNA، کوین بومی استیکینگ که زیربنای بلاکچین Terra می باشد، در اوایل امروز با افزایش ۱۰۴ توانست رکورد جدیدی با قیمت 64.87 دلار ثبت کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-رمزارز LUNA، کوین بومی استیکینگ که زیربنای بلاکچین Terra می باشد، در اوایل امروز با افزایش ۱۰۴ توانست رکورد جدیدی با قیمت 64.87 دلار ثبت کند. با توجه به افزایش قیمت لونا ارزش بازار این ارز دیجیتال از مرز ۲۵ میلیارد دلار عبور کرد،علاوه برلونا ارزش مایک نووگراتز ( Mike Novogratz) هم از شیبا اینو (SHIB) بیشتر است و به ترتیب در جایگاه دوازدهم و سیزدهم قرار دارند.

WhatsApp Image 2021-12-02 at 21.17.14

ترا لونا یک پلتفرم بلاک چین ای می باشد که استیبل کوین های الگوریتمی که مبتنی بر ارز فیات هستند را ارائه می دهند و تمام عرضه با یک پروتکل تامین میشود و با سوزاندن آنها سطح تقاضا افزایش می‌یابد. سود دریافتی از لونا از بازار استیبل کوین (TerraUSD (UST تامین می شود.

یک سامانه اعتبارسنجی وجود دارد که لونا رو به اشتراک می گذارد تا تراکنش های انجام شده را تایید کنند بعد از جواب نظر سنجی تصمیمات نهایی گرفته می‌شود،بر اساس داده‌ها و اطلاعات داده شده از پلتفرم DeFi Llama، ترا با 12.84 میلیارد دلار ارزش کل بازار، 4.69 درصد از سهم بازار صاحب قراردادهای هوشمند میباشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها