|

باز هم تولد سوپر لاکچری "سپهر حیدری" که زنش واسش ترکوند؛ خونشو خود عربام نمیتونن بخرن!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری همیشه از چهره های جنجالی بوده که توسط همسرش مورد توجه حواشی قرار گرفته و اینبار نیز با تولد بازی جالبشون اینچنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انگار این روزا میون بازیگرا و فوتبالیستا رقابتی عجیب شکل گرفته. چرا که می بیینم آقایون فوتبالیست با خانوماشون و خانوم و آقای بازیگر هم با اطوارهای عجیبشون مورد توجه قرار میگیرن در حالی که میتونستن خیلی عادی تر زندگی کنن! یکی از اونها سپهر حیدری می باشد که از زمان ازدواجش به اینور دیگه نه تنها عادی زندگی نکرد، بلکه به شدت هم رفت تو حاشیه اونهم نه بر اساس موضوعی خاص بلکه لحظه ای! چرا که آرام جوینده همسر سپهر حیدری یک بلاگر اینستاگرامیه و اصلا اون تایمی هم که اینستا تا به این اندازه بولد نشده بود هم باز تصاویرش در فضای مجازی پخش میشد و مورد توجهی نه چندان متعارف قرار میگرفت. مثلا تا جای که یادمون میاد همسر سپهر حیدری بابت سبک استایل و چهره ای که برای خود ساخته سوژه میشده و میشه! این در حالیه که خود سپهر حیدری هم با نظرات به شدت نامتعارفی همراه میشه اما خب انگاری ذره ای براش اهمیت نداره و اتفاقا همیشه ام کامنتاشون بازه!!

اگه خیلی با این موضوعات گفته شده آشناییت نداشته باشید احتمالا الان ذهنتون پر از سوال شده که خب مگه آرام بانو اون موقع ها چه مدلی بودن و حالا هم چه مدلی هستند؟ که در پاسخ بادی بگیم در ادامه نمونه ای بارز و جدید از تنور دراومده مشاهده می کنید که استایل و چهره خانوم خانوما رو برای تولد سپهر حیدری نشون میده. این تصویر توسط آرام جوینده منتشر شد و با نظراتی فراوون همراه شد که خیلیا از چهره عجیب و غیرطبیعی وی انتقاد کردند و برخی هم لباس جذب ایشون نظراتی منفی دادند و نوشتند مگه ایشون مجبوره انقدر تنگ بپوشه؟!! 

aramarera_354645147_1660295767777602_7717697783042510716_n (1)

آرام و سپهر، از کادوی سورپرایز تا فیس بچها که شبیه مامان عملیشون نیستن!

خب همونطر که دیدن واقعا هم همسر سپهر حیدری چهره ای غیر طبیعی پیدا کرده! این در حالیه که برخی میگفتن ظاهرا خانوم جوینده کلا لباس سایز خودشونو ندارن چه برسه به اور پوشیدن!! 

در این بین از اونجایی هم که خود سپهر حیدری در همه پستای خانومش حضوری گرم داره و کامنتای بلند و محبت آمیز میذاره، اینبار نیز اینچنین کرد و چون تولدشم بود بیشتر بهش آب و تاب داد. ظاهرا سپهر خان هدیه ای جذاب و سوپرابز طور درفات کردن اما خب هیچ رونمای از کادو نشد!

از دیگر نظراتی که گذاشته شده بود چهره دو تا فرزند گوگولی این زوج بود که بسیاری میگفتن مادرشون انقدر عمل کرده که بچهاش هیچ شباهتی بهش ندارن! در ادامه تصویری هم از سپهر حیدر و ارام جوینده ببینیم تو زمانی که هنوز ایران بودن.

Untitled

Untitled

و هدیه سپهر به آرام

دبی نشینی سپهر حیدری و همسرش در آسمان خراشی که خود عربام تو کَفشن!

خب دیگه قطعا متوجه شدین که این زوج در دبی زندگی میکنن. ترکیه شده محلی برای چهره های مشهوری که میخوان فقط از ایران برن و کشف حجاب کنن! دبی شده محلی برای پولدار نشینای ایرانی مثل گلزار و حیدری و قایدی و ...دیگر کشور ها مثل آمریکا و آلمان و ... هم شده محلی برای اون دست از چهره های که دیگه خیلی شاخ شدن و رفتن که دیگه اصلا برنگردن!

روش پول درآوردن این زوج تا بتونن زندگی لاکچری داشته باشن

خب این روزا شاید خیلی از مردم دلشون بخواد از ایران برن و مهاجرت کنن که خب این وسط دیدین زندگی هایی به مانند سپهر حیدری و هسرش خیلیارو هوایی میکنه که مثلا برن دبی زندگی کنند.

به همین علت کاربران بسیاری از این چهره میپرسن زندگی اونجا چجوریه و از این حرفا که خب آرام بانو در یکی از استوری ها جواب داده بود اینجا زندگی پول زیادی میخواد چرا که باید درآمد به واحد پول درهم داشته باشید تا بتونید به خوبی زندگی کنید!!

آرام-جوینده-2

پیج 1 میلیونونی و غذاهای فاخری که منتشر میشه!

آرام جوینده در پیج 1 میلیونیش علاوه بر این که خودشو به شدت می بینیم، تصاویر و ویدیوهایی از همسرش و دو تا پسر کوچولوشم به اشتراک میذاره. خانوم خانوما گرچه که میتونه دم به دقیقه از رستوران گردی و جاهایی که میرن تولید محتوا کنه اما خب این مدلی نیست و تنها گاهی یه ریز فخری میفروشه. در ادامه استوری وی را مشاهده می کنید در حالی که از خوشمزه جاتش عکس گرفته بود.

aramarera_s+instagram+2023-4-25+story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسن ارسالی در

    این نامرد آبروی مرد ایرانی را برده

  • علی ارسالی در

    خوشا به سعادتی ک خدا لطف شامل حال شما کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی