|

"لیلا بلوکات" خوش پوش ترین بازیگر سینمای ایران شد / قاب جذابی که خانوم بازیگر خلق کرد

leila-bolukat shayanews

لیلا بلوکات این روزها بسیار کم کار شده و خیلی کم در میدان بازی دیده میشه و انگار خانوم بازیگر خودش و وقتش رو صرف خیریه اش کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات از جمله هنرمندانی هست که خیلی ها ایشون رو به علت داشتن خیریه ای به اسم مهرلیلا میشناسند ولی خب این اواخر خانوم بازیگر با یه سری از پوشش های عجیب برای خودش حواشی درست کرد و حتی کارش رو به مراجع قضایی هم کشوند و خیلی ها این وسط نگران خیریه ی لیلا بلوکات شده بودن چرا که این خیریه در راستای کمک به کودکان کار و کودکان بی سرپرست فعالیت میکنه ولی خب قضیه رفع و حل شد، از اینا که بگذریم میریم سراغ فعالیت های این بازیگر در اینستاگرام.

میدونید که لیلا بلوکات از اون دسته از بازیگرهاست که اونقدرا که باید راه به سینما پیدا نکرد و بیشتر فعالیتش تو تلویزیون بود ولی جالبه که این بازیگر از یکی از پرحاشیه ترین بازیگراست و خبر در خصوصش زیاد هست و این درحالی هست که حتی خانوم توی پیج خودش هم یه مدت میاد فعالیت میکنه و بعد یه مدت طولانی میره و ازش خبری نیست ولی به قول خودش همیشه تو تیتر خبرها قرار داره که حالا در ادامه بیشترراجبش براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

لیلا بلوکات

سادگی لیلا بلوکات پیش دوستش نشون داد که خانوم اعتماد به نفس بالایی داره

این روزا خیلی از افرادوجود دارن که حتی بدون آرایش و میکاپ تا سره کوچه هم نمیرن یعنی نه که نخوان برن بلکه نمیتونن برن چون اعتماد به نفسش رو ندارن و به قدری خودشون رو با لوازم آرایش و فیلتر و امثالهم تغییر دادن که دیگه اعتماد به نفسی توی اون ها باقی نمونده که بخوان با چهره و قیافه ی خودشون ارتباط برقرار کنن و خودشون رو اونجوری که هستن قبول کنن و با ظاهرشون کنار بیان چرا که هر کسی زیبایی های خودش رو داره. البته که در این موضوع اینستاگرام هم کم بی تقصیر نیست!

میگید چرا؟ چون تو این فضا میشه هر چیز دروغین رو واقعی جلوه داد مثل قیافه های فضایی افراد که با یه عالمه ادیت و روتوش اینجوری شدن! اما شما میتونید توی دنیایی که هر کسی میخواد خودش رو تغییر بده و یه نسخه ی بی نقص از خودش رو نشون بده مثل لیلا بلوکات رفتار کنید، مثلا این بازیگر به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که توی اون به همراه دوستیه که شبیه ایشون نیست تو ظاهر در حالی که لیلا بلوکات چهره ی نچرال و بدون میکاپ خودش رو به رخ میکشه و این نشون از اعتماد به نفس بالای ایشون داره.

لیلا بلوکات

وقتی لیلا بلوکات با خوشتیپیش میدرخشه

بعضی از بازیگرا هستن که توی مراسمات تیپ های عجق وجق و عجیب و غریبی میزنن که خب در مقام یه بازیگر برای اون ها حواشی زیادی رو به وجود میاره و حتی مورد بوده که تیپ یکی از بازیگرا باعث عصبانیت مردم هم شده مثلا متین ستوده یکی از بازیگرایی هست که چندین سال پیش تو یه مراسمی با تیپی در تضاد با عرف حاضر شد و خیلی از مردم خواستار تذکر به این بازیگر شدن و البته که این تذکر هم به ایشون داده شد.

اما گفتیم که برای لیلا بلوکات هم یه همچین مشکلی پیش اومده بود ولی خب لیلا خانوم به تازگی و با این تیپی که توی عکس زیر زده تمام سوء تفاهم ها رو از بین برده و ثابت کرده که میتونه متین و موجه و در عین حال بسیار شیک ظاهر بشه و توجه های منفی ر از روی خودش برداره و جالبه که در این صورت هم بیشتر از سمت طرفداراش مورد استقبال قرار گرفته و خیلی ها این استایل خانوم بازیگر رو بیشتر از استایل هایی که اواخر زده بود پسندیدن و بهش بابت سلیقه اش تبریک گفتن.

لیلا بلوکات

وقتی لیلا بلوکات با یه استوری دل همه رو خون میکنه

افراد سلبریتی و بازیگرا توی جامعه میتونن نقش خیلی مفیدی داشته باشن چرا که مردم با اون ها ارتباط دارن و میتونن برای رفع و حل شدن یه سری از مشکلات مردم به اون ها کمک کنن مثلا مدتی پیش یکی از فالوورای سام درخشانی به کمک مالی شدیدی نیاز داشت که آقای درخشانی با دریافت مستندات از این فرد شماره کارتش رو استوری کرد و از فالووراش خواست که در حد توانشون به این فرد کمک کنن و جالبه که حتی خود سام درخشانی هم از همیاری و کمک بی چون و چای مردم متعجب و حیرون شده بود.

بنابراین میشه گفت که سلبریتی ها میتونن توی جامعه خیلی مثمر مثمر واقع بشن حالا همونطور که گفتیم لیلا بلوکات هم یکی از این افرادیه که توی جامعه کارهای خیر زیادی میکنه و از افراد تاثیرگذار توی دنیای هنرمندا و سلبریتی هاست که چند وقت پیش وقتی خبر فوت یکی از افرادی رو که بهش کمک میکرده رو داد طرفدارای این بازیگر بسیار ناراحت شدن و متاسف و از طرف دیگه به این اقرار میکردن که لیلا بلوکات چقدر دل بزرگی داره و دست به خیر بودنش در همه جا مشخص هست.

لیلا بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی