|

سیگنالی کارآمد!

نکته کلیدی برای دارندگان"دوج کوین و شیبا"

SHIBAINU  DOGCOIN

اوزدیل(Zihni Özdil)، میلیونر هلندی به تازه در توییتر خود اعلام کرد که به آینده شیبا اینو(Shiba Inu) و دوج کوین(Dogecoin) ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-عضو سابق حزب سبز هند نی اوزدیل(Zihni Özdil)، میلیونر هلندی به تازه در توییتر خود اعلام کرد که به آینده شیبا اینو(Shiba Inu) و دوج کوین(Dogecoin) در کوتاه مدت بسیار خوش بین می باشد.اوزدیل می‌گوید که هر دو آنها الگویی را تشکیل داده‌اند به نام پرچم گاوی که پس از یک دوره طولانی تثبیت قیمت، روند صعودی را در پیش می‌گیرند.

همچنین بیان کرد که در صورت افزایش نرخ بهره مردم باید از طریق ارزهای دیجیتال دوری کنند،اوزدیل می‌گوید به نظرش تمایز قابل توجهی بین بیت کوین و میم کوین‌ها وجود ندارد، چرا که ارزش آنها به اندازه میزان تمایل افراد برای پرداخت از طریق آنها است.این شخص در سال 2017 (1396) به عنوان عضوی از گرون لینکز(GroenLinks)، که یک حزب سیاسی می باشد از این طریق وارد مجلس نمایندگان شد.

اوزدیل به جسی کلاور(Jesse Klaver)، رهبر این حزب سیاسی این شخص برای نوشتن کتابش کمک کرده بود.سپس  اوزدیل پس از مشاجره با کلاور بر سر وام های دانشجویی،از حزب سبز و مجلس سفلی پارلمان هلند کناره گیری کرد.

این نماینده سابق مجلس در ماه اگوست رازمیلیونر شدن خود را فاش کرد که به خاطر یک شرط بندی درست به روی Dogecoin و اتر (Ether) توانست سود زیادی به دست بیاورد و تبدیل به یک میلیونر ارز دیجیتال شود و با این سود کلان یک ویلا در جزیره های گرمسیری خریداری کرده است.بیان میکند که:

”من خودم رو خیلی درگیر ارزهای دیجیتال کرده‌ام و احمقانه ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. تمام پولی که با ETF به دست آوردم را در دوج کوین و اتر سرمایه گذاری کردم.”

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها