|

کراتینه چه رخسار مریم مومن رو ازین رو به اون رو کرد / کولاک فالوور چه لاکچریه

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب ایرانیه که به تازگی با قرارگیری فیلمش در جشنواره برزیل، چهره ای هم زیباتر شد اما چجوری خدا داند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب خیلی از بازیگرا هستند که با استفاده از فضای مجازی و اینستاگرام بازی بولد شدند. شاید اصلا اگه این فضا نبود تا به این اندازه مورد توجه عموم قرار نمیگرفتن و این یک انتقاد نیست بلکه واقعیته و مشکلی هم نداره چرا که قطعا تو دهه هشتاد اگه بازیگری تنها یکی دو تا کار تو کارنامه کاریش داشت نمیتونست تابه اندازه حالا مشهور بشه و این روزها می بینیم بانوان بازیگری رو که خیلی زود میرن تو چشم مخاطب و میتونن خودشون رو به همه بشناسونن چرا چون اینستا هست!

هر دوره ای حرکتای خاص خودش رو داره دیگه! شاید یهو دیدین دو دهه بعد هم یه اتفاقای خیلی جدید افتاد که ما اصلا الان فکرش رو هم نمی کنیم. این روزا شهرت پیدا کردن شده به مانند آب خوردن. روزهایی که بازیگران جوان جدیدالورود زیاد شدن و لیست هنرمند های شناخته شده هم سر به فلک کشیدن که البته این موضوع تنها مختص اونها نیست و وقتی اینستاگرام میاد و افراد بی هنر رو مشهور میکنه، مشخصه که یک بازیگر جلوی دوربین رفته باید هم دیده بشه.

اما بگذریم و برسیم به حال حاضر و سوژه اصلیمون که خانوم مریم مومن می باشد.

Untitled

تفاوت زیاد نحوه شهرت مریم مومن و سحر قریشی!

مریم مومن با بازی در سریال "بانوی عمارت" و در نقش فخرالزمان بود که دیده شد و شناخته گشت. خانوم بازیگر اولین کار خود را با تلویزیون شروع کرد اما خیلی زود روانه نمایش خانگی شد و در سریال نمایش خانگی "جادوگر" کاراکتری جدید به تصویر کشید. مریم مومن تا به اینجا نشون داده استعداد خوبی در این راه داره ولی خب به مانند هنرمندانی همچون خانوم سحر قریشی نیست که تا تقی به توقی خورد یه جور دیگه بشه و با دوختن زمین و زمان به هم خواستار دیده شدن های جنجالی باشه.

آخه میدونید که سحر بانو هنوز اولین کارش به اتمام نرسیده بود که از همسرشون طلاق گرفتن و بعد هم که با حواشی عجیب و زیاد مورد توجه قرار گرفتند. مریم مومن یه دختر دهه هفتادیه که سعی میکنه تا اون پرستیژ کاریش حفظ بشه و تا حدود بسیاری ه در این مقوله موفق بوده به جز یه جا!

295230653_356151103360585_3732678704796273609_n

کراتینی که مریم مومن رو به چهره ای جدید تبدیل کرد! ناشناس شده انگار

اونجایی که مریم مومن رو همیشه و همیشه با استایل و فیلتر های خاص می بینیم و اصلا به این توجه نمیکنه که ایشون بازیگر هستند و تا به این میزان استفاده از فیلترای اینستاگرامی شاید چندان جالب نباشه. از طرفی هم مریم مومن چون در این فضای بزرگ نامرئی فعالیت بسیاری داره، خب زیاد با سبکی که گفته شد دیده میشه. 

مریم مومن اما به تازگی جدا از موضوع فیلتر و میکاپ، انگاری یه زیبایی جدید پیدا کرده که مشخص نیست به چه دلیله چون انگاری یه کاری کرده ولی نمیدونی چیکار کرده! در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی در حالی که نگاه بسیاری از کاربران رو به سمت خود جلب کرد.

maryam.momen_s instagram 2023-10-10-10.2.173 story

مریم مومن داره تو سینما حیف میشه؟

شاید کمی انتقاد در صحبت ها بود اما بهتره اون روی سکه رو هم بینیم و با مریم بانو آشنا بشیم. مریم مومن همونطور که گفتیم دلش نخواست تا با پارتی بازی و دیده شدن ها پر حاشیه خودش رو نشون بده. میدونید که سینما پر از پشت پرده هاییست که ما خبر نداریم و پارتی بازی انجام میشه و با گذاشتن افراد در جایگاه های مختلف از اونها اسم و رسمی خفن میسازند در حالی که مثلا اونی که پارتی نداره ولی استعدادش رو داره، اون پایین مایینا میمونه. مریم مومن جایگاه خوبی داره اما بالا هم نیست! چرا که مثلا به تازگی این بازیگر جوان در فیلم بلند "سونسوز" ایفای نقش داشت اما اونچنان خفن مورد توجه قرار نگرفت. مریم مومن در جهت همین موضوع استوری گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

و البته پستی که گذاشته شد و کامنتی که یکی از کاربران نوشت!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی