|

ذوق عجیب "آناهیتا درگاهی" کلاهشو بر باد داد؛ ژست خفن خوف خانوم که با یه کیف سانسور شد!

anahita dargahi shayanews

آناهیتا درگاهی بازیگر حرفه ای و محبوب سینماست که با سریال ممنوعه به شهرت رسید. او به تازگی عکسی جالب از طبیعت گردیش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آناهیتا درگاهی از بازیگران حرفه ای و خفن سینماست که همسر دوم ایشون اشکان خطیبیه که او هم بازیگر بسیار مطرح و دوست داشتنی ایه. آناهیتا درگاهی اولین بار با بازی در سریال نمایش خانگی "ممنوعه" تونست به شهرت بسیاری برسه و به دلیل استایل و سبک بازی متفاوتش، کلی طرفدار واسه خودش جمع کنه. آناهیتا درگاهی پس از بازی در این سریال راه رو برای موفقیت های بعدیش باز کرد و هر جا نیاز به یه بازیگر خوش تیپ و خیلی تو دل برو دارن، اسم ایشون اولین نفر به چشم میاد.

آناهیتا خانوم به تازگی یه پست بامزه از خودش تو طبیعت منتشر کرد که او رو در حالتی ورای بازی هاش در فیلم ها و سریالای مختلف نشون میده و با یه تیپ خیلی باحال کوهنوردی داره حسابی حال میکنه. خانوم براساس آنچه نوشته "باد داشته کلاهش رو میبرده" و البته با انتشار این عکس کلی هم قربون صدقه و انرژی مثبت از طرف طرفداراش دریافت کرد. از اونجایی که از دید خیلیا خانوم درگاهی چهره کاریزماتیک و تو دل برویی داره، هر حرکتیش از خنده تا تیپای خارجکی طورش همیشه به دل طرفداراش نشسته.

anahita_1656873602

البته این اولین باری نیست که آناهیتا خانوم تو طبیعت در حال گردشه و پیش از این هم عکسای خوش حسی رو تو پیجش منتشر کرده بود. اینطور که پیداست این خانوم بازیگر علاقه زیادی به گشت و گذار و تفریح تو طبیعت داره و یکی از سوالاتی که به ذهن کاربرا میرسه اینه که چرا باید خانوم همه این تفریحاتش رو به تنهایی بگذرونه و تو پیجشم اگه کلی بگردین عکسی از اشکان خطیبی پیدا نخواهید کرد که حتی به شایعه طلاق اونا هم انجامیده و البته از طرف هیچ کدوم از بازیگرا نظری در این باره صادر نشده.

anahita_1651684420

anahita_1648060052

تلاش های بی وقفه آناهیتا درگاهی واسه متفاوت بودن!

از زمانی که آناهیتا درگاهی در نقش طلا با سریال "ممنوعه" حسابی ترکوند و بعد از اون هم تو فیلم "چشم و گوش بسته" یه فرم عجیب غریبی از بازیگری رو به رخ بقیه همکاراش کشید، کلا زد تو یه فاز دیگه و اگه یکم تو پیجش بگردین متوجه تفاوت منحصر به فردش توی تیپ و استایلش میشین و خانوم با ژستاش انگار دیگه میخواد بار و بندیلش رو جمع کنه و بره تو هالیوود بازی کنه که اینقدر بی پروا از ژستای خارجکیش عکس میذاره.

anahita_1639846767

anahita_1617528333

آناهیتا درگاهی، از عروس علی آقا پروین بودن شروع کرد!

شاید براتون جالب باشه بدونین آناهیتا درگاهی پیش از ازدواج با اشکان خطیبی با پسر آقای علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران، ازدواج کرده بود و پس از جدایی از او تصمیم گرفت با اشکان خان ازدواج کنه.

این ازدواج در کمتر از یک سال با شکست مواجه شد و اینطور که پیداست آناهیتا خانوم در زندگی بسیار مرفهی با اشکان خطیبی به سر میبره و افراد زیادی هم با تعریف های زیبای اشکان خان از عشق بین خودش و همسرش دلشون حسابی آب میشه.

anahita-dargahi-va-mohammade-parvin

9896655_672

آناهیتا درگاهی رو تو دبی هم میشناسن!

آناهیتا درگاهی تنها در زمینه بازیگری فعالیت نمیکنه و میشه گفت در نقاشی خیلی حرفه ای تر از بازیگری عمل میکنه. آناهیتا خانوم از سن 7 سالگی پیش استاد "عباس کاتوزیان" نقاشی رو آموخت و بدون هیچ وقفه ای تا سن 22 سالگی این هنر زیبا رو فرا گرفت. این موضوع تا جایی پیش رفت که هنر خودش رو تو کشورهای خارجی به نمایش درآورد و تو دبی او رو به عنوان یه نقاش حرفه ای میشناسن.

anahita_1633890603

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها