|

وقتی زنِ سپهر حیدری پروسه دبی نشینی رو ترکیه وار طی کرده؛ اینهمه بریز بپاش واسه هپی

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که اصولا تصاویر مختلفی از خود منتشر میکند اما اینبار عکس دونفرشون که لازم به سانسور داشت سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه این روزا مثل قدیم ندیما نیست که هر کی بخواد مشهور بشه بره و بشه بازیگر. تازه اونم با رد کردن یه پروسه خیلی طولانی با کلی تلاش و گذروندن سن و عمر! چند سالی میشه که شهرت پیدا کردن مثل آب خوردن شده و هر کی دلش بخواد میتونه با یه قلق خاص تو اینستاگرام اسم و رسم پیدا کنه و بشه شناخته شده خیلی از آدمای این دنیا. تازه به غیر از اون، میتونن نه تنها خودشون بلکه خونوادشون رو هم به شهرت برسونن چه برسه به اینکه خودشون شناخته شده باشن که دیگه راهت هموار تر هم میشه.

مثلا فوتبالیست ها! می بینید که مثل آب خوردن همسرانشون رو هم میارن به میون و اونها و حتی فرزندانشون رو به همه می شناسونن و یهو می بینید که خانوم خانوماشون از خود آقای فوتبالیست هم بیشتر تو این مسئله اوج گرفته. یک نمونه بارز سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده می باشد که چند سالی میشه آرام بانوی دهه هفتادی با سپهر خان پرسپولیسی دهه پنجاهی ازدواج کرد و تقریبا از همون اوایل ازدواجشون در اخبار مختلف بولد شدند. این زوج این روزها در دبی زندگی می کنند و جالبه که در عین پر حاشیه بودنشون، از آروم ترین زوج ها هستند که به دلیل ظواهری که دارند مورد توجه قرار میگیرن و حرکت خاصی جهت جنجالی شدن نمیزنند!

البته که همون استایل و ظواهرشون پر از جنجاله ها، کلی هم نظرات منفی می بینن و می شنون، ولی رابطه ای زیبا دارند.

Untitled

تصویری تازه از سپهر حیدری و همسرش!

سپهر حیدری و آرام جوینده دو سه سالی میشه که از ایران رفتن و در دبی کسب و کار شاخ خودشون رو دارند و لایف استایلی لاکچری ساخته اند، اما کمتر از تفریحات مایه دارانه ای که دارند به اشتراک میذارن و خب میشه گفت تو این موضوع جالبن! برعکس بلاگرا!!

پیج آرام بانو تقریبا فقط با عکسای خودش پر شده و نکته همین جاست که با این ترفند حالا یک میلیون دنبال کننده داره، حتی اگه فعالیت نکنه هم این فالوور ها برو نیستند! آرام جوینده قبل تر در این فضای نامرئی اکتیو تر بود اما انگاری هر چند وقت یکبار نقشه هایی داره و استپ میکنه. اما به تازگی بعد از مدتهاااا تصویری همراه با همسرش منتشر کرد که سانسور لازم بود و مدل اروپایی طور لباس و ژست داشتند.

Untitled (1)

آرام جوینده واسه تولد سپهر خان سنگ تموم گذاشت!

آرام جوینده و سپهر خان چند سال اول ازدواجشون تو ایران زندگی کردند و حتی خانوم خانوما منطقه بالای تهران سالن زیبایی داشت و از بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری دعوت برای حضور میکرد تا سالنش دیده بشه، اما چیزی نگذشت که ماجرای کرونا اومد وسط و خب اون زمان هم که خیلی از آرایشگاه ها رستورانا و سینما و .... خلاصه خیلی از مشاغل خوردن به درای بسته و نبود مشتری! 

آرام جوینده نیز اینچنین شد و سالنش با یه ورشکستگی عجیبی روبرو شد. به همین سبب این زوج زار و زندگی رو جمع کردن و رفتن دبی برای زندگی. در ابتدای رفتنشون هم با عکس و ویدیوهای مختلف و لاکچری که به اشتراک میذاشتن حسابی به چشم اومدن و جنجالی شدن، اما چیزی نگذشت که این موارد هم برای خودشون خسته کنند شد و هم برای مخاطب تکراری! 

اولین عکس دونفره ای که این زوج خوشبخت به همه دنیا نشون دادن!

سپهر حیدری بعد از اینکه پیشکسوت شد زد تو کار مدارس فوتبال و حالا هم در ایران و هم در دبی پنج شعبه داره که خب در نهایت لایف استایل مرفهی رو برای خانوادش ساخته از نوع لوووکسش. اما این زوج جهت نشون دادن علاقه خود گاهی تصاویری به اشتراک میذارن که هم مورد توجه قرار میگیره و هم تمسخر میشه و این یه موضوع عادیه تو فضای مجازی که مثبت و منفی هر دو هست!

آرام جوینده مثلا مدتی پیش در یک استوری اولین عکسی که همراه با سپهر حیدری گرفتن رو منتشر کرد که جالب بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی