|

بابک جهانبخش و زنش چشم روشنی بچه ی بلاگره پر حاشیه سنگ تموم گذاشتن / کادوشون چه نایسه

babak-jahanbakhsh shayanews

در آخرین حاشیه ای که بابک جهانبخش و زنش دارن حضور این زوج در تولد فرزند یکی از بلاگرهای پرحاشیه هست که حسابی سوژه شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بابک جهانبخش رو میشه از اون دسته از خواننده هایی دونست که خیلی ها براشون سوال هست که ایشون همون اندازه که احساسات رو میشه توی آهنگاش درک کرد توی زندگیه واقعیش هم احساساتیه؟ چون بابک جهانبخش با صدای خاصی که داره همیشه از عشق خونده و برای خیلی ها خاطرات خوشی رو با صداش رقم زده هر چند که در این بین آهنگا میتونن خاطره ی خوشی باشن که به یه خاطره ی غم انگیز تبدیل میشن مثلا شاید یه آهنگی رو یه زمانی با یکی گوش میکردید که بعدها اون فرد از زندگیتون به طریقی رفت و شما موندید و خاطرات و آهنگ های دونفره ای که حالا یه نفره بهشون گوش میدید.

بنابراین با این اوصاف میشه گفت که کار بابک جهانبخش و امثالهم خیلی سخت تر از بازیگراست چون شما تو ماشین و در حال رانندگی، در حال پیاده روی و تو یه عالمه شرایط دیگه ترجیحتون این هست که آهنگ گوش بدید و همه ی این آهنگ ها براتون یه رویا و خیال رو در بر داره مثلا شما با دیدن فیلم ها شاید کمتر یاد از خاطراتون کنید ولی آهنگا دقیقا شما رو به دوره های مختلفی پرت میکنن که شما اون ها رو گوش میکردید و حتی شاید تو سنی نبودید که درک کنید اینا چی میگن و شکست عشقی چیه ولی خب با سوز موزیک و صدای خواننده ناخودآگاه دلتون میگرفت و احساس میکردید که جدی جدی شکست عشقی خوردید! پس موسیقی میتونه در عین واحد احساسی رو در شما ایجاد کنه که شاید حتی ازش اطلاعی هم نداشته باشید بنابراین تو انتخاب آهنگاتون دقت کنید. حالا از اینا بگذریم و بریم برسیم به این روزا ی بابک جهانبخش و زنش که یه حرکت جالب زدن.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش و زنش رفتن جشن چشم روشنی ولی سره بچه تو عکسا کات شد!

این روزا خیلی ها توی اینستاگرام فعال هستن و از اتفاق مختلف زندگیشون در این فضا میگن و عکس و فیلم منتشر میکنن مثلا چرا باید داستان آشنایی یه بلاگر با شوهرش مهم باشه که این دوستان هم با آب و تاب بیان تعریفش کنن؟ مسلما مهم نیست به هیچ وجه ولی تا وقتی که مخاطب نباشه اینا برای کی باید داستان سرایی کنن و جالبه که در خیلی از مواقع برای این حرف ها مخاطب دارن یعنی یه عده ای معلوم نیست که به چه علت ولی علاقه به شنیدن داستان عاشقانه ی این افراد نشون میدن اون هم افرادی که خیلی هاشون در فضای اینستاگرام هزار رو هستن و شاید حتی برای ثانیه ای هم خود واقعیشون رو نشون نداده باشن!

اصلا بعید نیست که بعضیا به خاطره این که تو اینستا بلاگر بشن ازدواج کنن چون میدونید که بلاگر بودن واقعا شغل پر درآمد با زحمت کمه وقتی میتونید از چای و قرمه سبزی هم تولید محتوا کنید! حالا در این بین همسر افراد معروف هم در این فضا بعد از این که ازدواج میکنن و معروف میشن و یکم بعد میزنن توی کار بلاگری و یا خودشون مزون و آنلاین شاپ میزنن و یا برای مزون های دیگه تبلیغ میکنن و از این طریق پول درمیارن که خب در این بین زن بابک جهانبخش هم یکی از این افراده که بعد از ازدواج و به واسطه ی شهرت شوهر، خودش هم معروف شد.

بابک جهانبخش

حالا هم در تازه ترین خبر از این زوج رفتنشون به مراسمی هست تحت چه عنوان تولد و یا چله یا هرچی که یکی از بلاگرا برای بچه اش گرفته بود که احتمالا بشناسیدش یعنی آناشید حسینی که خانوم به تازگی مادر شده و اصلا از بچش تصویری منتشر نمیکنه که در این بین خیلی ها موندن که چرا ایشون فاز سلبریتی برداشته و چه اهمیتی داره که کسی چهره ی بچه ی ایشون رو ببینه یا نبینه که خب خانوم حسینی با این وجود بچش رو نشون نمیده و مهموناش هم همینطور بودن و از بچه تصویری منتشر نکردن و بابک خان و همسرش تنها به نشون دادن کادوشون بسنده کردن.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

فرق زن بابک جهانبخش با و بی فیلتر زمین تا زیر زمینه

گفتیم که همسران خیلی از افراد سلبیرتی این روزا بلاگر هستن ولی موضوعی که در خصوص اون ها جالبه این هست که این افراد هم با بقیه ی بلاگرهای اینستایی تفاوتی ندارن و مثل اون ها دقیقا برای این که زیباتر دیده بشن به عمل های زیبایی متوسل شدن و هر روز هم دارن بیشتر شبیه هم دیگه میشن که خب در این بین زن بابک جهانبخش هم یکی از این افراد هست که عمل های زیبایی متعددی انجام داده ولی جالبه که هنوز هم از فیلتر استفاده میکنه و تفاوت چهره ش با فیلتر و بدون اون واقعا خیلی مشهوده و شوکه کننده!

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی