|

اگزجره ترین سلفی از زنِ سپهر حیدری تو اینستا؛ با وزنه ی سنگین چه بازویی ساخت!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در اینستاگرام اینبار با جویدن آدامش خبر از اتفاقی تازه داد و خودش رو سوژه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنای سابق پرسپولیس می باشد که حالا تبدیل به پیشکسوتی شده که چند شعبه مدرسه فوتبال داره و کلی سنین مختلف رو فوتبال آموزش میده! سپهر خان حیدری هیچگاه از چهره های پر حاشیه نبوده و از طرفی هم یکی از پر حاشیه ترین چهره ها بوده! حالا چرا؟ چون خود سپهر حیدری هیچ حرکتی که بخواد جنجالی باشه انجام نمیده و نداده، اما از وقتی که متاهل شده، خانوم خانوماش مثل بنز آقاو برده تو تونل جنجالات! قطعا همیشه برای دیده شدن نیاز به یک بانو هست. مثلا دیدین که محمد رضا گلزار انقدر حاشیه سازی کرد ولی دیده نشد تا اینکه رن گرفت و ترکوند انقدر بر سر زبونا افتاد! سپهر حیدری هم اینچنین بود و حالا می بینیم با توجه به اینکه آرام خانوم جوینده خیلی از نامتعارف ترین ها هستند، خب سپی خان هم شناخته شده عام و خاص شد!

آرام جوینده و همسرش خیلی وقته که رفتن دبی زندگی میکنن و حسابی دارن عشق و حال می کنن. آرام بانو تو صفحه اینستاگرامش خیلی فعاله اما این مدلی که جذب فالوور میکنه چرا که تو مدتی خیلی کوتاه تونتس پیج 200 هزار تاییش رو به بیش از 1 میلیون دنبال کننده برسونه! شاید براتون سوال بشه چه محتواسازی داره که اینچنین میگیم درموردش؟ که خب در ادامه یکی از جدیدترین استوری های خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که آرام بانو دارن آدامس میجون و سلفی رو تا تو حلقشون هم بردن و در حالی که لودینگ زدن، مخاطبشون رو به یه اتفاق جدید دعوت میکنن که هنوز مشخص نیست چیه!

خیلی از کاربران بر این نظر بودند که این سبک استوری گرفتن چندان جالب نیست و بزرگ نمایی در محتوا سازی است! 

باشگاهی که آرام جوینده رفت خودنمایی عجیبی کرد! مسابقس با زنِ مهدی قائدی؟

این روزا دیگه مد شده که خانوما هی برن باشگاه و عکس بگیرن! این در حالیه که شاید شخص فقط یک ماهه که میره ورزش اما خب جهت کلاس گذاشتن این حرکت رو میزنه! میون خانوماب بازیگر هم که میدونید خیلی خیلی زیاد دیده میشه و تا جایی پیش رفتن که تبدیل شده به چشم و هم چشمی و مسابقه تو کلاس گذاشتن!

اما در این بین آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر از همه همسران فوتبالیست ها این روند رو در پیش گرفتن که البته باید بگیم واقعا جفتشونم ورزشکارای قابلی هستن و اندام هایی کار شده دارند که خب انگاری حیفشون میاد عکس و ویدیو از خودشون نگیرن و راه به راه این کارو میکنن!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری که آرام جوینده گذاشت که خب باید بگیم این سبک عکسای هم خیلی ترند شده و بانوان تا میخوان نشون بدن میرن باشگاه از پاهاشون به این روش عکسای میکنن!

aramarera_s instagram 2023-8-2 story

ناگفته نمونه که برخی هم به وزنه 14 کیلویی اشاره داشتن که نشون میده آرام خانوم بازوی پر قدرتی هم داره! 

Untitled

لوکس بازیای آرام جوینده واسه تولد آقاشون که انگار نه انگار ورشکسته شده!

آرام جوینده و سپی خان در اوایل ازدواجشون تو ایران زندگی کردند و حتی خانوم خانوما اون بالا مالاهای تهران سالن زیبایی داشت و از بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری دعوت برای حضور میکرد تا سالنش دیده بشه، اما چیزی نگذشت که ماجرای کرونا اومد وسط و خب اون تایمم که خیلی از آرایشگاه ها رستورانا و سینما و .... خلاصه خیلی از مشاغل خوردن به درای بسته و نبود مشتری!  آرام جوینده نیز اینچنین شد و سالنش با یه ورشکستگی عجیبی روبرو شد. به همین سبب این زوج زار و زندگی رو جمع کردن و رفتن دبی برای زندگی. در ابتدای رفتنشون هم با عکس و ویدیوهای مختلف و لاکچری که به اشتراک میذاشتن حسابی به چشم اومدن و جنجالی شدن، اما چیزی نگذشت که این موارد هم برای خودشون خسته کنند شد و هم برای مخاطب تکراری! 

سپهر حیدری و آرام جوینده دو دهه با هم فاصله دارن!

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نام های دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

215136_585

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی