|

خوش سلیقگی زن بابک جهانبخش توی چیدمان خونه ی شیکشون / گوش فالوورشو پیچوند!

خیلی ها زن بابک جهانبخش رو توی اینستاگرام میشناسن و میدونن که ایشون بلاگر تشریف داره و حتی از این راه کسب درآمد هم میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- بابک جهانبخش را خیلی ها به عنوان احساسی ترین خواننده میشناسن چرا که تمام ترانه های آقا پر از احساسه و عشق رو فریاد میزنه و جوریه که آدم سینگل هم که باشه دوست داره با آهنگ های ایشون عاشق بشه و عشق رو تجربه کنه! البته که آقای خواننده همون قدر که آهنگاش احساسیه خودش هم آدم احساستی تشریف داره و کلا نه درباره ی بابک جهانبخش بلکه خیلی از افرادی که هنرمند هستن از روحیه ی حساس و لطیفی برخوردار هستن و این افراد شاید حتی آزارشون به یه مورچه هم نرسه. شاید در خصوص بابک جهانبخش بدونید که علاقه ی ایشون به خوانندگی از بچگی شکل گرفت و البته که با حمایت به موقع و درستی که ازش شد تونست به این فردی که الان هست تبدیل بشه.

داستان از این قراره که خونواده ی بابک جهانبخش وقتی ایشون بچه بودن به علت شغل پدرشون مدتی رو ساکن خارج از کشور میشن و به آلمان مهاجرت میکنن اونجا بابک جهانبخش متوجه میشه که به موسیقی علاقمند و شروع میکنه پیگیریه اون و بعد از این که از دیار غربت به ایران برمیگردن هم آقا علاقش رو فراموش نمیکنه و اینبار قدرتمندتر روی موسیقی ایرانی کار میکنه و الان هم که از تاپ ترین خواننده ها هست. همونطور که هنرمند شدن آقای خواننده پر فراز و نشیب وده زدگیه شخصی پر فراز و نشیبی هم داشته و ازدواج اولش با یه بچه شکست میخوره و یه مدت بعدش با همسر فعلیش یعنی پریا خانوم پرتوی فرد ازدواج میکنه که حالا در ادامه راجبه خانوم ایشون بیشتر براتون میگیم.

بابک جهانبخش

زن بابک جهانبخش هم بالاخره پا گذاشت جا پای بلاگرای دیگه و از خونه و زندگیشون رونمایی کرد

این روزا هر کسی که میخواد بلاگر باشه اول باید یه صورت زیبا داشته باشه که حلا زیاد فرقی نمیکنه که این زیبایی نچرال باشه و یا از طریق عمل های متعدد زیبایی به دست اومده باشه و بعد از این موضوع باید یه پیج با فالوورای بالا و زیاد داشته باشه و بعد هم خونش باید شیک و پیک باشه و یه جورایی لاکچری بودن از گوشه به گوشه ی زندگیش چکه کنه البته که در این بین یه عده هم با نشون دادن خود واقعیشون و زندگی های ساده  معمولی که دارن تونستن بلاگر بشن چرا که ایجور افراد زندگیشون به زندگیه اکثر افراد جامعه نزدیک تره و اینطور مردم هم ذات پنداری میکنن با این افراد ولی خب کیه که از دیدن زرق و برق های زندگی بلاگرهای دسته ی اول خوشش نیاد؟

البته که در برخی از مواقع این زرق و برق ها میتونه فیک و دروغین باشه که خب در خیلی از مواقع فهمیدنش خیلی سخته میشه چرا که یه سریاشون بازیگرای بسیار ماهری هستن و افراد در این بین متوجه این نمیشن که این چیتان و پیتان ها فیکه و به همین خاطر خیلی ها حسرت زندگیه این افراد رو میخورن.

اما حالا از اینا که بگذیم میرسیم به پریا خانوم یعنی همسر بابک جهانبخش که خانوم زیر سایه ی شهرت همسرش معروف شد و الان و در حال حاضر ایشون هم یه بلاگره و تولید محتوا های متنوعی داره و در کنار اون تبلیغات انجام میده و کسب درآمد میکنه حالا هم مثل خیلی از بلاگرای دیگه از یه قسمت از خونش رونمایی کرده و خودش رو در انتظار اومدن مهموناش نشون داده که خب خیلی ها از سلیقه ی ایشون در دکور و دیزاین خونشون خوششون اومده دو تعریف کردن.

بابک جهانبخش

وقتی زن بابک جهانبخش گوش فالوورو خیلی شیک و مجلسی میپیچونه!

همیشه برای افراد سواله که زندگی برای همسران افراد هنرمند چطوریه چون بالاخره این دسته از افراد معروف هستن و یه عالمه طرفدار دارن که میتونن رفتارهای مختلفی داشته باشن که شاید همسران افراد هنرمند و سلبریتی رو آزره کنه و ناراحت بنابراین خیلی ها یا با افراد هنرمند ازدواج نمیکنن و یا با دید و شناخت به این مسائل هست که ازدواج میکنن که هرچند در برخی از موارد حتی با وجود این بینش هم کارشون به طلاق میکشه! بنابراین خیلی ها معتقد هستن که کبوتر با کتور باز با باز و افراد هنرمند بهتره که با افرادی از قشر خودشون ازدواج کنن.

حالا چرا اینا رو گفتیم چون به تازگی زن بابک جهانبخش انگار از فالووری که اسم همسرش رو خیلی خودمونی بیان کرده خوشش نمیومد و اینطوری بهش واکنش نشون داده و یه جورایی با زبون بی زبون طرفدار رو ضایع کرده که اسم کوچیک بابک جهانبخش رو صدا کرده!

بابک جهانبخش

اولی بهتر بود یا دومی؟!

مسئله ی ازدواج و طلاق سلبریتی هاهمیشه از موضوعات جالب بین عموم جامعه بوده و خیلی ها علاقمند هستن که در خصوص این موضوع مطلع باشن مثلا یادتون هست که موقع ازدواج گلزار اینستاگرام شده بود محفل غیبت پشت این سلبریتی و هر کسی در خصوص این ازدواج نظرات مختلفی میداد و باید یه کیلو تخمه میخریدی و مینشستی کامنت خوندن حالا در ابتدای مقاله هم گفتیم که بابک جهانبخش یه بار جدا شده و برای ازدواج دوم پریا خانوم رو برمیگزینه و جالبه که پریا خانوم هم ازدواج دومشون بود و حالا در این وسط خیلی ها معتقد هستن که زن دوم باک جهانبخش بیشتر از همسر اولش بهش میاد، نظر شما چیه؟

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    😃😃😃👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  • راز ارسالی در

    والا یه شکلن...فقط دومی قیافش بلاگری تره..مو و آرایش و چونه ی درست شده اش فرق داره..کلا ریخت بلاگری مثل مینا مختاری و ..‌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی