|

متین ستوده رخ نشون نمیداد چون همچین کاری با تیپ و قیافش کرده / نارسیس کی بودی شما

matin-sotude shayanews

متین ستوده این روزا بسیار کم کار شده چه جلوی دوربین و چه توی اینستا ولی خب حالا به تازگی با یه پست جنجالی برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

متین ستوده از اون دسته از بازیگرهاست که بعد از این که دیده و شناخته شد اونقدرا که باید و شاید راهی به سینما پیدا نکرد و این روزا هم کلا در خلوت به سر میبره و حتی مثل سابق که سعی میکرد حداقل خودش رو از پیج اینستاگرامش یادآوری کنه هم فعالیت نمیکنه و انگار که متین ستوده اینجوری بودن رو بیشتر دوست داره البته که هر از گاهی بعد از گذشت مدت ها میاد و یه اعلام حضوری میکنه ولی خب در حدی نیست که اسمش رو گذاشت حضور و اکتیو بودن که خب این موضوع میتونه برای طرفدارهای این بازیگر ناراحت کننده باشه چرا که خب اونطور و باید و شاید نمیتونن از حال سلبریتی محبوبشون با خبر بشن.

اما موضوعی که راجبه متین ستوده وجود داره این هست که ایشون وقتی هم که زیاد در اینستا فعال بود یه سری حواشی براش درست میشد که احتمالا یادتون باشه که کی رو میگیم موقعی که این بازیگر ازدواج کرد و این موضوع رو علنی کرد و بعد از اون دیگه مدام عکس های کاپلی پست میکرد و انقدر تعداد این عکسا زیاد شده بود که یه عده این وسط شاکی شده بودن ولی خب بعد از یه تایمی نه تنها عکس جدیدی منتشر نکرد بلکه همون عکسا رو هم پاک کرد و دوباره حواشی درباره ی ایشون جون گرفت ولی خب اینبار در خصوص طلاقش و این که چرا شده؟! حالا در ادامه میخواهیم که بیشتر راجبه این بازیگر براتون بگیم.

متین ستوده

میتن ستوده ای که رخ نشون نمیداد به خاطره پول برگشت!

توی روزگاری داریم زندگی میکنیم که شکل پول در آووردن تغییر کرده و از اون حالت سنتی در اومده که باید صبح از خونه بیرون میزدی و تا شب و غروب کار میکردی و خسته و کوفته میومدی خونه چون بعد از شیوع کرونا خیلی از کارا آنلاین شدن و دورکاری یعنی این روزا دیگه افراد از توی خونه هاشون کار میکنن و دیگه خبری از رفتن به یه دفتر و یا محل کار نیست که خب این میتونه حتی برای کارآفرین ها هم مفید باشه چرا که دیگه مجبور نیستن که دفتر و یا جایی رو برای کار کردن کارمند هاشون اجاره کنن که این میتونه حسابی توی هزینه ها صرفه جویی کنه و به نفع کارمندا هم هست که شاید این هزینه ی صرفه جویی شده بیاد روی حقوقشون.

اما خب قبل از کرونا هم خیلی ها از طریق اینستاگرام کسب و کارشون رو آنلاین دنبال میکردن که در این بلاگرها خیلی کارشون راحت بوده و هست چرا که این دسته از افراد با تولید محتوا توی پیجشون از ساده ترین و کوچکترین چیزها مثل آموزش قرمه سبزی ویو و فالوور میگیرن و بعد از این تبلیغات توی پیجشون انجام میدن و از این راه کسب درامد میکنن حالا بازیگرها هم در این بین تبلیغات میکنن اما چه جوری؟ مثلا یه مدت بود که از میتن ستوده خبری نبود ولی حالا به تازگی برای تبلیغ و افتتاح یه سالن زیبایی توی زعفرانیه رفته و به خاطر این که جیب رو پر پول کنه از خودش رخ نشون داد.

متین ستوده

متین ستوده

احتمالا اگه یه بازیگر نتونه تا حد متین ستوده خودشیفته باشه کارش پیش نره!

هر شغلی نیاز به یه جور روحیه داره مثلا احتمالا سخت باشه که یه نفر که مغازه ی گل فروشی داره یهو بره و قصابی بزنه و حتی خودش حیوون ذبح کنه! یا مثلا احتمالا سخت باشه که یه نفر که کارش اداری هست و دستاش آخ نمیگن یهوم بره و تعمیرکار ماشین بشه و هر روز دستاش روغنی و سیاه بشه و بعضی وقتا مجبور باشه که اون ها رو با بنزین بشوره! بنابراین قبلا از این این که هر کاری رو شروع کنیم باید به این موضوع که آیا با روحیات ما سازگاری داره یا نه فکر کنیم تا بتونیم از صد رد صد پتانسیلی که داریم استفاده کنیم.

البته که شاید در این بین بگید که این حرفا چیه وقتی کار پیدا کردن خیلی سخت شده که خب شاید اهمیت ندادن به روحیتون رو بتونید تا مدتی به علت کسب درآمد و مجبور بودن نادیده بگیرید ولی خب بعد از یه مدت احتمالا احساس افسردگی خواهید کرد بابت این موضوع، بگذریم بگیم از متین ستوده که وقتی تو یک مصاحبه ای شرکت کرده بود و مجری یه سوال جالب ازش میپرسه و میگه اگه یه روز با خودت ازدواج میکردی چه حسی داشتی که در اوج نارسیس بودن و اعتماد به نفس کامل میگه احتمالا حس میکردم که خوشبخت ترین آدمه زمینم! که با این حساب میشه گفت برای بازیگر بودن باید یه همچین روحیه ای داشت گویا!

همه میگن متین ستوده قد بلنده دوستشو نمیبینن

هر بازیگری یه ویژگی داره که بابت اون بیشتر شناخته شده هست مثلا هدی زین العابدین به خاطر خالی که روی چونه اش داره معروفه، هوتن شکیبا به خاطره این که توی اکثر فیلم ها بهش زن نمیدن معروفه و یا خیلی از بازیگرهای چشم رنگیمون به علت رنگ چشم های زیباشون از بقیه معروف تر هستن مثل بهرام رادان، حالا در این بین متین ستوده هم به علت قد بلندش معروفه و جالبه که انقدر میگن ایشون قد بلنده که دقت نمیکنن ایشون حتی با افراد قد بلند هم دوست میشه مثل سمیرا حسن پور که مطمئنا ایشون رو هم بشناسید.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی