|

رونمایی نفیسه روشن از جدیدترین استایل بدون فیلترش/ لباس سادشو ما تو عروسی میپوشیم

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن رو همیشه با استایل های متفاوتی می بینیم که هر کسی قصد پوشیدنشون رو نداره و اینبار نیز خانوم بازیگر با مانتو شلواری خاص سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گرچه که این روزا دیگه به سبک قدیم ندیما نیست که خانوما و آقایون بازیگر از یک راستا استایل استفاده میکردن و چالش و جسارت خاصی در میون نبود، اما گاهی تو همین تایم حالا هم برخی افراد هستند که به نوعی نه چندان زیبا تیپ میزنن و اونجاست که اسمش جسرت نیست، بلکه بدتیپی خطاب میشه! این روزا استایل شده مصداق بارز و نشون دهنده شخصیت و درونیت آدما و هرکسی رو میشه کیمی تا قسمتی با اونچه که میپوشه شناخت که خب نباید هم از روی اینکه حالا طرز لباس پوشیدن کسی با ما فرق داره قضاوتش کنیم. چرا که برخی هستند که عاشق رنگیا مختلفن و یکی دیگه مشکی رو بیشتر دوست داره و فرد دیگه ممکنه از عجیب پوشی خوشش بیاد و اون یکی هم جسارت اتوکشیده بودن رو داشته باشه!

استایل زدن تو هر کشور و فرنگی میتونه متفاوت باشه. این موضوع یه سبکیه که تو جوامع مختلف به شکل های مختلف ظاهر میشه و تو ایران ما هستند سبک تیپ هایی که واقعا جذابن. البته که معمولا بازیگرای عزیزمون وقتی میرن به مراسمات خارجی خیلی خوب عمل نمیکنن و تو مراسمات داخلی استایل های بهتری از خود نشون میدن، اما در مجموع باید گفت بازیگرای خفنی داریم به مانند خانوم سارا بهرامی که اصلا نه تنها خوش استایل هستند، بلکه یه جورایی امضای شخصی هم دارند. 

style_haye_motevat_sara

نفیسه روشن استایل بازه ولی از نوع همه نپسندش!

اما بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که خانوم نفیسه روشن می باشند. نفیسه بانو با بازی در سریال های تلویزیونی بود که دیده شد و شهرت یافت. خانوم بازیگر در عین حال که چهره ای به شدت معصومانه با چشمانی رنگی داشت و همیشه دختر مثبت و خوب داستان بود، اما در واقع و در زندگی شخصیش ظاهر و باطنی کاملا متفاوت از نقش ها دارد. البته که زندگی شخصی هرکسی به خودش مربوطه اما باید گفت زندگی بازیگرا یه جوریه که انگاری به همه مربوطه! البته که این مزاح بود و لپ کلام اینه که چهره های مشهور تو هر جای دنیام که باشن باز ریز جزئیات زندگیشون رو داریه هستش و اینجاست که باید گفت این بده! 

اما موضوع اصلی راجب استایل بود که خب باید بگیم نفیسه روشن از دست هنرمندانی می باشد که تیپ هایی مختص به خود دارد و شاید هر کسی از این سبک استایل ها خوشش نیاد. به تازگی تصویر از خانوم بازیگر منتشر شده که اینچنین است و چندان مورد توجه همگان قرار نگرفت بلکه انتقاد هم شد.

23wer-2

نفیسه روشن اینچنین رفت کنسرت! مگه عروسیه؟

از اینها که بگذریم و برسیم به لایف استایل خانوم بازیگر، باید بگیم که نفیسه روشن همین سال گذشته بود که با موضوعات مختلفی مثل ازدواج و طلاق و کتک خوردن و ماجرای عواطف فوران شده و .... بسیار جنجالی شد.

اما نفیسه روشن همچنان انتشار عکس و ویدیوهای خودش رو داره و فعالیتی که در اینستاگرام داشت رو متوقف نکرده که هیچ، خیلیم پر و پا قرص داره پیش میره. خانوم بازیگر به تازگی نیز با حضور در کنسرت تصاویری از خودش و به همراه رفیق جاش به اشتراک گذاشت که استایل خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت. 

campec.ir_s+instagram+2023-6-22+story+(1)

زیبایی دوچندان نفیسه روشن وقتی سنش رفته بالاتر!

نفیسه روشن اون موقع ها که بازی میکرد طرفدار زیاد داشت. خانوم بازیگر از اونجایی که چهره ای نچرال و از طرفی هم چشمانی رنگی دارد، خب نگاه و قلب خیلی از مخاطبین رو به سمت و سوی خودش میکشوند. نفیسه روشن حتی همین حالا هم هوادارای خاص خودش رو داره و در صفحه اینستاگرامش بیش از 3 میلیون کاربر دنبال کننده وی هستند. اما اونچه که مشخصه اینه که نفیسه روشن انگاری بعد از گذشت اینهمه سال و با وجود اینکه اصلا سن و سال کمی نداره، اما ظاهرا زیباتر و البته جَوون تر از پیش شده!

این اولین باری نیست که یک بازیگر اینچنین اتفاقی براش میوفته و میشه باز مثال زد که خانوم بهاره رهنما هم دقیقا همین شکلیه؛ و خب نکته دقیقا همین جاست که برخی از خانومای بازیگر ما قصد پیری ندارن که هیچ تازه سنشون به عقب هم برمیگرده!

nafisehroshan_s+instagram+2023-6-8+story+(1)+(1)

کمی بیشتر با نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. فعالیت اش را از کلاس بازیگری حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال 1382 با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دروبین رفت. شهرت ایشان از سال 1386 وقتی 25 ساله بود با سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و در کنار چهره هایی چون امین تارخ و لعیا زنگنه شروع شد.

سفر+نفیسه+روشن+و+نامزدش+به+رامسر+++عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی