|

غیرتی گری علنی محمد رضا گلزار سر آیسان خانومش؛ داداشش چه شاه داماد جذاب تری شده!

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار بازیگر محبوب و مشهوری که به تازگی ازدواج کرده، با تصاویر مختلفش با این چشم رنگیه جذاب همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- محمدرضا گلزار رو همه ما می شناسیم و یا اگه نمی شناسیم هم دیگه کار تمومه و بعد از ازدواجش، خورزو خان هم گلزار سینمای ایران رو می شناسه! خب هر بازیگری یه مدلی میاد و میشه بازیگر، محمد رضا گلزار هم با توجه به اینکه تو صنعت مدلینگ فعالیت داشت کم کم به بازیگری جوین شد و حالا می بینیم که سرنوشت چطور آقای بازگر دهه پنجاهیمون رو به سوپراستار تبدیل کرده. محمد رضا گلزار رو میشه یکی از پولدار ترییییین هنرمندای ایرانی دونست که جزو پرطرفدار ترین ها نیز ست!

البته که ناگفته نمونه گلزار خانِ ما از عجایب هم هست و با حواشی عجیبی که برای خودش و لایف استایلش میسازه یه جور دیگه میون اهالی سینما دیده کیشه. مثلا همین چند وقت پیش بو که بهرام رادان هم ازدواج کرد و با وجود اینکه رادان نیز از چهره های به شدت مشهور و پر طرفدار ایرانیه، اما اینچنین بولد نشد اما محمد رضا گلزار با خبر ازدواجش جوری تو گوگل و اینساگرام پرید بالا و به عرش شهرت رسید که فقط خدا عالمه چیکار کرده! محمد رضا گلزار به سرعت بعد از ادواجش رفت دبی چرا که محل زندگیش اونجاست و خیلی قته دیکه ایران رو به عنوان زندگانی نمی پسنده! این بازیگر مرد از روزمرگی خود تصاویر و ویدیوهای بسیاری منتشر میکنه اما اینبار رفت به سراغ موضوعی جدید! این موضوع یه جور بود که خیلی از کاربران صداشون دراومد و گفتن مگه رضا گلزا زن نگرفته که همش با ایشون عکس میگیره؟!

یوشن کیه؟ کسی نیست جز این کوچولوی لوکس که خیلی مورد علاقه محد رضا گلزاره!

IMG_20230713_113711

دلیل ازدواج محمد رضا گلزار چی بود؟ عجیبن غریبا

محمد رضا گلزار پیش از این اتفاق، یعنی ازدواجش، نزدیک به 12 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داشت. اما ظاهرا پیج آقای بازیگر راکد شده بود و هیچ تغییری درش ایجاد نمیشد تا اینکه گلزار جان به مانند خانوم بهاره رهنما گفت چه کنم چه نکنم! آها یه حاشیه درست درمون بسازم و چی سنگین تر از عروسی محمد رضا گلزار! البته که این ازدواج کاملا واقعی و با جشن و سرور بسیاری رخ داد اما خب اینکه جلب توجه بسیاری هم داشت دروغ و اغراق نیست!

می بینیم که حالا محمد رضا گلزار تنها با انتشار دو پست از عروسی اش، 700 هزار دنبال کننده جذب کرده. این در حالیه که مثلا خانوم دنیا جهانبخت هم با ازدواج و حاملگی چنین جذب فالووری داشت اما خب به صورت میلیونی. و یا اصلا همین سحر قریشی خودمون که با ازدواج با تتلو تونست تا به چه اندازه به افزایش فالوورش و یوتیوب کمک کنه.

Untitled (12)

محمد رضا گلزار چه علنی غیرتشو رو خانوماب اطرافش نشون داد!

محمد رضا گلزار اما جالبه که بلافاصله بعد از عروسی پر سر و صدا و اشرافی که گرفت، برگشت به دبی که البته همونطور که گفتیم چون اونور خونه زندگی لاکچری برای خود ساخته و خیلی وقته یه پاش اینوره یه پاش اونور، به همین علت ظاهرا حتی برای ماه عسل هم دیار عربا رو انتخاب کرد و حالا می بینیم استوری های دونفره ای که این هنرمند خوش چهره از خودش و همسرش منتشر میکنه. شاید با دیدن تصویر که در ادامه مشاهه می کنید بگید اینا که فقط خوشمزه جات اونهاست که خب باید در پاسخ گلزار خلقیاتی بسیار غیرتی طور دار و کمتر تصویر از همسرش به اشتراک میذاره که خب باید بگیم در همین حد دونفره هم باعث میشه تا بسیاری از هواداران آقای گلزار به سمت وسوی خودکشی برن دیگه چه برسه به دونفره های واقعی!

Untitled

البته اینها تنها گفته های رو هوا نیست و خود آقای بازیگر هم مدتی پیش در مصاحبه خود به طور علنی اعلام نمودن که مردی غیرتی و متعصب می باشند..

آیسان کیست؟ گلزار شده داماد تاجر سرشناس!

اگر شما این مطلب رو باز کردین و براتون جالب توجه بوده، پس قطعا قطعا قطعاااا علاقمند هم هستین که بدونین آیسان آقاخانی این دختر خوشبخت کیه که دل گلزاره یه ایرانو برده! اما آیسان آقای خانی کیه؟ این چهره دهه هفتادی که بیست سالی از همسرش کوچیکتره بر اساس برخی از ادعاها در زمینه مدلینگ فعالیت داره و دختر یکی از تاجران سرشناس هستش و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده. همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی این زوج گفته میشه که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی اونها بوده است!

1830742524-samatak-com

بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران؛ بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

در ادامه می بینیم تصویری از ازدواج بردیا برادر محمد رضا گلزار.

Untitled (13)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ش.سپهر ارسالی در

    چقدر جوان تو این مملکت با تحصیلات عالی و یا فنی کار و البته بی کار و بدبخت وجود دارند که در حسرت تشکیل یک زندگی ساده با حداقل امکانات هستند،

  • السارضایی ارسالی در

    اگه غیرت داشت عکس دختره لخت همه جا نبود با همچین دختری ازدواج نمیکرد

  • ZED ارسالی در

    گلزار خانوم عجب دلقکی شده برا خودش

  • ناشناس ارسالی در

    مردبایدروخواهر، مادر، ودختروبخصوص زنش حتما غیرت داشته باشه.

  • فرشاد ارسالی در

    مردم نان ندارند بخورن اینها شبیه بالیوودی ها زندگی می کنند

  • ام مقداد ارسالی در

    واسه چی فتوشاپ میکنید.

  • دختر ناشناس ارسالی در

    وای

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی