|

محمد رضا گلزار عکس حلقه عروسیشو بلاخره رو کرد؛ آیسان چه کیفی میکنه از ویو برج خلیفه!

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار بعد از اینکه حسابی با بهرام رادان مقایسه شد و رفت تو حاشیه، حالا یکی پس از دیگری تصاویر مربوز به عروسیش رو منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه الان این خبر رو باز کردین، پس قطعا نت دارید و به فضای هوشمند و نامرئی مجازی واقف هستین! در این حالت پس حتما اینستاگرام هم دارین! پس از گذروندن همه اینها احتمالا که نه، مطمئنن اخبار زرد و واقعی ازدواج محمد رضا گلزار رو دیدین و شنیدن که با یه زن گرفتن چقدرررر تو بوق و کرنا خبراش پر شد و همه فهمیدن! اصلا این شرایط تا جایی پیش رفته بود که هر کاربر با روشن کردن نت گوشیش مجبور بود اول خبرای محمد رضا گلزار رو ببینه و چشمش بخوره، تا بتونه بره خبرای بعدی! محمد رضا گلزار تا یه چند هفته ای رو بورس بود اما چیزی نگذشت که اخبار بهرام رادان رو دیدیم و اینجا بود که خیلیا گفتن گلزار جان چک نویس بوده و رادان جان پاک نویس!

خب در این رابطه در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما ابتدا با محمد رضا گلزار بیشتر آشنا بشیم که این روزها اقای بازیگر دهه پنجاهیمون در دبی به سر میبره، بزرگترین شهر عربی یا یه عالمه برخ و آسمان خراش که شاید مثالشون تو هیچ جای دنیا پیدا نشه! البته که رضا گلزار فقط این روزها اونجا به سر نمیبره، بلکه در دیار عربها زندگی میکنه و حتی برای ازدواجش هم چند روزی اومد ایران و فلفور برگشت! خیلی زودااااا، در حدی که انگاری فردای عروسیش بلیط تو دستش بود! 

محمد رضا گلزار در صفحه میلیونی خود عکس و ویدیوهای بسیاری منتش میکنه اما نکته اینجاست که ظاهرا آقای بازیگر به ثبت و انتشار تصاویر بلننند و هنری از پا خیلی علاقمنده! چرا که بارها و بارها و باااار ها این سبکی عکاسی کرده و گذاشته تو صفحش! اما اینبار استوری محمد رضا گلزا عجیب تر بود چرا که به گفته بسیاری از کاربران از اونجایی که برجای دیگه خیلی کوتاه تر به نظر میرسن، انگاری خونه زندگی جدید گلزار در بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه هستش و گلزار با انتشار این تصویر این پیغام رو برسونه!

Untitled

عکس هایی که جا موندن و محمد رضا گلزار منتشر نکرده بود!

اما جالبه که درست بعد از انتشار عکس و ویدیو و اخبار ازدواج بهرام رادان مقایسه ها شروع شد. از اونجایی که گلزار جان هییییچ گونه تصویری از همسرش در شب عروسی به اشتراک نذاشت و اجازه نداد حتی ذره ای عکس به بیرون درز کنه، خب بهرام رادان در عوض ترکوند یه دنیا عکس و ویدیویی طولانی منتشر کرد.

همین شد که بسیاری از کاربران همیشه در صحنه کلی نظرای مختلف دادن و گفتن محمد رضا گلزار چرا اون مدلی عروسی گرفت و رادان این مدلی و تا به این میزان پخخخش؟!

البته که قطعا باید گفت نظر و سلیقه و البته اعتقاد هر کسی به خودش مربوطه و قرار نیست همه آدما به مانند همدیگه فکر کنن و لایف استایل داشته باشن! همین شد که آقای گلزار هم خب از اونجایی که هم میخواد همچنان رو حرفش بمونه و چیزی از خانومش منتشر نکنه، و هم میخواد از هکسای جذاب عروسیش استفاده داشته باشه همین میشه که عکس هایی به مانند استوری که در ادامه مشاهده می منید رو منتشر میکنه!

rezagolzar_s instagram 2023-7-24 story

وقتی محمد رضا گلزار هرچی هرکوله گذاشته جیب بغلش و آیسانو با این سیکس پکش راضی کرده!

خب این روزا می بینیم که چهره های مشهورمون، حالا میخواد شخص بلاگر باشه یا خواننده و شاید هم بازیگر، همه و همه جهت نشون دادن با کلاس بودن و اینکه از اون یکی کم نیارن میرن باشگاه! البته که خیلیا هتسند به مانند خانوم مریم معصومی و یا محمد رضا گلزار که کاملا حرفه ای ورزش میکنن و مشخصه که خیلی ساله در تلاشن تا ب اندام حال حاضرشون برسن، اما این مود اونقدری عجیب شده که گویی مسابقه ای بزرگ در میونه که مخصوصا بازیگرا درش حسابی تو جنگن! جالبیشم اینجاست که مدام در حال انتشار عکس و ویدیو از خودشون تو فضای باشگاه هستند!

گلزار جان هم که اصلا زشته از این قافله جا بمونه و میشه گفت از صدر جدولی هاییست که خیلی ادعا داره تو سیکس پک داشتن و اندامی شاااخ!

محمد رضا گلزار نیمی از پیج صفحه اینستاگرامش رو به همین موضوع اختصاص داده و نیم دیگرش رو هم به موضوع مدلینگ و ماشین های فوق لوکسش! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی که تلاش کرده بگه از روی لباس هم همه چز عیاااان است!

rezagolzar_s instagram 2023-7-24 story (1)

اما عروسی های رادان و گلزار چه فرقایی باهم داشتن؟ رادان از قصد این کارارو کرد؟

یکم بالاتر گفتیم که عروسی این دو زوج و گل نو شکفته خیلی باهم مقایسه شدن! حالا از چه لحاظایی؟ مثلا اینکه گلزار هیچ رد و نشونی از عروس این مجلس نشون نداد و تنها چیزی که منتشر کرد از پشت سر نشون دادن آیسان بود اونهم در حالی که هیییچ چیزی جز یک تور نیمه معلوم نبود در حالی که رادان بیشتر به حضور زنش تو ویدیو توجه داشت. دیگری اینکه رادان بسیار شادان و خندان عقد اریایی رو میخونه و گلزار جان انگاری پا رو گلوش گذاشتن!! خب چرا؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی