|

وقتی زنِ سپهر حیدری فقط با یه کیف دستیش نشون میده فوکول لاکچریه؛ زاویه فکشو!

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در اینستاگرام اینبار با انتشار کیف خود میزان زیاد لاکچری بودنشون رو نشون داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای سلبریتی ها و افراد مشهور دنیای بزرگیه. اونقدر بزرگه که به راحتی میتونن تو مشاغل همدیگه حتی ورود کنند و بدون ذره ای استعداد تو اون حوزه هم دیده بشن چرا که شهرت دارند و شناخته شده هستند. خب نمونه های بسیاری از این مورد دیده ایم اما از اون طرفم نمونه های زیادی از توانایی هایی که شکوفا شدن هم دیده ایم. این روزا قشر بازیگر و قشر فوتبالیسته که تو همه جای دنیا خیلی داره سر و صدا میکنه و از همه طرف یه حاشیه ای داره. البته که حقم دارن چرا که دقیقا این دو شغل از نظر مخاطب خیلی جذابن و پر طرفدار هستند.

اما در این بین می بینیم افرادی رو که از جایگاهشون استفاده می کنن و خونواده رو هم میارن تو کار. تو بازیگرا خب خو خانوما شناخته شده هستند اما در فوتبال خب از اونجایی که آقایان بازیکن و یا پیشکسوت هستند، همسرانشون میان و میشن بولد! چجوری؟ اینجوری که طرف با به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو های مختلف از خودش و خونوادش اول اونها رو به همه میشناسونه و بعد کاربر هجوم میبره به سمت پیج خانوم یا بچها، بعد هم میشه فالو رو فالو که خب تعدادشون میره بالا. البته که این موضوع به تلاش خود خانومن هم خیلی بستگی داره و اگه اهل فالوور جمع کردن و جلب توجه نباشه که هیچ! اما اگه باشه میشه همسر سپهر حیدری!!

CWUPPLDPvrBu

دری که برای خانواده حیدری هم شهرته و هم اعصاب خوردی!

چیشد که یهو اومدیم سر سپهر خان؟ خب چون سوژه اصلیمون ایشون و همسرشون خانوم آرام جوینده بود و قراره با ایشون آشنا بشیم. جالبه که بدونید آرام بانو میون همسر چهره های فوتبالی بیشترین تعداد فالوور رو داره و تا به حال به خودی خود تونسته بیش از 1 میلیون دنبال کننده رو جذب پیجش کنه.

این جذب مخاطبه زحمت داره و البته نیاز به دیده شدن که آرام بانو به خوبی این راه و روند رو بلدن! 

سپهر حیدری از دست چهره هایی محسوب میشه که خودش یه شدت بی حاشیه و بی حرف و حدیثه! این در حالیه که اما برای تصاویر همسرش به شدت کامنت هایی ناهنجار می بینیه و خب باید گفت این موضوع شاید ناشی از علاقه به دیده شدن زیاد هستش که در نهایت ممکنه نتیجه ای منفی بده. احتمالا تا به اینجا متوجه شده اید که اون 1 میلیون دنبال کننده چطور به دست اومدن اما از طرفی هم نظرات منفی از همون در وارد شدن!

Untitled

لاکچری بازی آرام همسر سپهر حیدری تو یه عکس

آرام جوینده در پیج اینستاگرامی خود یک سال پیش بود که تنها 200 هزار دنبال کننده داشت و بعد از اینکه مدتی صفحش و پرایوت کرد و تصاویر مختلف به اشتراک گذاشت، خب پیج های حاشیه ساز تصاویر رو منتشر کردند و در نتیجه کاربر هم به دنبال پیج خانوم جوینده گشت و فالوش کرد تا بینه تو پیج چه خبره! قطعا برنامه ریزی ساده ای بود اما به خوبی جواب داد و با سرعتی دیده نشده پیج به این بزرگی شد!

بگذریم و برسیم به استوری های جدید آرام جوینده که با لاکچری بازی های ناتموم آغاز شد و بعد رسید به دو پسر کوچولوش. در ادامه ببینیم استوری که خانوم خانوما به اشتراک گذاشتن و کیف برند و ناخن های بلندشون رو به رخ کشیدن.

Untitled (1)

آرام جوینده تو دبی چه سایلنت شده! کم کاریه خانوم واسه شخصیتشه

نمیدونیم، اما شاید اگر جای آرام جوینده شخص دیگری هم بود همین مسیر رو میرفت و یا حتی بدتر! چرا که آرام بانو خب هم چهره ای زیبا داره و هم همسری مشهور و پولدار. دبی زندگی کردن هم برای خودش عالمی داره. مثلا اینکه به راحتی میتونه فعالیت داشته باشه و با توجه به اینکه دبی شهر کلاس گذاشتن های ایرانی هاست، به راحتی با انتشار تفریحاتشون میتونست خیلی بیشتر از اینها جلب توجه داشته باشه! 

آرام جوینده خیلی وقته که تصویری از خود پست نذاشته و عجیبه که یه مدت شروع میکنه به پشت بند هم پست گذاشتن و یه مدت هم در سایلنت ترین حالت به سر میبره.

Untitled

و اما ویدیویی از فرزندان سپهر حیدری برای روز کودک

درسته که سپهر حیدری با همسرش دو دهه ای تفاوت سنی داره، اما خب به هم میان! این زوج در حال حاضر صاحب دو فرزند پسر گوگولی هستند که چهره هایی ناز دارن و نشون مدیه آرام جوئینده حتی اگه عمل زیبایی هم داشته، ولی زمینه ای زیبا داشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی