|

زن بابک جهانبخش چون بلاگره دوره افتاده خونه فک و فامیلشو رونمایی کردن / تیپ کنسرتیشو

babak-jahanbakhsh shayanews

بابک جهانبخش رو میشه یکی از خوش صداترین خواننده ها بشمار آوورد که آقا حسابی با آهنگ های دلنوازش برای مردم خاطره سازی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بابک جهانبخش از اون خواننده هایی که انگار خدا حنجره اش رو بوسیده از بس که صدای لطیف و دلنشینی داره و همیشه با آهنگ های دلنواز و دلنشینی که برامون خونده تونسته تو خاطره هامون موندگار بشه و اینجوری همه ایشون رو آقای صدا بشناسن ولی خب بابک جهانبخش از اون مدل خواننده هایی بوده که برای این کار استعداد داشته و دنبال کردن موسیقی رو از بچگی شروع کرد و اینطوری بود که الان و تو بزرگسالی یه هنرمد بسیار معروفه و خب البته که خیلی چیزها توی این موضوع نقش داشتن که یکیش میتونه حمایت خونواده باشه چون ممکن هست که خیلی ها استعدادهای مختلفی داشته باشن ولی در صورتی که حمایت نشن اینطوری کم کم استعدادشون بمیره ولی خب بابک جهانبخش خوش شانس بود.

حالا این روزا هم آقا کنسرت داره و حسابی سرش شلوغه ولی خب شاید براتون جالب باشه که خیلی ها احوال بابک جهانبخش رو از خانومش پریا پرتوی فرد میپرسن و حتی یه بار یکی از فالوورای خانوم از ایشون پرسیده بود که بابک چرا استوری های غمگین میذاره و خانوم هم در جواب گفته بود که شوهره من خیلی روحیه ی حساسی داره و به کلی احساسیه که خب گویا آقای خواننده فقط توی آهنگ هایی که میخونه احساسات به خرج نمیده و به کلی خلق و خوی حساس و لطیفی داره که با این حساب میشه گفت که بهترین شغل رو برای خودش انتخاب کرده. حالا در ادامه بریم سراغ این روزای بابک خان و خانومش که برای خودش یه پا بلاگره.

بابک جهانبخش

وقتی زن بابک جهانبخش برای تولید محتوا دوره میفته برا رونمایی از خونه های فک و فامیلش!

این روزا مهم ترین مسئله ای که برای افراد فعال در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام وجود داره تولید محتوا هست و هر کسی به دنبال اینه که بتونه با محتوای خلاقانه و جذابی که داره فالوورهای بیشتری جذب کنه و این تولید محتوا باید با حوزه ای که در اون فعال هستن مرتبط باشه مثلا یکی که واینر هست باید ایده پردازی برای کلیپ های طنز داشته باشه که به نظرش موضوع جالبی دارن و میتونن بیننده رو جذب کنن و این فرد در صورتی که یه پست راجبه کتابخونی بذاره احتمال این که خیلی ها استقبال کنن کمه!

البته نه به خاطره این که پیج هایی که در خصوص کتاب هستن بده نه صرفا چون افراد پیج واینرها رو برای خنده فالو کردن و هدف فقط سرگرمیه و خب اون دسته از افرادی که پیج های مربوط به کتاب و ادبیات رو هم فالو کردن هدفشون آشنایی بیشتر با کتاب هاست و میدونن کجا توی اینستاگرام به سراغشون برن.

اما در این بین همیشه یه سوال برای افراد وجود داشته و اون این بوده که بلاگرها رو چرا فالو میکنن مثلا به نظرتون قرمه سبزی پختن یکی چرا باید جالب باشه یا این که جمعه قراره بره عروسی؟ ولی خب اگر خودتون هم یکی از افرادی هستید که بلاگرها رو فالو میکنید احتمالا این موضوع به علت کنجکاوی باشه یعنی شاید جالبه که بدونیم افراد توی زندگیه روزمره شون چیکارا میکنن و حتی در برخی از موارد از اون ها یه سری الگوبرداری کنیم!

مثلا زن بابک جهانبخش هم یه بلاگره و زیره سایه ی شهرت آقا معروف شد و این روزا حتی تبلیغ هم میذاره و برای تولید محتوا شروع کرده از گوشه هایی از خونش عکس منتشر میکنه ولی حالا به تازگی از خونه ی مادرش هم عکس منتشر کرده و یکم دیگه بگذره احتمالا خونه و زندگیه کل ایل و طایفشون رو بذاره!

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

تضاد سیم ثانیه ای ای توی حرف های زن بابک جهانبخش

البته که پریا خانوم داستان از اون مدل از بلاگراست که یه سری چیزها هم به فالووراش یاد میده مثلا ایشون در خیلی از موارد در خصوص تربیت بچه ها به فالوواریی که ازش سوال دارن راهنمایی میده چون ایشون صاحب دوتا فرزند هست که خب دخترش از ازدواج قبلیشه و فرزند پسرش هم از ازدواج قبلی بابک جهانبخشه و این زوج فعلا بچه ی مشترکی ندارن و خب ایشون به عنوان یه مادر به خوبی تونسته اوضاع رو اینطور که معلومه کنترل کنه که خب این قابل تحسینه و خیلی ها میتونن از این ویژگیه خوب خانوم درس بگیرن ولی حالا به تازگی عکس زیر رو منتشر کرده و از این که میخواد در زمان حال باشه بیشتر گفته در حالی که چندتا استوری قلبش خونه و زندگیه مادرش بود و در خیلی از مواقع هم استوری های خانوم مورچه ای میشه!

بابک جهانبخش

خوشتیپی زن بابک جهانبخش وقتی برای هر کنسرت میره آرایشگاه

همسر یه فرد معروف بودن میتونه بررای خودش یه سری دردسرها داشته باشه مثلا شما باید همیشه شیک و شکیل با همسرت بیرون بری چون ممکنه که طرفدارهای ایشون در جایی ببیننش و بخوان که باهاش عکس بندازن و خب شما هم توی عکس باشی بنابراین نمیشه که ژولیده پولیده و شلخته باشی چون خوبیت نداره! حالا زن بابک جهانبخش هم دیگه زیادی روی این موضوع حساسه و برای هر کنسرت آقای همسر ایشون وقت ارایشگاه میگیره و بدون میکاپ حرفه ای توی کنسرت حاضر نمیشه که البته هم همیشه در نهایت میتونه برای خودش یه تیپ شیک و پیک داشته باشه مثل عکس زیر که به تازگی قبلا از کنسرت آقا انداخته.

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی