|

لیلا بلوکات با استایلی خیلی نونوار و خانومانه همه نبودناشو شست برد؛ چه دفتر کار لاکچری

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر خوش فیسی می باش که مدتی رو با کمرنگ شدن در فضای کاریش گذروند تا اینکه با استایلی جذاب خودنمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر جذاب و باحال ایرانیه که البته در رابطه با باحال بودنش فقط میشه از پیج اینستاگرامش فهمید چرا که خانوم بازیگر مِن جمله هنرمندانی هستند که تنها در ژانر های اجتماعی طور و جدی دیده شدن و کارنامه کاری خود را با این موضوع سوابق پر کردن. لیلا بلوکات اما تو زندگی و لایف استایل شخصیش یه مدل دیگست و همواره سعی داره تا زندگی رو به کام خودش بگردونه. خانوم خانوما با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بود که به شدت شهرت یافت که در این کار هم قرار بود نقش زلیخا رو ایفا کنه اما انگاری دقیقه نود نظر آقای کارگردان تغییر میکنه و لیلا بلوکات رو هم حسابی ناراحت. همین شد که این چهره کاراکتر همسر آخناتون رو ادامه میده ولی خب شهرتی که زلیخا به لیلا بلوکات میداد کجا و همسر آخناتون کجا.

از کار و بار که بگذریم و برسیم به همون لایف استایلی که صحبتش رو کردیم، باید بگیم که لیلا بلوکات تو زندگیش خیلی به استایل و لباس اهمیت میده. این روند در حدیه که تصور کنید خانوم بازیگر به کمد لباسی شگفت انگیز و رویایی وصله که اصلا هیچ پایانی نداره و هرچی میره جلو همچنان ست لباس ها گوناگون درش دیده میشه. لیلا بلوکات اصولا اهل استفاده از لباس های معمولی هم نیست و همیشه با اونچه که شاید خیلی ها حسرتش رو بخورن دیده میشه که البته سلیقه و سبک زندگیشه و به خودش مربوطه، و این یک انتقاد نیست! 

اما اینبار لیلا بلوکات رو دیدم در حالی که با استایلی رسمی تر بود و خانوم بازیگر رو کمی تا قسمتی تغییر داد.

campec.ir_s instagram 2023-6-28 story (3)

لیلا بلوکات در نقشی تازه و دیده نشده!

خب لیلا بلوکات رو بعد از بازی در سریال تلویزیونی "از سرنوشت" دیگه ندیدیم و این در حالی بود که خانوم بازیگر عوضش تو اینستاگرام به شدت فعالیت میکرد و خلاصه اینکه اصلا از بورس نیوفتاد.

لیلا بلوکات از دست هنرمندانی هستش که هم سابقه بازیگری در سینما رو داره و هم در تلویزیون که خب این نشون میده خانوم بازیگر به مانند برخی مثل خانوم ترانه علیدوستی نیست که با بهانه های مختلف بیخیال جعبه جادو بشه و تنها درآمد آنچنانی و شهرت که پرده نقره ای میده رو بخواد. لیلا بلوکات اما اینبار رفت به سراغ سینما و خانوم بازیگر در حالی که اینبار نقشی به شدت متفاوت و دیده نشده داشت، کاراکتر یک معتاد کارتن خواب رو ایفای کرد.

وی به تازگی ویدیویی کوتاه منتشر کرد که برشی از پشت صحنه فیلم سینمایی "آنها مرا دوست دارند" بود. لیلا بلوکات قول این رو داد که اگه مشکلی پیش نیاد امسال این فیلم اکران خواهد شد و با کامنت بسیاری از کاربران هوادار همراه بود.

سوتی که تو گریم لیلا بلوکات شد! وااااقعا نمیشه چشم پوشی کرد

ویدیو رو دیدین؟ خب نکته کجا بود؟ اینجا بود که لیلا بانو در حالی که گریم یک معتاد رو در سر تا سر ظاهرش داره و حتی دندوناشم خراب کردن، اما انگاری تیم پشت صحنه فراموش کرد حین سیاه کردن دستای خانوم بازیگر یه فکری هم به حال ناخونای مانیکور شدش داشته باشند. این موضوع مورد توجه بسیری از کاربران قرار گرفت که حتی دلشون نیونده یکمم ناخوناشو سیاه کنن و این حجم از مانیکور تابلو نشه.

Untitled

لیلا بلوکات و کنسرت هایی که یکی پس از دیگری درو کرد

خانوم بازیگر در این چند وقت اخیر به شدت کنسرت هارو یکی پس از دیگری درو کردن که خب نکته اینجاست همرو هم با تیپ و استای هایی به شدت خفن و چیتان پیتان شده میومدن.

لیلا بلوکات بارها و بارها به دللی ظواهری که داشت مورد توجه قرار گرفت جوری که انگار اصلا نیازی نبود ایوشن خودش تصاویرش رو به اشتراک بذاره و عکاسان لنز دوربینارو زوم خانوم بازیگر کرده بود. لیلا بلوکات پیش از اینها هم از هنرمندانی بود که خیلی متعارف لباس انتخاب نمیکرد و همیشه نکته ای بود که ناجور باشه! اما اینبار دیگه خانوم بازیگر به دلیل تکرار این رفتار به خصوص در محافل عمومی و حضوری کشف حجاب شده در تشییع پیکر یکی از هنرمندان تذکری جدی شنید و قرار جلب به دادرسی براش صادر شد.

Untitled

Untitled (2)

210131841_616134532696471_3647632538026721330_n+(1) (2)

دفتر کار لوکس لیلا بلوکات که به خاطرش ازدواج نمیکنه!

شاید تابحال اسم خیریه مهر لیلا رو شنیده باشین که به دست لیلا بلوکات چند سالیه اداره میشه. این خیریه که علاوه بر اینکه نشون دهنده دل خیلی پاک لیلا خانومه، ولی حسابی هم باعث دیده شدنش شده و از زمانی که این کار رو شروع کرده تونسته روابطشُ با همه خیلی توپ کنه.

ممکنه تصور کنین فقط با بازیگرا و خواننده ها خانوم رله شده و ارتباطشُ تقویت کرده، ولی بهتره از فوتبالیستا غافل نشین که تو سال چندین بار هر کدومشون به هوای کمک به این خیریه یه سری هم به دوربینای سوژه جمع کن میزنن! حتی به تازگی هم یکی از فوتبالیستای معروف به نام سردار آزمون رفته بود به خیریه مهر لیلا و با حال خوب دادن به بچه های لیلا خانوم تو فضای مجازی هم مثل فوتبال اسمشُ سر زبونا انداخت.

و اما دفتر کار خانوم لیلا بلوکات با عکس خودش رو دیوار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی