|

ببینید خانومای بازیگر رو که ادعای زیبایی داشتن؛ چرا این تیپای افتضاح تو جشن حافظ زدن!

به بهانه جشن حافظ، سری زدیم به استایل بازیگران خانومی که در سال های قبل به عنوان بدترین استایل ها در این جشن انتخاب شده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو همه کشورا یکسری جشن و مراسمات سینمایی وجود داره که مختص همون کشوره. مثلا تو ایران ما جشن حافظ یکی از مهم ترین جشن های سینما و تلویزیون محسوب میشه که خب واسه بازیگرامون اهمیت زیادی داره. در این مراسم بانوان و آقایان بازیگر فضایی دارند برای خودی نشون دادن. اونه با ظواهر و استایل هایی متفاوت و گاهی عجیب حضور پیدا می کنند تا مبادا از این قافله عقب بمونند!

قطعا در این فضا اونچه که نشون داده میشه و مورد توجه قرار میگیره بازیگری افراد نیست چرا که دیگه وقت نقش بازی کردن نیست! اما در عوض شوی لباس و آرایش و ژست های مختلف دیده میشه که توسط بازیگران انجام میشه تا نشون بدن کی برتری داره و کی برای ظاهرش فکر کرده! گاهی این فکر کردنه منجر به استایلی ناهنجار میشه البته که بعضی اوقات شاید اگه از بادی ها و نباید ها گذر کنند و لباسی زیبا و جدید به تن داشته باشند جذاب میشه، اما به شرطی که عجیب الخلقه نشه که در آخر هم زیبایی درش دیده نشه!

در این مطلب دقیقا قراره با بازیگرانی آشنا بشیم که دست به این افکار زدن و با طراحی های نه چندان جالب خود را سوژه ای ناب برای عکاسان ساختن.

بهاره رهنما 

بهاره رهنما رو همه ما میشناسیم. خانوم بازیگر از همون قدیم ندیما هم تو عجیب رفتار کردن و عجیب پوشی ید طولایی داشت اما با گذشت زمان و ازدواج و طلاق دوباره ای که داشت انی موضوعات درش غلیظ و غلیظ تر شد.

مثلا یکی از این عجایب بهاره رهنما حضور او با لباسی دیده نشده و هزار تیکه در جشن حافظ بود که البته که این استایل از بهاره رهنما بعید نبود چرا که سلیقه وی در همین راستا حرکت داره! در ادامه بینیم بهاره بانوی سینمای ایران رو در کنار همسر دوم و سابقش.

lebas-honermandan-dae-jeshn-hafez-1

مریم معصومی

Untitled

نفیسه روشن

گرچه که ما در ابتدای متن از بهاره رهنما صحبت کردیم و گفتیم خانوم بازیگر از اعجوبه های استایل های عجیب هستند، اما قطعا این چهره تک و تنها در این عرصه نیست و همکارانی داره به مانند مثال هایی که زدیم و البته نفیسه روشن! 

نفیسه روشن نیز از هواداران متفاوت بودن در لباس است که خب اتفاقا یک هیچ از بهتره هم جلوتره چرا که از ترکیب بندی های بسیار رنگی و جیغ نیز استفاده داره. در ادامه ببینیم نفیسه رونش رو در  مراسم جشن حافظ که البته جیغ نبود ولی میدون آزادی شده بود!! آخه چرا!

Untitled

سوسن پرور

Untitled

آزاده صمدی 

اصلا مگه میشه در این خصوص از آزاده صمدی گذشت؟ آزاده بانو البته که همین چند وقت پیش بود برای حجاب محاکمه شد اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر به مانند بهاره و نفیسه و مریم نیست که شیفته استایل های خانومانه تر باشه و اصولا در سبک نه چندان ظریف خود به سر میبره.

مثلا در ادامه مشاهده می کنید این چهره دهه پنجاهی رو در حالی که سر تا پا مشکی شد همراه با شلواری بسبار بلند که خیلیا به جارو تشبیه کرده بودند.

Untitled+(1)

رعنا آزادی ور

این روزها رعنا آزادی ور رو در سریال نمایش خانگی "زخم کاری" می بینیم که نقش سمیرا رو به جذاب ترین شکل ممکن به تصویر کشیده. خانوم بازیگر تا به حال این روی جالب خود را نشون نداده بود تا اینکه با سمیرا فهمیدیم رعنا بانو یه روی خشن این مدلی هم داره که خودش یه پا گردانه!

اما استایل! 

رعنا آزادی ور اصولا استایل هایی معمولی استفاده می کنه اما انگار جشن حافظ ما همچون مراسم مت گالای هالیووده و بازیگران بر این نظرند که اگه ساده باشن امتیاز این مرحله رو از دست دادن! در ادامه ببینیم رعنا بانو رو با لباسی که شاید از او بعید بود.

۲۳۲۴

الهه حصاری

file-7

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی خیلی ساله بازیگره و انگاری هر چه بیشتر از طول عمر کاری خانوم میگذره، بیشتر و بیشتر در استایل هایی که میزنه عجیب تر میشه. نیوشا ضیغمی چهره ای زیبا دارد و حتی برای مدلینگ هم چند باری حضور یافت اما اونچه که مشخصه اینه که این چهره مشهور خیلی در زمینه ترکیب بندی لباس ها دست ماهری ندارد، درست برخلاف خانوم سارا بهرامی که حتی در استایل برای خود دارای امضای شخصی هم هستند.

bazigaran-dar-jashn-hafez-12

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی