|

خوش خوشانه آناهیتا درگاهی وقتی از اشکان جدا شده؛ تریپش خوده اونوریه ولی تو طهرون

anahita dargahi shayanews

آناهیتا درگاهی بازیگر جذاب ایرانیه که اصولا از استایل هایی جالب توجه استفاده میکنه و اینبار نیز با شلوار سبزش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگری خیلی بزرگه و البته پر از حاشیه. این حواشی اصلا زن و مرد هم نمی شناسه و دیده شده جنجالاتی از هر دو سمت که نشون داده این قشر مشهور نه تنها دلشون میخواد دیده بشن، بلکه گاهی از نوع عجیب غریبش هم میخوان مورد توجه قرار بگیرن. مثلا یکی از این موضوعات داستان های طلاق و ازدواج اونهاست که می بینیم به راحتی زوج میشن، به راحتی جدا میشن و خیلی به راحتی های دیگر. البته که قطعا این مسئله برای همه آدما ها میتونه دردناک و یا خوشایند باشه اما از اونجایی که میون اهالی سینما خیلی روال شده و یا مثلا می بینیم که خانوم بازیگر تا دیروز همسر یک آقای بازیگر دیگر بودن و حالا شدن همسر بازیگری دیگر، خب برای مخاطبین عجیب میشه!

سوژه مورد نظر ما در این مطلب تنها یکبار همسر بازیگر بوده و بار قبل همسر فرد مشهور دیگری بوده و جالبه که این روزها هم باز سر و صدای طلاق دومش به راهه! اما داریم درمورد کی صحبت می کنیم؟ خانوم آناهیتا درگاهی که با بازی در سریال "ممنوعه" به شهرت رسید. در ادامه ابتدا مشاهده می کنید تصاویر جدید خانوم بازیگر رو با استایل هایی جالب و بعد هم بیشتر آشنا میشیم با این بانوی شبیه به رهنما.

393393073_866994798478570_3306540157002900054_n

393369779_1467653290478979_1464005538000181452_n

آناهیتا از نظر تیپ شبیه به بهاره رهنماست یا شوهر کردن؟

چرا گفتیم شبیه به رهنما؟ چون خیلیا بر این نظرند بهاره رهنما تا به حال دو ازدواج و دو طلاق داشته پس خیلی نکته منفی هستش! در حالی که هستند چهره های دیگری هم که چنین شرایطی رو دارند. مثلا خانوم آناهیتا درگاهی ابتدا با پسر علی پروین ازدواج کرد و بعد هم با اشکان خطیبی که خب بادی بگیم تو هر دو بار ازدواج هم خانوم بازیگر با افرادی شناخته شده مزدوج شده اما اینکه چرا دوباره خبر از جدایی می شنویم واقعا عجیبه.

البته که اشکان خطیبی در حال حاضر خارج از ایران به سر میبره  میگن دیگه هم برنمیگرده اما اینکه این قضایا تا چه حد صحت داشته باشه خدا داند.

1662001510e1e8

آناهیتا-درگاهی-و-همسرش

آناهیتا با استایل مشکی از رنگیا جیغ تر شد!

آناهیتا درگاهی در مجموع از دست هنرمندان به شدت بی حاشیه ای هستش که شاید در نگاه اول خیلی هم جنجالی به نظر بیاد اما خب باید گفت در واقع اینچنین نیست و اتفاقا درست به مانند اشکان خطیبی چهره ای دارای شخصیت و به دور از عجایب می باشد.

آناهیتا درگاهی شاید تنها در استایل گاهی مورد توجهی فضایی قرار بگیره که اونهم خب در تصاویر اولی دیدیم خانوم بازیگر چه سبک ظاهری رو دوست دارند و به همین دلیلم همیشه همین بوده که اونی که متفاوت از بقیه دیده میشه بولد تره! در ادامه ببینیم و آشنا بشیم کمی تا قسمتی با این چهره و تیپ هایی که بهشون علاقمنده. آناهیتا درگاهی اصلا مشکی پسنده اما از اون مدلایی که یهو با یه قرمز جیغ سورپرایزت میکنه و ظاهرش رو از یکنواختی درمیاره جیغ تر از استایل های رنگی!

آناهیتا+درگاهی

نقاشی هایی که خیلی خاص و دور از ذهن هستند، به دست آناهیتا درگاهی

البته که خانوم بازیگر علاوه بر هنری که در بازیگری و استایل داره، دستی رنگی و خارج شده از این دنیای معمولی هم داره که به فرای ذهن ما میره! یعنی چی؟ یعنی آناهیتا درگاهی اهل نقاشیه و نقاشی هایی میکشه که چندان برای همگان قابل فهم نیست و ظاهرا تنها خودش و اهالی نقاشی ازش درک میبرن!

anahita_267310853_325885489138346_604623919313908176_n

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در۷بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد. خانوم بازیگر از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را بر عهده داشته‌است. وی، در کنار فعالیت در عرصهٔ نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک‌ ویدئوی پرده آخر از رضا کیانیان را عهده‌دار بوده‌است.

درگاهی تحصیلات خود را در رشتهٔ هنر ادامه داد و کارشناسی‌اش را در رشتهٔ گرافیک و کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. او در دی‌ماه ۱۳۹۵ با اشکان خطیبی، بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر، ازدواج کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی