|

ظاهر تحول یافته "لیلا بلوکات" بعد کلی جنجال؛ ورزش هیجانی و بی رحمانه خانوم چی میگه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات که این روزا به دو سال زندان محکوم شده، حالا تصویری جدید از خود منتشر کرد که تحول یافته شده!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه میون بازیگرا خیلی چیزا تغییر کرده و عوض شده. بازیکرامنون دیگه اون هنرمندای بی حاشیه قبل نیستن که از بینشون فقط یکی جنجالی دربیاد و همچیو بترکونه و بقیه هم فقط نگاه کنن! بلکه ددیه میشه بازیگران ما به خصوص خانومها به شدت درگیر شدن، یکی درگیر کشف حجاب! دیگری در شرف کشف حجاب و اون یکی هم در حال ازدواج کردن و حاشیه سازی! قطعا برای هر یک دسته مثال هایی به ذهنتون اومد. اما اینبار در رابطه با لیلا بلوکات میخوایم صحبت کنیم که جزو دسته دومی ها میشه. البته که نمیشه به طور قطع قضاوت کد اما خب تصاویر و رفتار ها نشون داده که لیلا بلوکات نسبت به گذشته خود، به شدت عجیب پوش تر شده! لیلا بلوکات مِن جمله هنرمندانی بوده و هست که خیلی قاطی اخبار نامتعارف دیده نمیشد اما خب همیشه و همیشه استایل و سبک لباس خانوم بازیگر مورد توجه بوده!

قطعا موضوعی که خیلی مورد توجه قرار گرفته باشه نسبت به باقی عجیب تر بوده! لباس های لیلا بلوکات نیز اینچنین بوده و هست. خانوم بازیگر با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بود که به اوج شهرت خود رسید در حالی که به گفته خود قرار بود کاراکتر زلیخا رو بهش بدن دیگه ببینید اونجوری چقدر مشهووور میشد.

اما برگردیم به حال حاضر لیلا بلوکات که خانوم خانوما رو با ظواهری نو که بیشتر هم کلاه به سر بود دیده ایم. احتمالا شما هم متعجب شدید که دلیل این رفتار لیلا بلوکات چیه تا اینکه خبر مبنی بر دو سال زندان تعزیری خانوم خانوما رو شنیدین! همه مات و مبهوت بودند که دوباره لیلا بانو تصویری از خود منتشر کرد که روسری به سر شد!

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-7-22 story

اما چرا لیلا بلوکات محکوم به دو سال زندان شد؟ مگه چه عکسایی ازش منتشر شده بود که بدون کشف حجاب چنین سرنوشتی براش رقم خورد؟ در ادامه برخی از اونهاو مشاهده می کنید.

5850097

لیلا+بلوکات (1)

وقتی دلیل ازدواج لیلا بلوکات با شرایط زندانش یه ترکیب بد میشه!

لیلا بلوکات از بازیگرای دهه شصت می باشد که در شرف رفتن به سن 40 سالگی می بشد. خانوم بازیگر اما هوز ازدواج نکرده؟ چرا که بر این نظره که اگه ازدواج کنه و همسرش با شغل دومش مخالف باشه و یا همراهیش نکنه وجلو دست و پاش رو بگیره چی؟

شغل که نه، بهتره بگیم دیگر فعالیتی که لیلا بلوکات در زندگی خود به جز بازیگری داره، اینه که مدیریت یک خیریه بزرگ به نام مهر لیلا رو برعهده داره و همیشه نگران این بوده که اگه ازدواج کنه و همسرش مانع فعالیتش در این راستا بشه چی؟ همین شد که می بینیم لیلا بانو این چهره زیبا و پولدار تا به اینجا مجرد باقی بمونده!

همین شد که بلافاصله بعد از خبر زندان لیلا بلوکات برخی از بازیگران اقا و خانم هم واکنش های داشتند و در اینجا بود که یکی از هنرمندای اقا نکته ای جالب در رابطه با خیریه لیلا بانو نوشت.

810246_707

ورزش هیجانی و بی رحم لیلا بلوکات

لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند.

البته اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

شرایط مالی خیلی خوب و مرفه لیلا بلوکات وقتی با خواهرش رفته اروپا

لیلا بلوکات این طور که مشخصه و نشون میده به شدت شرایط مالی مرفه و خوبی داره. این در حالیه که خانوم بازیگر مدام در حال استایل عوض کردن هستش و اصلا اجازه نمیده در عکسی موردی تکراری باشه! لیلا خانوم بلوکات البته اون طور که از شواهد برمیاد خونوادگی وضع مالی خیلی خوبی دارن و اصلاً آبجی های خانوم بازیگر ساکن اروپا هستن و یه دومادشون هم made in italy هست. لیلا خانوم چند ماه پیش هم با خونواده یه سفر رفتن اروپا و کلی خوش گذرودن و عکساش رو هم استوری کردن.

خیلیییی از هنرمندای خانوم ما این مدلی هستند که خانوادشون خارج از ایران زندگی میکنن و اونها یا حالا به صورت مجردی و یا متاهل، به دلیل شغلی که دارن و بازیگرن، در ایران موندن و زندگی می کنند!

unknown_285559265_415144333614051_5694859107902679184_n (1)

دلیل اینهمه جلوه گری چیست؟

البته که در راستای متن بالا باید گفت لیلا بلوکات ظاهرا کاملا اگاهانه اینچنین اعمالی رو انجام داده چرا که خیلی وقته دیده میشه که خانوم بازیگر سینمای ما به شدت در حال رفت و امد به ارایشگاه ها و مطب های زیبا سازی و اتلیه و ... هستند. اما اینها برای چیه؟ قطعا جهت دیده شدن هرچه بیشتر و شاید هم در نهایت فالوور بیشتر!

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

Untitled (5)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی