|

ببینید پول عرب چقدر میتونه استایل شمارو زیر و زبر کنه؛ کفش فضایی زن سپهر حیدری رو

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می بشد که در دبی زندگی می کند و اینبار با یه کفش پاشنه بلند فضایی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری رو میشه یکی از چهره های مشهوری دونست که کلی ساله تو مستطیل سبز بازی داشته و حتی بعدش هم از اونجایی که همسری جنجالی اختیار کرد باز از دید ها نیوفتاد و همچنان می بینیم نه تنها اسم و رسمی بولد دارد، بلکه جنجالی نیز هست. سپهر حیدری در اوایل دهه نود بود که با همسرش آرام جوینده آشنا شد و خیلی زود ازدواج کردند. حواشی دقیقا از همونجا بود که شروع شد، چرا که مثلا مهدی قائدی پیش از ازدواج با همسر پر حاشیه اش هم جنجال هایی داشت اما سپهر حیدری یه شخصیت آروم داشت و حتی داره.

آرام جوینده از متولدین دهه هفتاد است و خب به طبع جینگولی جات رو خیلی دوست داره چون هنوز اقتضای سنشه و هر چند که مادر دو فرزند هستش، اما با توجه به اینکه چهره و استایلی رو مد و اروپایی طور داره، خب اون سبک از ظواهر هم مورد پسندشه. میپرسین کدوم ظواهر؟ در ادامه مشاهده می کنید تصویری که خانوم خانوما به اشتراک گذاشت از یک کفش فضایی در حالی که قصد خریدشو داره و داره نظر فالووراشو میپرسه!

Untitled

روند عجیب آرام جوینده واسه جذب فالوور که نتیجه بکری داشته!

آرام جوینده و همسرش خیلی وقته که رفتن دبی زندگی میکنن و حسابی لایف استایشون رو رواله. آرام بانو تو صفحه اینستاگرامش خیلی فعاله اما یه مدل عجیب جذب فالوور میکنه چرا که تو مدتی خیلی کوتاه تونست پیج 200 هزار تاییش رو به بیش از 1 میلیون دنبال کننده برسونه! شاید براتون سوال بشه چه محتواسازی داره که اینچنین میگیم درموردش؟

که خب در ادامه یکی از استوری های خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که آرام بانو دارن آدامس میجون و سلفی رو خیلی جلو بردن و در حالی که لودینگ زدن، مخاطبشون رو به یه اتفاق جدید دعوت میکنن که هنوز مشخص نیست چیه! خیلی از کاربران بر این نظر بودند که این سبک استوری گرفتن چندان جالب نیست و بزرگ نمایی در محتوا سازی می باشد که البته باید بگیم روش کارسازی هم هستش و حداقل واسه ایشون که نتایج خفنی داشته!

وقتی پسرای سپهر حیدیر خیلی خوشتیپن و مدل! 

این روزا می بینیم مادر و پدرایی رو که از بچهاشون تو هر سن و سالی که باشن، ترجیحا فسقلی، استفاده می کنن و برای بالا اومدن صفحه اینستاگرام اونهارو میارن جلو دوربین گوشی و خلاصه اینکه تعداد فالوورا رو میکشن بالا. در میون افراد مشهور هم انگاری این ترفند خیلی استفاده میشه و میتونیم ارام جوینده رو مثالی بارز برای این موضوع بزنیم. آروام و سپهر دو فرزند به نام های آروکو و دیاکو دارند که جمعا دوتاییشون با هم به 10 سال سن نمیرسن اما هر کدوم پیج هایی مجزا دارند با تعداد فالوور هایی بالا که یه 100 هزار تایی میشن. 

پسر بزرگه سپهر حیدری به تازگی ویدیویی باحال از موتور چهارچرخ سواریش تو پیست منتشر کرد که احتمالاً خیلی از پسربچه ها دلشون خواست و آرزومی کردن کاشکی جای دیاکو بودن!

سپهر+حیدری

ورزش آرام جوینده از سپهر فوتبالیست بیشتر!

آرام جوینده در ادامه همون فعایلت مجازیش و اصلا یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته و هی سوژه میشه، همین انتشار عکس و فیلم های عجیبه!! خب شما کافیه که کمی تا قسمتی چهره داشته باشید! اینجوریاست که میای و از هر قدم و حرکتت عکس میگیری و با تیپ مختلف و چهره هایی که میسازی فالوور جذب میکنی!! اما از طرفی برای محتوا ساری باید خب از موارد مختلف استفاده کنی، مثلا این مدلیه که از زار و زندگیت بزاری و یا راه به راه بچهات رو بیاری جلو دوربین و هر کجا که رفتی عکس و فیلم فراموشت نشه!! اینجوریاست که فردی از هیچ به نیم میلیون دنبال کننده میرسه!

Untitled

کمی با جزئیات آرام جوینده و سپهر حیدری

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی