|

لیلا بلوکات شبیه زنایی شد که تو عروسی بعد از اومدن دوماد شال میپوشن / سوپرایز تولدشو

لیلا بلوکات رو میشه از جمله بازیگرایی بشمار آوورد که با تلویزیون دیده و شناخته شد که در حال حاضر هم سریال "یوسف پیامبر" داره ازش پخش میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات رو میشه یکی از اون بازیگرایی به شمار آوورد که خانوم بیشتر با تلویزیون دیده و شناخته شد و یه جورایی بیشتر همین قاب به خانوم میاد البته که ایشون به سینما هم راه پیدا کرد ولی اونطور که باید و شاید در این عرصه ندرخشید ولی خب توی تلویزیون داستان فرق داره مثلا این روزا به تازگی سریال "یوسف پیامبر" داره از تلویزیون پخش میشه که لیلا بلوکات هم توی اون نقش آفرینی داشته و به همین خاطر دوباره اسمش اومده روی بورس و جالبه که حتی خودش هم در این باره چند سال پیش گفته بود که با وجود این کم کار هست و اونطور که باید و شاید بازی نداره ولی میتونه ادعا کنه که اسمش همیشه میتونه سرتیتر خبرها باشه!

اما این روزا لیلا بلوکات جد جدی اونقدرا بازی نداره و جلوی دوربین دیده نمیشه که مشخص نیست این موضوع به علت نبود پیشنهاد کار برای خانوم بازیگر هست و یا ایشون ترجیح میده که فعلا جلوی دوربین ظاهر نشه که خب وقتی هم که توی مجازی ظاهر میشه جنجال برای خودش درست میکنه که در بیشتر مواقع مربوط به پوشش و حجاب لیلا خانوم هست که دیگه حتی به مراجع قضایی هم بابت این موضوع احضار شد و بعد از اون یکم بیشتر رعایت کرد وگرنه یکم دیگه میگذشت کارش به جاهای باریک کشیده میشد. پس با این حساب لیلا خانوم هنوز هم جلوی دوربین هست ولی برای پست های مجازی. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون صحبت میکنیم.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات برای سوپرایز شدن زیادی از حد خوشتیپ بود!

این روزا چیزای داره توی فضای مجازی آدم یه آن به چشمای خودش شک میکنه مثلا این روزا تولد عجیب و گرونی که یه بلاگر برای بچه اش به مناسبت دو سالگیش گرفته حسابی سر و صدا کرده چرا که اگر کلیپ این تولد رو دیده باشید دو نفر با لباس های فرشته بچه رو میارن توی کالسکه به سالن و... در حالی که برای خیلی ها سواله که خب الان بچه که چیزی نمیفهمه چرا باید الان این همه بریز و بپاش انجام میشد که خب هدف پشت این داستان گرفتن ویو و فالوور بوده که به هدفشون هم رسیدن و پست مربوط به این مراسم داره از پیج های مختلف گذاشته میشه یه عالم آدم تا به الان این پست رو دیدن.

حالا در این بین یه سری از سلریتی ها هم توی فضای مجازی و اینستاگرام حسابی فعال هستن که اگر دقت کنید بیشتر بازیگرای قدیمی تر اینجورین و یه جورایی انگار جوون ترها زیاد میل و رغبتی برای این که در این فضا باشن ندارن حالا در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که این دوستان هم از تولدهاشون عکس هایی منتشر میکنن که بعضی از اون ها در نهایت سادگی و بعضی دیگه مشخصه که مجلل هست مثلا این روزا بهاره رهنما ده بیست تا تولد مختلف داشت و هر دفعه سر بزنید به پیجش متوجه یه کیک تو دست خانوم میشید که خب مشخصه اطرافیانش براش گرفتن.

لیلا بلوکات

اما تنها متولد این ماه بهاره رهنما نبود چرا که لیلا بلوکات هم به تازگی تولدش بود و برای خانوم یه برنامه ی سوپرایز چیده بودن که خانوم هیجان زده شد زد زیر گریه ولی موضوعی که خیلی جالب بود این بود که لیلا بلوکات برای این سوپرایز خیلی خوشتیپ بود به همین خاطر بعضی ها میگن که شاید مثل این بلاگرایی که توی اینستا خیلی حرکت های ساختگی پیاده میکنن این حرکت هم ساختگی بوده در حالی که ایشون تقریبا در بیشتر مواقع خوشتیپ هست و تعجبی نداره استایل خوبش توی فیلم و این موضوع نشن داد که یه سری ها به قدری توی مجازی دروغ دیدن که اصلا  و به هیچ وجه باورشون میشه یه سری چیزها!

ابروهای لیلا بلوکات کی وقت کرد برسه به آسمون هفتم!

تغییرات سلبریتی ها خصوصا بازیگرا همیشه مرد توجه افراد بود و یه جورایی این دوستان هر ریزه کاری زیبایی که روی صورتشون انجام بدن خیلی زود لو میرن و مردم مطلع میشن چون بالاخره این ها مردم عادی نیست توی اینترنت پر هست از عکس های مختلف ار این دوستان و خیلی راحت میشه با یه مقایسه ی قبل و بعد به تغییرات اون ها واقف شده که خب در این بین یه سری ها حرفه ای و زیرپوستی خودشون رو تغییر میدن و زیبا میشن یه سری ها خیلی مشخص و به قولی ضایع به عنوان مثال بهنوش طباطبائی یکی از افراد دسته ی دوم هست چرا که خانوم به کلی فیس رو تغییر داده و انگار یکی دیگه شده!

حالا تو یه عکسی هم که اخیرا از لیلا بلوکات منتشر شده خانوم رو میبینیم که با ظاهر جدید ظاهر شده و ابروهاش بسیار بالا رفته که خب خیلی ها فکر کردن که ایشون عمل لیفت شقیقه انجام داده در حالی که از زیر شالش و موهای پف کردش که شبیه خانوم های شینیون کرده توی مجلس های عروسی کردتش بعد از اومدن دوماد مشخصه که یه جورایی با کشیدن موهاش ابرهاش رو بالاتر برده و چشم گربه ای دیده میشه.

لیلا بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی