|

سیاست زن بابک جهانبخش مارو از تو لونش درمیاره نگا کارشو پیش پدرشوهرش / خانوم یاد بگیر

babak-jahanbakhsh shayanews

زن بابک جهانبخش این روزا بلاگر شده برای خودش و قسمت هایی از زندگی شیکشون رو به اشتراک میذاره که حالا حرکت جدیدش جالب بوده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بابک جهانبخش رو میشه از اون دسته ازخواننده هایی بشمار آوورد که پاپ تو خونشه و اصلا صداش به سبک دیگه ای نمیاد چرا که صدای بسیار لطیفی داره و صد البته که متن آهنگاش هم مثل صداش میمونه و خیلی عاشقانه و احساسی هستن طوری که شما عاشق هم نباشی فازه عشاق رو برمیداری و البته که خود بابک جهانبخش هم به گفته ی خانومش در زندگی واقعی اندازه ی آهنگاش احساساتیه و یه جورایی انگار با احساس بودن تو خون این خواننده هست و با این حساب میشه گفت که آقا شغلی رو انتخاب کرده که میتونه باهاش خودش رو بیشتر کامل کنه و خب چه خوب که ازش پول هم درمیاره.

هر چند که بابک جهانبخش با این شغل پول روی پول میذاره چون ایشون اینطور که نشون داده میشه در خانواده ی مرفهی به دنیا اومده و بعد در دل این خانواده استعدادش شکوفا شده اون هم اینطوری که ایشون به همراه خانواده در کودکی به علت شغل پدر به آلمان مهاجرت میکنن و اونجا بابک جهانبخش علاقه ی خودش رو به موسیقی نشون میده و میزنه تو کارش ولی مثل خیلی از بچه ها یهو بیخیال نمیشه و یه علاقه ی زودگذر نبوده این حس چرا که وقتی دوباره به ایران برمیگردن این بار خیلی جدی تر اون رو در کشور خودمون دنبال میکنه و اینطوری یه خواننده ازش ساخته میشه. حالا گذشته رو بیخیال در ادامه برسیم به این روزای بابک جهانبخش و عیالش، پس با ما همراه باشید.

بابک جهانبخش

وقتی زن بابک جهانبخش اینطوری هم دل شوهرو هم دل پدرشوهرو به دست میاره

این روزا اینستاگرام شده محلی برای شوآف یعنی هر کسی هر چیزی که داره رو میکنه تو چشم مردم و تازه اینطوری بیشتر طرفدار هم پیدا میکنه و دیده میشه یعنی انگار یه جوری شده که خیلی ها اصلا عاشق لایف استایل های لاکچری شدن مثلا شما اگر یه کتاب رو برای خوندن معرفی کنید از مراسم عروسی شاهانه فلان بلاگر کمتر ویو میخوره چون به کلی سلیقه ها عوض شده و خیلی ها ترجیح میدن که اگر خودشون هم ندارن حداقل افرادی رو که دارن رو ببینن و تصور کنن که به جای اون ها هستن و یه جورایی با دیدن اون ها تجربه های اون ها رو تجربه نکرده مال خودشون کنن! اینجاش یه مقدار سخت شد ولی خب فک کنم گرفتین چی میگم!

حالا در این بین زنان افراد سلبریتی و معروف هم از این قضیه مستثنی نیستن و این افراد هم یه جورایی به سمت و سویی رفتن که انگار میخوان یه جورایی هر قسمت لاکچری که توی زندگیشون هست رو تو چشم مردم کنن و نشون بدن ولی در این بین یه سری ها خیلی شیک و سوسکی عمل میکنن مثلا زن بابک جهانبخش هم هرازگاهی فخر فروشی میکنه چرا که به واسطه ی همسر خواننده اش بود که تو مجازی این همه طرفدار پیدا کرد!

ولی حالا با آقایون نزدیک به خودش تو روز مرد اینطوری پز داده یعنی اول روز مرد رو به همسر اینهمه شیک و دلبرانه تبریک گفته و بعد از پدر شوهر و شوهر رونمایی کرده و اینطوری دل همه از پدر و پدرشوهرو همسر رو به دست آوورده ولی در این بین خیلی ها از خوشتیپ بودن پدر شوهر ایشون تعریف کردن چون اگه خود بابک جهانبخش بود مسلما عکسی از پدرش نمیذاشت ولی پریا خانوم از فک و فامیل آقاشون هم اینطوری ویو میگیره!

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

زن بابک جهانبخش ماهیگیری رو قبل از بلاگری بلد بوده!

شما اگر پول از سر و کولتون بالا بره حاضر میشید کار کنید؟ اصلا چی کار میکنید؟ جواب این سوال رو تو ذهن خودتون بدید تا بگم داستان چیه!

یه موضوعی که وجود داره این هست که گفتیم پریا خانوم همسر بابک جهانبخش به واسطه ی همسرش اینهمه معروف شد و خب واضح هم هست که بابک خان پولداره ولی در این بین یه چیزی داریم به اسم شم اقتصادی یعنی پولداری اوکی ولی پولو به فنا نده بلکه بیشترش کن حالا چطوریشو باید خودت پیدا کنی که در این بین پریا خانوم راهشو میدونسته و اون این بوده که اول پیجشو ببره بالا و بعد به عنوان بلاگر تبلیغ بذاره و اینطوری حسب بانکیشو تکون بده که با این حساب میشه گفت خوب بلده چطوری از دنیای پول ماهیگیری کنه حالا جواب شما به سوالی که اول پرسیدیم چی بود آیا مثل امثال پریا خانوم فکر و عمل میکنید یا انقد کار کردید که از کار کردن بیزار شدید و دوست دارین فقط خرج کنید؟

بابک جهانبخش

وقتی زن بابک جهانبخش مرز بین مادر و نامادری رو برمیداره

یه موضوعی که در خصوص زندگی بابک جهانبخش و پریا خانوم وجود داره این هست که این دو عزیز هر دو ازدواج دومشون هست و هر دو از ازدواج های اولشون یه بچه دارن بابک خان یه پسر و پریا خانوم یه دختر ولی در این بین خب پریا نامادری هم حساب میشه ولی خودش رو مادر پسر همسرش میدونه و اون رو جدا از دختر خودش نمیدونه و برای هر دو بچش پست هایی مثل پست زیر رو با کپشنش میذاره که نشون بده میتونه ذهنیتی که میده نامادری ها بد هستن رو نابود کنه.

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی