|

زنان بازیگری که عاشق گوشواره های خاص و گولاخن؛ عجیبه اینهمه تاثیر گوشواره تو تیپ

قطعا اکسسوری در استایل تاثیر بسیار زیادی داره و در این مطلب قراره با خانومای بازیگر ایرانی که شیفته گوشواره هستند آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب قطعا برای یک بانو در هر کجای این کره زمین، زیبایی و استایل اهمیت بالایی داره. چرا که ناخوداگاه و به طور غریزی خانوم ها زیبایی رو دوست دارند و علاقه مندن تا در هر کجا که هستند زیبا دیده بشن و ازشون تعریف و تمجید بشه. حالا شما فکر کن هنرمند بازیگر هم باشی که دیگه این دیده شدنه برات اهمیت دو چندان پیدا میکنه. چرا که اصلا بازیگری علاوه بر اینکه استعداد میخواد، زیبایی هم لازمشه و در اکران ها مخصوصا، اونچه که بیشتر دیده میشه ظاهر و استایل آدما هستش. 

چرا که یک بازیگر در اکران نمیاد بازیگری کنه که، از طرفی هم شخصیت وی در تصاویر چندان مشخص نیستند و اونچه که در نهایت نشون دهنده هم شخصبیت و هم سلیقه و هم اعتبار اون فرد هستش، نوع لباس پوشیدن و آراستگی وی می باشد. میون بازیگران زن یکسری هستند که روند خاص خودشون رو دارند و اصلا به صورت شخصی امضای استایلی پیدا کردن. مثلا یک ترند به وجود آوردن و یا از یک ترند خاصی پیروی می کنند. 

این رونده میتونه به جزئیات هم برسه و مثلا خانوم و یا آقای ایکس همیشه از یک آیتم ریز اما دائمی در ظاهر و تیپ خود استفاده داشته باشه. در میون بانوان اونچه که میخوایم بررسی کنیم گوشواره هستش! بله این اکسسوری ریز اما تاثیر گذار میتونه ظاهر یکی بانو رو زیباتر و یا ساده تر کنه. برخی از بازیگران خانوم در این عرصه شگفت انگیز هستند که گوشواره رو بیشتر از یک قسمت کوچیک در ظاهر خود می بینند و اتفاقا ازش به عنوان یه آیتم مورد توجه استفاده می کنند که برخی از اونها قراره آشنا بشیم.

file

نیکی مظفری از سلاطین گوشواره های خاص

قطعا حتی اگه نیکی بانو رو نشناسید هم باز از روی فامیلی وی میشه فهمید که دختر کدوم هنرمند سینما می باشد. بله نیکی مظفری خود نیز بازیگری مشهور و محبوب است که دختر آقای مجید مظفری هستش و از طریق پدر به این عرصه ورود کرد، البته مثل آب خوردن!

نیکی مظفری از دست هنرمندانی می باشد که به تیپ و سبک لباس خود اهمیت زیادی میده اما حاشیه دار نیست و تا به حال برای پوشش در دام جنجالات نیوفتاده. وی گوشواره رو از آیتم های اصلی و تاثیر گذار در ظاهر خود میبینه که خب باید بگیم واقعا هم از گوشواره های زیبایی استفاده میکنه. در ادامه آشنا بشیم با این دختر خوش سیمای سینما.

Untitled

نیکی-مظفری

6

Untitled

لیندا کیانی و گوشواره و ورودی جالب به دنیای مدلینگ

لیندا کیانی رو قبل ترها تنها در دنیای بازیگری می دیدیم و خانوم بازیگر کار خود را هم با ایفای نقش در سریال های تلویزیونی شروع کرد. اما بعد تر این بازیگر دهه پنجاهی رو در زمینه مدلینگ دیدیم که برای همه عجیب بود چرا و چیشد که لیندا کیانی یهو مدل شد!

اما اونچه که مشخصه اینه که در این دنیای بزرگ هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و اصلا چه ایرادی داره اگه کسی استعداد کاری رو داره بره و بهش ورود کنه؟ البته که این جمله برای همه کس و همه جا صدق نمیکنه و اگه واقعا استعدادی هست باید رفت! لیندا کیانی از لحاظ چهره ای برای میکاپ مدل شد و از لحاظ لباسی هم برای استایل! گوشواره از آیتم هایی بود که شد یه قسمت جذاب و اصلی برای ظواهر وی که در ادامه مشاهده می کنید چقدرم تاثیر گذاره!

ac-image-wJ1592650322al

مارال فرجاد گرچه کم پیداست، اما گوشواره مورد علاقشه!

مارال فرجاد این روزا به دور از ایران به سر میبره چرا مکه برای مداوای بیماری سرطان به مجارستان مهاجرت کرد. البته این که به طور کامل و برای همیشه رفته یا خیر هنوز مشخص نیست و چیزی هم در این رابطه نگفته، اما اونچه که هست اینه که خانوم بازیگر جوان ما چند سالی میشه در این کشور به سر میبره و مارال فرجاد نیز از دست چهره های عاشق گوشواره هستش که حتی در مجارستان هم وقتی برای مراسمات شرکت میکنه از این اکسسوری جذاب بهره ای قابل توجه میگیره.

مارال فرجاد همیشه هنرمندی کم حاشیه و مشهور بوده که در استایل جسارت به خرج داده، اما نه اونچنان که بخواد جنجالی بشه و به دور از ناهنجاری ها باشه.

مارال-فرجاد-بازیگر-ایرانی

بازیگری خستگی ناپذیر با پریناز ایزدیار و البته اکسسوری مورد علاقش گوشواره

پریناز ایزدیار ابتدا کارش رو با تلویزیون شروع کرد اما حالا طوری پشت بند هم بازی میکنه که گویی خانوم بازیگر میخواد رکورد گینس رو بزنه!! پریناز ایزدیار هنرمندی بسیار پرطرفدار و البته خوشتیپه که در مراسمات سینمایی کاملا فکر شده استیل میزنه و حضور پیدا میکنه.

وی گاهی تیپای خاص انتخابشه و همه پسند نیست، گاهی هم اونقدری زیبا میشه که اصلا کسی دلش نمیاد ازش انتقاد کنه. گوشواره برای این بازیگر خیلی مورد توجه قرار میگیره و از تاثیرگذاریش در استایل غافل نیست.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی