|

تولد پر سر و صدایی که بابک جهانبخش برای زنش گرفت / عمرا اگه یه همچین کیکی دیده باشید

babak-jahanbakhsh shayanews

زن بابک جهانبخش این روزا یه پا بلاگر شده و توی مجازی فعالیت میکنه و به تازگی آقای همسر برای خانوم تولد گرفته اونم با یه کیک عجیب.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بابک جهانبخش از اون دسته از هنرمندانی هست که با هنر و استعدادی که داره هرگز از یادها نمیره چون شاید برعکس بازیگرا که آدم باید فیلم هاشون رو ببینه ما در هر لحظه و هر جا مثل پشت ترافیک تو ماشین تا پیاده روی و با یه هندزفری میتونیم صدای گوش نواز و دلنشین ایشون رو بشنویم و الحق که میشه بابک جهانبخش رو آقای صدا دونست چرا که آقا عاشقانه ها رو به زیبایی هر چه تمام تر بیان میکنه و برای ما لحظات و دقایق خوب و لذتبخشی خلق میکنه که خب میگن از کوزه همان برون تراود که در اوست و میشه اینجور برداشت کرد که بابک جهانبخش به کلی روحیه ی لطیفی داره.

چون یه بار خانوم ایشون هم در این خصوص و در جواب به یکی از فالووراش گفته بود که بابک جهانبخش خیلی حساس و احساسیه که این میتونه یه علت برای ترانه های عاشقانه ی ایشون باشه. ولی خب با این وجود ایشون با وجود این همه عاشقانه ازدواج اولشون به جدایی ختم شد و طولی نکشید که مجددا ازدواج کرد که خب این وقفه ی کوتاه مدت بین ازدواج و طلاقش یه مقدار براش حاشیه ساخت که خب ایشون اینطور در پیجشون گفتن که برای هرز نرفتن میخوان که زودتر ازدواج کنن که خب خوده همین حرف هم باز حرف و حدیث هایی به دنبال داشت. حالا در ادامه در خصوص این روزای بابک جهانبخش و زنش براتون صحبت میکنیم.

بابک جهانبخش

اینی که بابک جهانبخش برا زنش سفارش داده کیکه یا واقعی

این روزا یه سر که به اینستاگرام میزنی متوجه میشی که هی داری بالا و پایین میری تو اکسپلور و فقط هم یه مشت آدم خوشبخت میبینی کسایی که خوش قد و بالا هستن، ورزش میکنن، خوشگلن، خونه و زندگیه خوبی دارن، همسر و بچه های عالی، خونواده ی مرفه و شاد و... که خب در برخی از موارد هم یه سری خبرها میاد که میگن این دوستان همه چیزشون فیک هست و الکی یعنی یه عده میگن که این دوستان برای این که فخرفروشی کنن و ویو بگیرن و توی چشم ملت بالا بیان یه سری حرکت ها انجام میدن مثل برگزاری مهمونی های فیک و الکی دو لوکیشن های شیک که ساعتی اجاره میکنن اون هم فقط برای این که عکس بندازن و اینطور وانمود کنن که چه مهمونی دهن پر کن و خفنی گرفتن و با سر و صداهای اینجوری خیلی ها رو برای این که پیجشون رو فالو کنن ترغیب میکنن و...

که خب در اینجور مواقع نباید ساده لوح بود چون این دوستان فقط قاب های زیبا و لاکچری از زندگیشون رو به نمایش میذارن در حالی که ما از پشت صحنه خبر نداریم که این روزا خیلی ها هم شروع به افشاگری از بلاگرهای اینستاگرامی کردن و از این طریق پته ی خیلی هاشون رو روی آب میریزن و نشون میدن که این دوستان اصلا اونی که نشون میدن نیستن!

بابک جهانبخش

حالا چرا این ها رو گفتیم چون زن بابک جهانبخش هم این روزا دیگه یه بلاگره واقعیه و در این راستا فعالیت میکنه و در انتها هم تبلیغات میذاره ولی ایشون هم عادت داره که قاب های لاکچری از زندگیش رو به نمایش بذاره که خب این لاکچری بودن طبیعیه چون بالاخره ایشون همسر یه خواننده هست که مسلما پولداره و خب ایشون لاکچری نباشه کی باشه؟ بنابراین پریا خانوم همسر بابک خان با این قاب ها نمیخواد مثل خیلی از بلاگرای دیگه به چیزی که نیست وانمود کنه! حالا هم به تازگی تولدش بوده و از این مراسم تنها عکس های زیر رو منتشر کرد خیلی شیک و مجلسی رفتار کرد در حالی که مشخصه که برای ایشون یه تولد بزرگ گرفته شده اون هم با این کیک و دبدبه و کبکبه.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

نامادری بودن به سبک زن بابک جهانبخش

گفتیم که ازدواج اول بابک جهانبخش به جدایی ختم شد و این روز هم اضافه کنیم که ایشون از ازدواج اول یه فرزند پسر داره و پریا خانوم هم ازدواج دومشه و از ازدواج اولش یه بچه ی دختر داره ولی چیزی که در خصوص پریا پرتووی فرد جالبه این هست که توی تکه هایی از زندگیش که نشون داده برای هر دوی این بچه ها مادری میکنه و فرقی نمیکنه که بچه ی خودش باشه یا نه و همیشه حتی از بچه ی همسرش هم عکس میذاره و محبت و علاقش به اون رو نشون میده مثلا به تازگی عکس زیر رو از بچه هاشون منتشر کرده و در کپشن اینطور گفته که:

((غیرممکنه که بتونی عشق منو اندازه بگیری...

توضیح بدی...

بشمری و یا به تصویر بکشی

فقط میتونی حسش کنی.

دوستتون دارم))

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی