|

چجوریاست که این خانومای بازیگر زیرآبی خوشگلتر میشن؟ مریم مومن باور نکردنی شد با آرایش

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر خوش فیس ایرانیه که این روزها می بینیم تو مافیا بیشتر فعالیت داره و حالا با تصاویر جذابش مورد توجه فالووراش قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستن به مانند خانوم مریم مومن که چندان سن و سال بالایی ندارند اما در عوض شهرت بلند بالایی دارند و تا به اینجای کارشون هم خوب پیش رفتن. آخه میدونید که تو سینمای ما پارتی بازی فراوونه و اون دست از هنرمندان که با پای خودشون و اونچه که به عنوان توانمندی دارند دیده میشن، جذابیت جالبی دارند. برخی با همسرشون میان و میشن بازیگر، برخی با مادر یا پدرشون  جالبه که برخی هم حتی با عمه و عمو شون اومدن شدن بازیگر! البته که همه اینها بسته به میزان شهرت خود اون فرد پارتی داره که بتونه چقدر چهره تازه وارد رو بولد کنه!

اما مثلا مریم مومن چیزی به عنوان وصل و پارتی نداشته و خودش تلاش داشته. خانوم بازیگر ابتدا با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد اما اونچه که به عنوان شهرت وی رو به مخاطب بیشتر نشون داد اینستاگرام بود. مریم مومن این مدلی بود که شاید رابط نداشت، اما در عوض ید طولایی در فعالیت های اینستاگرامی و دیده شدن های این مدلی داشته و داره. مریم بانو تا به اینجا تونسته نگاه 370 هزار دنبال کننده رو جذب خودش کنه و با توجه به اینکه خیلی هم رو انتشار عکس و ویدیو از خودش وسواس داره، همیشه زیباتریناشون رو منتشر میکنه. اینبار نیز اینچنین شد و خانوم بازیگر سلفی هایی بسیار نزدیک از خود رونمای کرد در حالی مثل همیشه یه عالمه فیلتر داشت!

maryam.momen_s instagram 2023-10-23-11.13.959 story

maryam.momen_s instagram 2023-10-23-11.13.269 story

این گزینه اینستاگرام رو فقط مریم مومن و امثالهم استفاده می کنن؟

برخی هستند به مانند خانوم الناز شاکردوست و یا پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی و … که اصلا با فیلتر بازی راه نمیان و معتقدن اونچه که در چهره دارند باید به تصویر کشیده بشه و مخاطب ببینه. اما خب مثل برخی هم هستند به مانند خانوم مریم مومن و یا بهنوش بختیاری که کاملا برعکسن و اصلا اگه بی فیلتر باشن جلو دوربین اینستاگرام نمیان. 

مریم مومن جدا از شهرت بازیگری و بازدهی که اینستاگرام براش داشته، با ورود به برنامه های مافیا و بازی های اینچنین نیز به شدت مورد توجه قرار گرفت. البته که دیده میشه خیلی از مخاطبین بر ای نظرند این چهره بازی خوبی نداره اما خودش به شدت نشون میده که حرفه ای و علاقمند به مافیاست. این ترفند نیز برای مریم مومن خیلی موثر بود و تونست خودی نشون بده و شناخته تر بشه. 

مریم+مومن

مریم مومن اینجوریاست که بدآموزی داره!

اما خب از اونجایی که مریم مومن همسن ترلان پروانه هستش و اقتضای سنشه که شیطنت هایی داشته باشه، گاهی ویدیوهایی به اشتراک میذاره که نشون میده مریم مومن هم یه دختر شیطون درونش داره که اعتبار و بازیگریش اجازه نمیده خیلی بروزش بده ولی باز یه جاهایی درز میکنه.

مریم مومن اینبار اومد تا یه شوخی با دوستش داشته باشه که خب بدآموزی داشت. چرا که مریم بانو در این ویدیو پشت فرمونه و یهو دستش رو میترسونه که بسیاری از کاربران بر این نظر بودند اگه این شوخی رو یکی تو واقعیت اجرا کنه و باعث اتفاقات ناگوار بشه چی! که خب باید گفت هم درسته و هم نادرست. چرا که نمیشه بگی فرد مشهور هیچکار نکنه چون ممکنه بقیه یاد بگیرین؟ خب یاد نگیرن!

چهره تغییر کرده مریم مومن به مانند طباطبایی همرو شوکه کرد!

اما از دیگر نکات عجیبی که در رابطه با مریم مومن هست فیس تغییر کرده خانوم بازیگره که به مانند بهنوش طباطبایی معلوم نیست دقیق چیکار کرده اما متفاوت از قبلش شده و حالا زیبایی جذاب تری داره. 

maryam.momen_s+instagram+2023-10-10-10.2.173+story

مریم مومن رو از این زاویه ببینیم و بشناسیم

مریم مومن متولد سال 1377 است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید. مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

maryam.momen_s+instagram+2023-8-7+story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی