|

خرید یا فروش؟

حماسه ای فوق العاده از دوج کوین!

DOGCOIN

با توجه به داده‌های درون زنجیره‌ای IntoTheBlock نشان می دهد که در طی ۲۴ ساعت گذشته دوج کوین تراکنش های بزرگی انجام داده است!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-با توجه به داده‌های درون زنجیره‌ای IntoTheBlock نشان می دهد که در طی ۲۴ ساعت گذشته دوج کوین تراکنش های بزرگی انجام داده است که حدود ۱۰ درصد افزایش یافته، با توجه به ریزش بیت کوین و دیگر رمزارزها بازار دچار نوسانات منفی و ضررهای جزئی شده است تراکنش های بزرگ شامل تراکنش هایی می باشد که حدود  ۱۰۰۰۰۰ دلار یا بیشتر ارزش دارد.

dogcoin

این افزایش ها نمایندهایی برای سرمایه گذاران بزرگ و موسسات می باشد و با توجه به شواهد موجود در بازار دوج کوین در حال افزایش است، دلیل این بهبود برطرف کردن مشکلات و نقص های فنی بایننس می باشد که ایلان ماسک اختلافات زیادی سر این موضوع با مدیرعامل بایننس داشت.

dogcoin

کاربران بایننس که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان می باشد، زمانی که برداشت دوج کوین از این صرافی  از تاریخ نوامبر۲۰۲۱‌مسدود شد، با مشکلات زیادی روبرو شدند. شکل گیری دوج کوین از یک طنز در فضای مجازی از سال ۲۰۱۳آغاز شد، اکنون DOGCOIN به عنوان یک رمز ارز بزرگ در دنیا که دارای جایگاه دهم است، در حال افزایش محبوبیت می باشد. و طی ۲۴ ساعت گذشته رشد کمی داشته است با توجه به شواهد نشان می‌دهد که دوج کوین سال گذشته حدود ۶۳۰۰۰ افزایش یافته است،که ارزش کل دارایی این میم کوین حدود۲.۷۴ تریلیون دلار با کاهش ۱.۵ درصدی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها