|

افسانه پاکرو که حسابی پیر شده این مدلی میخواد بگه هنوز جووون / تیکه رامین رضاییان بهش!

افسانه پاکرو بازیگر خوش فیس که این روزا در ترکیه به سر میبره و حالا می بینیم خانوم بازیگر ویدیویی از خود در حال بازی با نور منتشر کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- افسانه پاکرو بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا دیده میشه داخل کشور نیست و اونور آب به سر میبره. البته که تو تقریبا ده سال اخیر خیلی بلا ها سر سینمای ایران اومده! بلا هم میتونه خوب باشه و هم میتونه بد باشه که خب از قصه های بدش میشه به این موضوع اشاره کرد که از اوایل این دهه تا اواخرش یه عالمه بازیگر رو از دست دادیم. از دست دادیمه هم از لحاظ مهاجرت و رفتن هنرمندان هستش و هم به دلیل کرونا خیلی ها فوت شدند.

اما اون دست از چهره هایی که از کشور خارج شدند به اختیار و خواست خودشون بوده که خب میخواستن یه زندگی دیگه رو داشته باشن و از این لایف استایل به هر دلیل راضی نبودند. تعداد مهاجرت کرده هامون زیاده اما تعداد اون دست از مهاجرت کرده هایی که بی حاشیه و بدون دردسر رفتن و به دنبال دید شدن های جنجالی نبودن به شدت کمه! مثلا یکیش خانوم افسانه پاکرو که خیلی وقته از دیارش رفته ولی خب هنوز که هنوزه خیلیا حتی خبر ندارن ایشون داخل کشور نیست!

Afsaneh-Pakroo-Actresse-2-1

از نظر افسانه پاکرو سینما این شکلیه! چه شکل بدی

افسانه پاکرو اولین بار با بازی در فیلم "رویای خیس" بود که همراه با محمدرضا غفاری دیده شد و شهر یافت. این دو هنرمند که اون تایم اوایل جوانیشون بود حالا برای خود سن و سالی دارند و اسم و رسم جذابی پیدا کرده اند. اما باید گفت و خاطر نشان کرد که خانوم بازیگر دهه شصتیمون که حالا در چهل سالگی به سر میبره، یه چند باری هم در سینما و تلویزیون دیده شد و بعد بیخیال کلا بازیگری شد. از نظر افسانه خانوم سینمای ایران معیاراش برای انتخاب و بالا بردن یک بازیگر تغییر کرده.

افسانه پاکرو میگه چند سالی میشه که سینمای ما بانوان اینستاگرام باز به تعداد فالوور بالا و البته چهره هاییی که عمل زیبایی انجام دادن و خلاصه اینکه پر از ژل و پروتز و تزریقات هستند رو می بینه و میکشونه بالا! بقیه اوت میشن!!

Untitled

ویدیویی که باعث شد افسانه پاکرو مغرور به نظر بیاد! خانوم بازیگر به کجا چنین شتابان

اصلا به همین دلایل بود که افسانه پاکرو بیخیال این راه و راستا شد و حالا می بینیم که خانوم بازیگر دهه شصتیمون کلا لایف استایلش رو تغییر داده. افسانه پاکرو در اینستاگرام از اون پس فعالیت خیلی زیاد تری داشت اما به طور گسترده. یعنی این مدلی که خانوم خانوما پست و استوری های فراوونی به اشتراک میذارن اما خب هر چند وقت یکبار. افسانه پاکرو به تازگی ویدیویی کوتاه از خود منتشر کرد که کامنت هایی عجیب داشت. در ادامه ابتدا ویدیو و گوشه ای از نظرات رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

افسانه پاکرو پیر بشو نیست! خانوم هفتاد ساله تو این فیس مونده

خب همونطور که دیدین نظرات واقعا عجیب بود. بیشتریا به طرز خیلی زیادی از وی تعریف کردند و به این نکته اشاره داشتن که چرا افسانه پاکرو پیر بشو نیست و هیچ تغییری نمیکنه! 

قطعا نچرال بودن و بی بی فیس بودن این چهره به شدت رو زیباییش تاثیر داره و از اونجایی که خیلی اهمیت به آرایش های غلیظ نمیده، خب ظاهرش پرفکت تر میشه. 

اما یکی از باگ های عجیب افسانه پاکرو قصه مغرور بودنش در رابطه با همین چهره اش هستش که باعث ناراحتی خیلی از کاربران شده و به نظرشون این بازیگر حتی در همین ویدیو هم با حالت چشماش داره نشون میده که چقدر به خودش مینازه.

267610681_4083249745109277_2431819455330118541_n

افسانه پاکرو باعث و بانی شاخ شدن سحر قریشی

افسانه پاکرو ابتدای کار خود را در عرصه بازیگر در سال 1383 استارت زد اما با فیلم "رویای خیس" در سال 84 حسابی مشهور شد. خانوم بازیگر سال 1388 نیز در حالی که قرار بود در سریال دلنوازان نقش یلدارو بازی کنه دو بار قرار داد خود را با این مجموعه کنسل کرد که در نهایت خانوم سحر قریشی جای ایشون اومدن با این سریال به شهرتی بسیار عجیب رسید.

این بود که سحر قریشی جای پاکرو میاد و حالا یکی از شاخ ترین چهره های سینما باشه.

15479117

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اختیاری ارسالی در

    خدایا عالی ترین درجه زیبایی و جذابیت زنانه و طراوت جوانی و لطافت بهاری و ناز بانویی جهان خلقت را فقط فقط به این بانوی افسانه پاکرو هدیه نموده لیاقتش را داره نوش وجود مبارکش باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی