|

تولدی که مهراد جم واسه پسرش آرتام رو هوا گرفت؛ چه لاکچری تر از تولد مامی بود!

تولد دو سالگی فرزند دنیا جهانبخت و مهرا جم رسیده و این پگدر و مادر هر کدام به نوبه خود برای آرتام تولد گرفتند که خب یکی واقعی و دیگری مجازی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دنیای اینفلوئنسر ها و بلاگر ها یه موضوع مشترک هست و اونم اینه که تا هرجایی که جا داشت بتازونین تا جذب فالوور داشته باشین! خیلی از افراد رو دیده ایم که تو همین راستا و فضای مجازی دست به چه کار هایی زده اند که البته باید بگیم بی نتیجه هم نبوده و جذب بالایی در فالوور داشته باشند و به اونچه که دلشون میخواد برسن. گاهی این روند بازیگر و بلاگر و خواننده و فوتبالیست هم نمیشناسه و یهو می بینیم که یک خواننده به مانند مهراد جم برای دیده شدن هر چه بیشتر و البته شهرتی بی وصف، با بلاگری به مانند خانوم دنیا جهانبخت همسو و هم پیمان میشه.

اما بگذریم و برسیم به حال و روز این روزهای مهراد جم که جالبه با وجود اینکه در دنیا خوانندگی فعالیتی نداره و تو اینستاگرام هم فعالیتی قابل توجه نمیکنه، اما بیش از 5 میلیون دنبال کننده رو جذب و جلب پیج خود نموده.

دنیا-جهانبخت-1024x575-1-780x470

تولدی که مهراد جم برای پسرش گرفت!

مهراد جم دو سالی میشه که پدر شده و از اونجایی که در سال 1400 دنیا جهانبخت فرزند خود را به دنیا آورد، اسم فرزندش رو آرتام گذاشت. اینجا بود که خب بابا جانش گردن گیرش خراب شد و دیدیم هیچ جوره در رابطه با پسرش حرفی نمیزنه! گذشت  گذشت تا اینکه مهراد جم برای تولد یک سالگی آرتام کوچولو پستی به اشتراک گذاشت دو به شدت مورد توجه قرار گرفت. 

اما نکته جالب اینجاست که انگاری مهراد خان فقط تولد به تولد برای پسرش پست میذاره و ابراز وجود میکنه. چرا که حالا آرتام 2 ساله شده و تولدش رو قراره حسابی بترکونن. اینبار نیز مهراد جم برا تولد پسرش پستی جمع و جوذر منتشر کرد اما با این فرق که اینبار کامنت های پستش رو باز گذاشت تا نظرات گذشاته بشه. در ادامه ابتدا تصویر و کپشنی که آقای خواننده منتشر کرد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

اما تولدی که دنیا جهانبخت برای پسرش گرفت!

اما دنیا جهانبخت! میدونی  که این چهره از دست چهر های مشهوریه که با مدلینگ و اینفلوئنسری به این جایگاه رسیده. وی سه برابر مهراد جم دانبال کننده داره که البته خیلیاشون بعد از تولد آرتام به پیج خانوم خانوما جوین شدند. 

دنیا جهانبخت که به تنهایی فرزندش رو بزرگ کرده و تو لوکس ترین لایف استایل ازش نگهداری میکنه، حالا برای پسرش میخواد تولدی جانانه بگیره و از لباسش رونمایی ساخت. این در حالیه که البته درست به مانند همیشه ابتدا خودنمایی های عجیب خود را داشت تا نظر افراد رو به خود جلب کند.

donya_s instagram 2023-11-11-15.36.595 story

IMG_20231111_162556

کمی جالب تر با دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت که از متولدین 1368 می باشد دو سال پیش که با مهراد جم متولد 1376 ازدواج کرد. این چهره جنجالی اینستاگرام ابتدای کار خود را در 18 سالگی با فعالیت در فیسبوک شروع کرد و با انتشار تصاویر مختلف از خود مورد توجه واقع شد. 

دنیا با نام اصلی زهرا جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا اومد و پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد که البته این روزها با مادرش در ترکیه زندگی می کند.

مادر+و+برادر+دنیا+جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی