|

مریم مومن یه جور تیپ میزنه باید گذاشتش رو سر / حلقشو رو کرد جیب آقاش لو رفت!

maryam momen shayanews

مریم مومن که این روزها با تصاویر و ظواهر جدید خود به شدت مورد توجه قرار میگیرد، اینبار نیز برای انتشار این ویدیو نگاه کاربران رو محو خود کر…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه دوره دوره ی بازیگرانی هستش که با چهره جولانی آنچنانی دارند. آخه میدونید که قبلنا، البته نه سالهای خیلی دور، بلکه تا همین دو دهه پیش بازیگران بر حسب اونچه که در چنته داشتند و استعدادشون میکشید در لیست شهرت قرار می گرفتند. اما حالا می بینیم که معیار ها تغییر کرده و در درجه اول چهره و تعداد فالوور در صفحه اینستاگرام شخص هستش که تعیین میکنه اسمشون کجای این لیست باشه! مثلا سحر قریشی رو با جفت چشمای خودمون دیدیم که با اولین بازی خود چطور پله های ترقی رو آسانسور گرفت!

خانوم قریشی اولین بار در سریال "دلنوازان" بود که دیده و شناخته شد. خانوم بازیگر هنوز اولین سریالش به اتمام نرسیده بود که از همسر رسمیش طلاق گرفت و راهی دیگر رو انتخاب نمود. از اون تایم به بعد دیگه خانوم خانوما از تلویزیون غیب شد و در عوض راه به راااه، پشت به پشت در فیلم های سینمایی دیده میشد به طوری که گویی جای همه بازیگران زن رو یک تنه پر کرده بود.

دست آخر هم که میدونید با پرحاشیه ترین خوانند و چهره ایرانی رفت زیر یک سقف و به گفته خود ازدواج کرد. البته ازدواجی چند ماهه! می بینید؟ شهرت امروزه این چنین شکل میگیره نه با استعداد که البته این گفته هاد صد در صد نیستند و بسیاری چهره ها رو در این عرصه شگفت انگیز داریم که با توانایی قابل لمس و جذابشون کار می کنند و شهرت پیدا کردند، مثل پژمان جمشیدی.

اما به قول افسانه پاکرو سینمای امروز پسندش خانومهایی هستش که چهره های بسیار زیبا و عملی دارند با تعداد فالووری بالا! 

Untitled

مریم مومن چه مدلی مشهور شد؟ استعداد یا …!

بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که خانوم مریم مومن می باشد. خانوم خانوما از دست هنرمندان دهه هفتادی اما نیمه دوم این دهه هستش که با بازی در سریال "بانوی عمارت" دیده و شناخته شد. مریم مومن بعد تر در سریال نمایش خانگی "جادوگر" هم ایفای نقش داشت اما باید گفت این چهره نیز از دست هنرمندانی می باشد که کارنامه کاری پری ندارد، بلکه با استفاده از همون اینستاگرامی که گفتیم و حضور در بازی های مافیا و پدرخوانده و … بیشتر دیده شد.

مریم مومن در صفحه خود که به صورت پابلیک است، عکس و ویدیو های بسیاری منتشر میکنه و اونچه که این روزها واضح دیده میشه پیشرفت وی در زمینه زیبایی هستش. در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی تازه از او در حالی که چهره خانوم بازیگر متفاوت از قبل شده.

مریم مومن و تغییراتی که هیشکی نفهمید چه کرده! آخه چجوری؟

خیلی از کاربران بر این نظرند که فیس مریم مومن یه تغییرایی کرده و خوشگل تر شده، اما اینکه چه تغییری درست نمیدونن. مشخص نیست به دلیل تغییر سبک آرایش وی این چنین زیباتر شده و یا مریم بانو یه حرکت خوشگلاسون مثل تزریق ژلی فیلری و یا عمل زیبایی داشته که حالا متفاوت از قبلش دیده میشه.

مریم مومن اینطور که در ظاهر به نظر میاد نچراله، اما اونچه که خیلی  مشخصه اینه که دیگه اونقدری این راستا پیشرفته شده که شما بری و تغییر کنی کسی نمیفهمه چیکار کردی!

Untitled

مریم مومن رو تو جشن حافظ باید رو سر گذاشت! باید به استایل خانوم تافت زد!

مریم مومن تنها اینجا نبود که توسط زیبایی جدیدش مورد توجه قرار گرفت و خانوم بازیگر به تازگی در مراسم جشن حافظ هم حضور پیدا کرد و با استایل و چهره ای نو توجه عکاسان رو به خود جلب نمود. مریم مومن قبلتر همیشه و همیشه با سبک لباس های عجیب غریب معروف بود به طوری که سوژه ای دیدنی برای عکاسان میشد، اما حالا می بینیم که این بازیگر جوان راهی دیگر در پیش گرفته که البته انگاری امسال همه خانوما برنامه ریزی کرده بودن اصلا جنجالی نپوشن!

آخه میدونید که تا همین چند وقت پیش می دیدیم بانوان بازیگری رو که خیلی شیک اجق وجق لباس میپوشیدن و عین و خیالشون هم نبود که چقدر نظر ناهنجار نثارشون میشه. اما در این مراسم نه تنها خبری از اون عجایب نبود، بلکه خیلی مجلسی و خانومانه همگی با هم استایل داشتند.

Untitled

حلقه ازدواج مریم مومن حساب بانکی آقای داماد رو نشون داد!

مریم مومن هنوز ازدواج نکرده که البته این آمار علنی از ایشون هستش و آمار غیر علنیش میشه کادوهایی که مدتی پیش خانوم بازیگر منتشر کرد و نشون میداد فردی به عنوان نامزد برای او خریداری کرده. از طرفی هم مریم مومندر یک برنامه و مصاحبه از مادرش میخواد که اسم فرد رو لو نده و همه اینا یک طرف! به تازگی تصویری از وی منتشر شد که مریم مومن رو نشون میداد با یه انگشتر خوشگل و گرون که باعث شد تا بسیاری از کاربران با حدس و گامن بگن این حلقه نامزدی ایشونه و مشخصه که خیلیم واسش مانی خرج شده!

IMG_20230930_095553

IMG_20230930_095604

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر. ارسالی در

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته این افغانی هارو گردن کار ساختمانی برام نیست لطفا اخراج کنید افغانی ها رو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی