|

وقتی افسانه پاکرو سلفی تو صورتش باز میشه و انقدر پری دریاییه / از دید مردم چه فراریه

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر مشهوریه که معمولا عکس از خودش زیاد میذاره اما اینبار سلفی زوم شده وی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بازیگران سینمای ما سه دسته هستند. دسته اول چهره هایی می باشد که با پارتی بازی و یا استفاده از چهره و ساخت جنجالات مختلف میان بالا و میشن مشهور مثل خانوم سحر قریشی، برخی هم هستند که ای دسته اول رو مسخره می کنند و هنرمندی قابل نمیدونن مثل خانوم افسانه پاکرو! و البته دسته سوم که کاری به هیچ کدوم از دسته ها ندارند و فقط راه خودشون رو می بینند مثل خانوم لیلا حاتمی. چرا این مثال ها رو زدیم؟ چون خب شرایط و شخصیت سحر بانو که برای بسیاری از مخاطبین عیان است و اصلا نیازی به بیان نیست. اما افسانه پاکرو در این چند سال اخیر نگاهی جالب به قشر این مدلی دار و نظری جالب داده.

افسانه پاکرو در مصاحبه ای اعلام کرد به نظرش سینمای حال حاضر ما تبدیل شده به فضایی که معیاری عجیب دارد. معیار این روزهای انتخاب سینما این مدلیه که دختران عملی و خوش فیس رو گلچین میکنه که تعداد فالووری بالا در صفحات اینستاگرامشون دارند، که این میتونه خیلی بد باشه! چرا که تست استعداد یابی محو افق میشه و تست زیبایی شناسی از نوع عملی پروتزی میاد وسط! 

5635320

افسانه پاکرو میانساله ها ولی مهاجرت کرده جذاااب!

افسانه پاکرو خیلی سال که بازیگره. این چهره که چند سالی میشه وارد میانسالی شده، همچنان چهره ای نوجوان داره و گاهی این موضوع به شدت بولد میشه و مورد توجه قرار میگیره. افسانه پاکرو مدتی میشه که از ایران رفته و مهاجرت کرده به ترکیه، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر کاملا بی سر و صدا این حرکت رو زد تا حاشیه ساز نشه. آخه میدونید یکسری هستند به مانند باز هم خانوم سحر قریشی که اصلا عاشق و شیفته دیده شدن های مختلف هستند. شما بگو اصلا هررررجور! حتی شده رفت و آمد با تتلو!

اما برخی هم هستند که البه تعداد محدودی دارند مثل خانوم افسانه پاکرو که بازیگری رو دوست دارنا، اما با این فرق که خیلی خوششون نمیاد مشهور باشن که خب این یه تناقضه بزرگه!

Untitled

وقتی یهو سلفی گوشی افسانه پاکرو باز میشه و این عکسو میگیره!

افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرامش تصاویر مختلفی منتشر میکنه. خانوم بازیگر در حالی که اصلا و ابدا از دست هنرمندان اهل فیلتر بازی نیست، تولید محتوایی ساده اما جذاب داره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی وقتی اتفاقا خیلیم دوربین رو جلو برده اما باز هم اینچنین زیباست. برای کامنت این پست بسیاری از فالوور ها نوشته بودند وقتی یهو دوربین میاد رو حالت سلفی! در حالی که این تصویر واقعا قشنگ شده. البته که نظرات مختلف بود و خیلیا از اعتماد به سقف این چهره گفتند و برخی هم یه عالمه کامنت های طرفداری و مثبت و مثل همیشه تعریف گذاشتند.

Untitled

وقتی افسانه پاکرو از مردم فرار میکنه!

جالب است که برخلاف خیلی از مردم که بازیگر و هنرمند می شوند تا دیده شوند و به شهرت برسند افسانه پاکرو می گوید که از شهرت فراری است و دوست ندارد که وقتی به یک مکانی می رود همه او را بشناسند و می خواهد در آرامش زندگی کند. افسانه پاکرو میگوید دوست دارد مردم او را نشناسند تا بتواند راحت در شهر قدم بزند و در میان مردم باشد. البته این اظهارات او با واکنش برخی از مردم رو به رو شد و گفتند تو آنقدر شناخته شده نیستی که مانند مهران مدیری و ... نتوانی میان مردم باشی.

Untitled

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در شهر اهوازه که تحصیلات کارشناسیش رو در زمینه گرافیک انجام داده. افسانه خانوم یه خواهر بزرگتر به اسم سعیده و یه برادر کوچکتر از خودش داره و معتقده بی نهایت به خواهرش وابسته اس. او در مصاحبه ای اعلام کرده که اگه قرار باشه ازدواج کنه باید دو برادر به خواستگاری اون ها بیاد تا هیچوقت از خواهرش جدا نشه.

1696527480140

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی