|

بیوگرافی جیک جیلنهال و عکس‌های شخصی اش/ این مرد چشم رنگی تو 43 سالگی خوش میدرخشه

جیک جیلنهال یک بازیگر آمریکایی است که به دلیل شدت و تعهدی که در به تصویر کشیدن طیف متنوعی از شخصیت‌ها به ارمغان می‌آورد، شهرت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جیک جیلنهال یک بازیگر آمریکایی است که به دلیل شدت و تعهدی که در به تصویر کشیدن طیف متنوعی از شخصیت‌ها به ارمغان می‌آورد، شهرت دارد. از فیلم های برجسته او می توان به دانی دارکو (2001)، کوه بروکبک (2005) و زودیاک (2007) اشاره کرد.  جیک جیلنهال علیرغم شجره‌نامه‌اش به‌عنوان کودکی در عرصه نمایش، جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران برجسته هالیوود صرفاً به واسطه شایستگی‌هایش به دست آورد. جیلنهال با داشتن والدین فیلمنامه نویس و کارگردان، و یک خواهر بازیگر به همان اندازه با استعداد و مشهور، از هوش و حساسیت ذاتی خود برای ساختن نام خود در فیلم های مستقل استفاده کرد.

6

اوایل زندگی و خواهر مشهور

جیکوب بنجامین جیلنهال بازیگر معروف به جیک جیلنهال در 19 دسامبر 1980 در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد. جیک و خواهرش مگی، پسر کارگردان استفن جیلنهال و تهیه‌کننده/فیلم‌نامه‌نویس نائومی فونر، از دوران کودکی بازیگری می‌کنند. برخی از فیلم‌های قبلی جیلنهال عبارتند از City Slickers (1991) که در آن او نقش پسر بیلی کریستال را بازی کرد و یک زن خطرناک (1993) به کارگردانی پدرش. جیلنهال جوان از دبیرستان هاروارد-وستلیک لس آنجلس فارغ التحصیل شد و یک سال در دانشگاه کلمبیا در نیویورک تحصیل کرد و سپس برای ادامه بازیگری ترک تحصیل کرد.

13

اوایل زندگی و حرفه

جیلنهال کوچکترین فرزند از دو فرزند نائومی فونر، فیلمنامه نویس برنده گلدن گلوب و استفن جیلنهال، کارگردان است. خواهرش،مگی جیلنهال ، بازیگر و کارگردان مشهوری شد. کار والدین آنها باعث نزدیکی خواهر و برادر به صنعت فیلم شد و جیک جیلنهال در سنین جوانی شروع به کار کرد. در سال 1991 اولین فیلم بلند خود را انجام داد و در نقش پسر شخصیت بیلی کریستال در کمدی City Slickers ظاهر شد.

12

دادستانی که قاتل می‌شود

او اخیرا در یک مینی سریال به نام «اصل بر برائت» بازی کرده ست. سریال اصل برائت Presumed Innocent محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام است و به کارگردانی N/A در سال 2024 ساخته شده است.در سریال اصل برائت : قتل هولناکی اتفاق می افتد و وقتی یکی از کارکنان دفتر دادستانی شیکاگو جزو مظنونین قرار می گیرد، آشوبی در دادستانی بر پا می شود.

 

4

2

1

او یکی از بهترین بازی‌های خود را در بحث‌برانگیزترین فیلم دوران حرفه‌ای‌اش، «کوهستان بروکبک» (۲۰۰۵) ارائه کرد که بیشترین تحسین منتقدان را تا به امروز برای او به ارمغان آورد. از آنجا، جیلنهال به بازیگر برجسته‌ای تبدیل شد که می‌توانست نقش‌های کم‌رنگی را به نمایش بگذارد.

5

11

روابط عاشقانه جیک جلینهال و شکست های متعدد او

جیک از سال 2002 با کیرستین دانست (هنر پیشه و مانکن آمریکایی) نامزد بود ان ها به مدت 2 سال با هم بودند و سپس از هم جدا شدند. بعد از آن جیک با ریس ویدرسپون (بازیگر و تهیه کننده آمریکایی) وارد رابطه عاشقانه شد و در سال 2008 نامزدی اش را عنوان کرد اما یک سال پس از آن از هم جدا شدند. از سال 2019، گزارش شده بود که جیلنهال با مدل فرانسوی ژان کادیو در ارتباط است. او قبلاً با افراد مشهور دیگری مانند بازیگران زن کرستن دانست و ریس ویترسپون و ستاره پاپ تیلور سویفت درگیر بود .

10

9

8

7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سن و سالش نشون نمیده ۴۳ سال داشته باشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها