|

حاصل نظرسنجی اینستایی زیباترین چشم های بازیگران زن ایرانی؛ حدس درجه یکشون چه سخته!

actors-shayanews

در یکی از نظرسنجی های اینستاگرامی در رابطه با زیباترین چشم های بازیگران زن ایران یه سری ها امتیاز بالایی کسب کردن مثل پریناز ایزدیار.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگرها جوری هست که در برخی از مواقع بازیگرها باهم مقایسه میشن مثلا احتمالا سریال جیران رو دیده باشید که خب در رابطه با زندگی ناصرالدین شاه بوده و بازیگرهای زن بسیاری توی این سریال نقش آفرینی کردن که یه مدت توی اینستاگرام یه سری نظرسنجی ها در رابطه با این موضوع که به نظر کاربرا کدوم یک از بازیگرها ر این سریال زیباتر هست برگزار میشد که خب هر کسی براساس سلیقه اش در این نظرسنجی شرکت میکرد و البته که این نظرسنجی ها جنبه ی فان داشتن و هر کسی سلیقه ای برخورد میکرد.

مثلا اگر شما الان از یه عده بپرسید که به نظرش زیباترین بازیگر زن یا مرد سینمای ایران چه کسی هست مسلما یه عالمه جواب متفاوت داشته باشید که بر همین اساس میشه گفت که زیباییی برای هر فردی یه جوری تعریف شده و هر کسی اون رو یه جور میبینه و نمیشه یه نسخه ی کلی درباره اش پیچید مثل این میمونه که مثلا اگر یه نفر سلیقه ای متفاوت از سلیقه ی شما داشت یعنی بد سلیقه هست! حالا در طول این مقاله میخواهیم یکی از نظر سنجی های اخیر رو رو که تو یه پیج اینستاگرامی برگزار شده رو براتون بذاریم که در رابطه با این بوده که زیباترین چشم های بازیگران زن ایران متعلق به کدوم یکی از بازیگرهاست؟

بازیگران زن ایرانی

پریناز ایزدیار رتبه ی اول

مسلما تا به حال به چشم های نافذ پریناز ایزدیار دقت کرده باشید و اون رو یکی از مشخصه های این بازیگر بدونید چرا که کمتر کسی بین بازیگرها پیدا میشه که چشم هایی به درشتی چشم های این بازیگر داشته باشه و میشه اون رو به چشم های آهویی هم تشبیه کرد و البته که در کل پریناز ایزدیار جزء بازیگرهایی هست که بین خانوم های هنرمند زیبایی متفاوت و نچرالش همیشه توی چشم بوده و هست.

پریناز ایزدیار در حال حاضر 37 سال داره و مجرده. زاده ی شهر بابل هست. یه خواهر و یه برادر داره که جفتشون پزشک هستن. پدر پریناز در ابتدا مخالف بازیگر شدن دخترش بوده چرا که خودشون هم وکیل بودن و ترجیح میدادن که پریناز یه شغل دیگه داشته باشه ولی در این راه مادر پریناز از مشوق های اصلی و بزرگ اون بود. این بازیگر بارها در مصاحبه هاش بیان کرده که دوست داره ازدواج کنه و مادر شدن رو تجربه کنه و به نظرش کسانی که انتخاب میکنن که بچه دار نشن یه روزی از این تصمیم خودشون پشیمون میشن چون پریناز خانوم خیلی بچه ها رو دوست داره.

پریناز ایزدیار

الناز شاکردوست رتبه ی دوم

الناز شاکردوست از بازیگرهایی هست که از ابتدا و شروع کارش همیشه زیبایی چهر ه اش مطرح بوده ولی مشخصه ای که چهره ی این بازیگر رو خیلی خاص کرده چشم های زیبا و به رنگ دریای این بازیگر هست که مسلما هر کسی اون ها رو ببینه در کار خالق و پروردگار میمونه چرا که تونسته چشم هایی به این جذابیت رو خلق کنه و البته که از خودش این رو هم میپرسه که خدا توی آفریدن این دوستان از چه خاکی استفاده کرده!

الناز شاکردوست در حال حاضر 39 سال داره و مجرده. در خصوص ازدواج الناز خانوم خیلی وقت ها شایعات بسیاری وجود داشته ولی اینطور که پیداست ایشون مجرده. یه برادر بزرگتر از خودش به اسم علی و یه خواهر کوچیکتر از خودش به اسم الیکا داره. در رشته ی تئاتر فارغ التحصیل شده. شاید براتون جالب باشه که بدونید این بازیگر در زمینه ی طرحی صحنه و لباس و عکاسی هم فعالیت هایی داشته و یه مورد جالب دیگه در رابطه با این بازیگر اینه که ایشون یک سال رو برای تحصیل توی لندن گذرونده!

الناز شاکردوست

سارا رسول زاده رتبه ی سوم

احتمالا دیگه برای کسی چشم های رازآلود سارا رسول زاده غریبه نباشه چرا که بعد از پخش سریال عاشقانه چشم های سارا رسول زاده حسابی مورد توجه مخاطب ها قرار گرفت و حتی یه عالمه کلیپ هم در خصوص تعریف از چشم های این بازیگر ساختن و حتی شاید بد نباشه که این رو بدونید که حرف چشم های زیبای این بازیگر که که هم رنگ خاصی داره و هم یه مدلیه که انگار خوابش میاد تا توییتر هم کشیده شده بود و توی این اپلیکیشن هم کاربرا در اینباره حرف میزدن.

سارا رسول زاده در حال حاضر 33 سال داره و مجرده. لیسانس مدیریت صنعنتی و فوق لیسانس کارگردانی داره. کارش رو در ابتدا با تئاتر شوع کرد و در شبکه خانگی به زیبایی هر چه تمام تر درخشید و شهرت پیدا کرد. خونواده ی این بازیگر پرجمعیت بوده و ایشون دوخواهر و یک برادر بزرگتر از خودشون دارن. احتمالا بدونید که ایشون یه تایمی رو هم مجری بودن و جالبه که خیلی اتفاقی مجری میشه یعنی به گفته ی خودش یه روز یه نفر که اصلا نمیدونه کی بوده و چطور ایشون رو میشناخته زنگ میزنه بهش و برای تست مجری گری دعوتش میکنه و ایشون هم میره و تست میده و در نهایت هم پذیرفته میشه!

سارا رسول زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی