|

محمد رضا گلزار تو کافه عربا شکار شد اونم با تیپ عیجب زنش؛ آیسان دختر تاجره؟

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار هر چند وقت یکبار با انتشار ویدیویی مورد توجه کاربران قرار میگیره و یانبار نیز با کافه گردی های دونفرش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- می بییند که حواشی دنیای بازیگری زیاده! از قتل و سرطان گرفته تا ازدواج و بچه دار شدن و …! کلا انگاری این قشر مشهور جنجالات و اتفاقات عجیب خیلی بیشتری نسبت به دیگر قشر های مشهور جامعه دارند و واقعا برخی از اونها مثل قتل داریوش مهرجویی میتونه به شدت غم انگیز و شوک آور باشه. اما بگذریم و بهتره در رابطه با سوژه اصلی که ازدواجه صحبت کنیم، گرچه که این موضوع هم جدید نیست و اونچه که مشخصه اینه که قراره تا اخر دنیا کش پیدا کنه.

داستان چیه؟ داستان اینه که یه دو سه ماهی میشه محمدرضا گلزار رو در میون بازیگران ازدواج کرده و متاهل می بینیم، اما خب خیلی بیشتر حاشیه دار و مورد توجه. چرا که ایشون به هر حال محمد رضا گلزار سینمای ایران هستند و یه روز روزگاری سوپراستار محسوب میشدند که البته هنوز هم بعد از گذشت اینهمه سال و اومدن اینهمه بازیگر جدید، جایگاه شاخ خودشون رو دارند و شاید بشه گفت رو دستشون برای جنجالی بودن و شهرت نیست! محمد رضا گلزار از دست هنرمندانی می باشد که هرچی سنش میره بالاتر نه تنها پیر نمیشه بلکه جذاب تر و جَوون تر هم خواهد شکه خب این خیلی هم عجیب نیست چرا که شما پول داشته باشید تا هزار سال دیگه هم جَوون می مونید.

5929376

باز هم ویدیوی تکراری از محمدرضا گلزار؛ در حال کافه گردی با همسرش

اما بگذریم و برسیم به اونچه که اصل مطلبه و اون موضوع چیزی نیست جز پر حاشیه ترین مطلبی که در رابطه با محمد رضا گلزار منتشر شده و میشه همون ازدواجش. محمد رضا گلزار یه دور با اعلام این مطلب مورد توجه شدید در اینستاگرام و دیس کاور قرار گرفت. یه هزار دور هم با حواشی که بعد از این وصلت داشت بولد شد. البته که فکر نکنید موارد گفته شده تموم شدنا، خیر!

بلکه محمد رضا گلزار هر چند وقت یکبار با رونمایی ریز و نامحسوس از همسرش به شدت دوباره دست به دست میشه و اونچه که حالا اش هست چه عکس و چه ویدیو، بر سر زبان ها میوفته.

مثلا در ادامه مشاهده می کنید ویدیوی بسیار تازه از این زوج در حالی که نکته داشت.

اما آیسان آقاخانی چقدر کامنت خورد! بس که همرو متعجب کرد

اگر از دنبال کنندگان محمد رضا گلزار در فضای مجازی بوده باشید میدونید که ایشون در این فضا تا به حال به طور مستقیم تصویری از چهره خانومشون منتشر نکردن و هرآنچه که به اشتراک گذاشته شده کاملا برنامه ریزی شده از پشت سرشون بوده که خب در ویدیو بالایی هم این نکته رو دیدن.

اما نکته دیگه اینکه خیلی از کاربران بهش اشاره داشتند این بود که با وجود اینکه اینئزوج در حال حاضر دبی به سر میبرن چرا استایل و لباس خانوم خانوما درست به مانند استایلی هستش که در ایران داره و هیچ فرق و لاکچری بودنی درش دیده نمیشه.

که خب این خیلی منطقی نیست چرا که شخص مورد نظر محمد رضا گلزاره سینمای ایرانه و تا به این میزان سادگی و تکراری پوشیدن عجیب به نظر میاد. جالبه که تقریبا همیشه هم موهای همسر گلزارخان دقیقا به همین شکل باز هستش و خیلی مرتب و مدل دار نیست!

Untitled

همسر محمد رضا گلزار دقیقا کیه؟

اگر شما این مطلب رو باز کردین و براتون جالب توجه بوده، پس قطعا قطعا قطعاااا علاقمند هم هستین که بدونین آیسان آقاخانی این دختر خوشبخت کیه که دل گلزاره یه ایرانو برده! اما آیسان آقای خانی کیه؟ این چهره دهه هفتادی که بیست سالی از همسرش کوچیکتره بر اساس برخی از ادعاها در زمینه مدلینگ فعالیت داره و دختر یکی از تاجران سرشناس هستش و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده. 

همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی این زوج گفته میشه که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی اونها بوده است!

1830742524-samatak-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی