|

ارز موردعلاقه ایلان ماسک!

حماسه دوج کوین در تولدش!

DOGCOIN

ارز مورد علاقه ایلان ماسک دوج کوین اکنون هشت ساله شده است و با این قدمت مانند یک بازیگر در بازار رمز ارز ها معروف و محبوب شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-ارز مورد علاقه ایلان ماسک دوج کوین اکنون هشت ساله شده است و با این قدمت مانند یک بازیگر در بازار رمز ارز ها معروف و محبوب شده. در ماه می رمزارز دوج کوین بر اثر یک شوخی که توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر در 6 دسامبر 2013 نسبت به آلت کوین ها  راه اندازی شد.

و بعد از این اتفاق یک رالی بسیار تند و تیز برای این میم کوین در اوایل ماه مه رخ داد،ارزش دارایی بازار آن به حدود ۹۰ میلیارد دلار رسید دوج کوین به دلیل پشتیبانی و حمایت قوی از طرف ایلان ماسک، افراد مشهور و محبوبیت در رسانه ها در ۴ ماه اول سال ۲۰۲۱ به طور قابل توجهی حدود ۱۷۰۰۰ درصد جهش کرد.

BITCOIN

با این صعود چشمگیر باعث مجذوب شدن سرمایه گذاران به خود شد بعد از آن شروع به تقلید از بیت کوین و سبقت از شیبا اینو کرد که دوج کوین یکی از رقیب های سر سخت  شیبا شد، و از این میم کوین پیشی گرفت و از درخشش او کاسته شد، ولی اکنون دوج کوین حدود ۷۶.۱ از رکورد تاریخی خود فاصله گرفته است ولی در ابتدای سال به میزان قابل توجهی حدود ۶۹۴۳ درصد رشد کرده است.

که کمک بسیار زیادی به دارندگان بلندمدت در بازار ارز دیجیتال می کند مارکوس در توییتر به ایلان ماسک در ارتباط می باشد و بر این باور است که سال ۲۰۲۱ سالی بوده است که رشد دوج کوین باعث افزایش چشمگیر سرمایه این شخص شده است،

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها