|

ماشاالله به این بازیگرای زن که ایران رو از هالیوود تشخیص ندادن؛ چشارو از حدقه درآوردن

بازیگران بسیاری هستند که در استایل با برنامه ریزی میان جلو و در این مطلب قراره برسیم به اون دست از هنرمندانی که ایران رو به هالیوود ترکیب ز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو هر کشوری یکسری قوانین وجود داره و از طرفی هم خیلیا هستند که خیلی به اون قوانین اعتقادی ندارن و ممکنه یه ریز پیچشی داشته باشن. مثلا موضوع استایل تو جوامع مختلف متفاوته و در حالی که می بینیم اروپا میگه هر کی هرررر جور دوست داشت استایل بزنه، تو برخی از کشورهای شرقی مثل چین و کره جنوبی استفاده از رنگ های سیاه و سفید در مراسمای عروسی به نوعی ممنوعیت داره! فکر نکنید اینها تنها قوانین عجیب دنیا هستند و حتی تو همون اروپا هم می بینیم قوانینی در لباس که شاید برای ما عجیب به نظر بیاد و برای اونها قاااانونه! 

خب تو کشور ما هم یکسری قوانین هست و به ماند همه کشور ها ممنوعیت هایی داریم. قشر سلبریتی و یا بهتره بگیم اهالی سینما تو ایرانه ما این مدلین که دوست دارن هم تو راستای خودمون حرکت کنند و هم یه ریز پیچش هایی به سمت هالیوود پیدا کنند. مثلا اینکه روسری سر میکنن اما از نوع تمام تور به طوری که موهاشون کاملا مشخصه!!! و این واقعا تعجب داره! شاید هم بشه اشاره کرد کت و شلوار میپوشن به جای مانتو و در عین حال در میون مردان دیده شده کت های بلند به مانند مانتو به تن کردند و این نشون میده علاقمندن تا یه گریزی به تفاوت ها بزنن و خاص بشن.

اینها انتقاد نیست و واقعیت هایی هستش که همه ما می بینیم و در حال توضیح هستیم. 

n00782687-r-b-001

همه اینها گفته شد تا به موضوع اصلی برسیم و اونهم استایل برخی از هنرمندان سینمامون هستش که در چند سال اخیر به شدت عجیب پوش شدن. عجیبی که گاهی جذاب به نظر میاد و گاهی هم تعجب آوره! به قول یکی از کاربران که نوشته بود انگاری این دست از بازیگران ایران رو با هالیوود اشتباه گرفتن!!

البته که تو ذات و درون بازیگران خاص بودن هستش و این رو نمیشه ازشون گرفت. خاص ودنی که در یکی فوران میکتنه و به شدت غلیظه، در دیگری کمتر و مرموزانه تر! در ادامه ببینیم بازیگران رو که این مدلی دیده شدن و چشم عکاسان و بعد هم مخاطبین رو از حدقه درآوردن!!

534694

متین ستوده

قطعا متین ستوده میتونه از صدر جدولی ها در این راه باشه چرا که خانوم بازیگر بلافاصله بعد از دیده شدن در دنیای بازیگری، به سمت و سوی دیده شدن های مجازی و استایلی رفت. متین ستوده در اینستاگرم فعالیت بسیاری دارد و در حالی که تصاویر بسیاری از خود با تیپ و لباس های مختلف و میکاپ های رنگ دار به اشتراک میذاره، نگاه مخاطب رو به نوعی دیگر، به نوع مدلینگ به سمت و سوی خودش میکشونه. متین ستوده اما یکبار به این دلیل مورد هجوم نظرات منفی و البته توبیخ قرار گرفت چرا که در یکی از مراسمات سینمایی با لباسی که به نظر برخی ناهنجار بود حضور پیدا کرد و دقیقا جمله ای که گفته شد ایران و هالیوود اشتباه گرفته شده رو متین بانو اجرا کرده بود!

176858_890

لاله مرزبان

لاله مرزبان با بازی در سریال "ستایش" بود که شهرت اصلی خودش رو پیدا کرد. خانوم بازیگر در این کار کاراکتر نازگل رو به تصویر کشید که دختری محجبه و چادری بود. این در حالیست که مخاطب نقش رو باور کرده بود تا اینکه با یه عالمه عکس و تیپ این چهره تو دنیای واقعی و اینستاگرام آشنا شد. لاله بانو به مانند میتن بانو علاقه وافری به استایل زدن داره. مثلا یکی هست به مانند خانوم طناز طباطبایی و یا بهاره کیان افشا که خیلی دربند تیپ زدن و فکر کردن بهش نیستن، اما برخی هم به مانند دو بازیگر نام برده خیلی تو این حوالی فعالیت دارند و دوست دارن تا واقعا برنامه ریزی شده برای ظاهرشون پیش برن و خاص دیده بشن. لاله مرزبان گاهی اونقدر جسور میشه که میتونه لباسی زیبا خلق کنه. لباسی که هر کسی نمیپوشه اما لاله باهاش خیلی هم احساس غرور داره و این نشون از اعتماد به نفس خوب خانوم بازیگر هستش. بینیم در ادامه لاله مرزبان رو تو ورژن ایرانی هالیوودیش.

Untitled

download

بهاره رهنما

اصلا مگه میشه؟ مگه امکان داره اسم استایل بیاد و نام بهاره بانو درش وجود نداشته باشه. به نظر من که نمیشه! چرا که بهاره رهنما از دست هنرمندانی محسوب میشه که خیلی تو این راستا تلاش داره و تا به حال اونقدر ازش انتقاد شده که فقط خدا میدونه! این در حالیه که خانوم بازیگر اصلا و ابدا از راهی که میره برنمیگرده و همچنان پر قدرت تر هم ظاهر میشه. بهاره رهنما رو میشه از دست چهره هایی قرار داد که خوشتیپ نیستند و پسند نود درصد افراد قرار نمیگیرن! خانوم خانوما گاهی از دستش در میره و خوشتیپ میشه که با تعجب بسیار کاربران همراهه. بهاره رهنما مدتی میشه که باحجاب تر شده اما قبلتر به گونه ای استایل میزد که هم عجیب بود و هم هالیوودی!

Untitled

ترلان پروانه

تا به اینجا همه خانوم های نام برده بازیگرانی بودند که یلخی به مراسمات نمیان و حتی برای عکس های اینستاگرامشون هم یه عالمه فکر میکنن و الکی منتشر نمیکنن. ترلان پروانه نیز این چنین است و دقیقا موارد گفته شده درش هست. خانوم بازیگر حالا یا استایلیست داره یا خودش انتخاب میکنه نمیدونیم، اما در اکثر اوقات زیبایی و آراستگی و درستی ترکیب لباس رو ازش می بینیم. ترلان پروانه به خصوص اینکه اکران فیلمی که خودش بازیگرش بوده باشه دعوت بشه، به شدت مورد توجه قرار میگیره چرا که استایلی خفن میزنه. اما در ادامه بینیم ین بازیگر جوان رو در مراسمات مختلف.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی