|

متین ستوده و خواهرش 7 قلم آرایش کردن پنجاه قلم اینستا رو انگشتشون چرخید / پابندشو !

matin-sotude shayanews

متین ستوده از بازیگرایی هست که این روزا با برنامه های سینمای خانگی دیده میشه و رو بورس مونده و خیلی ها ایشون رو به خاطره قد بلندش میسناسن.

لینک کوتاه کپی شد

متین ستوده / بیوگرافی متین ستوده / عکس متین ستوده / شوهر متین ستوده / حواشی متین ستوده

متین ستوده از جمله بازیگرای بکوب بسازی هست که تو سینمای ایران در حال فعالیته! حالا منظورمون از بکوب بساز چیه؟ منظورمون اینه که خانوم خانوما وقتی اوایل وارد این عرصه شده بود خیلی ساده بود و یکم بعد با تیپای جنجالیش خودش رو نشون داد و اومد سره زبونا افتاد و بعد از اون هم که دیگه کلا افتاد رو دور عملای زیبایی و خوشگلاسیون خودش که جالبه همه قبل از این که بازیگر بشن میرن سراغش تا پرفکت و زیبا تو این عرصه حاضر بشن ولی متین ستوده بعد از شهرتش رفت به دنبال این ریزه کاریا و این روزا هم در اوج ملات کاریه خودش قرار داره و بتونه کاریش از صد نمره ی صد میگیره و قابل شناسایی نشدنی ترین روزایه خانومه.

بگذریم و بریم سراغ فعالیت های متین ستوده که باید بگیم دو تا از اصلی ترین سریال هایی که خانوم با کمک اون ها دیده و شناخته شد میکائیل و لیسانسه ها بود که تو دوتای این سریال ها قد خانوم حسابی مورد توجه گرفت و خود متین ستوده هم تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود که به خاطره قد بلند بودنش بعضی از نقش ها رو به خانوم نمیدن چون نقش مقابلشون که مرد هست قدش از ایشون یا کوتاه تره و یا هم قد هستن که فیلمساز و یا کارگردان این رو نمیخواد! اما حالا در ادامه میخواهیم یه سری از حواشی متین ستوده رو در فضای مجازی و اینستاگرام براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

متین ستوده

متین ستوده و خواهرش بتونه کاری رو در حق خودشون تموم کردن ولی بازم با فیلتر اومدن

استفاده از فیلترهای مختلف تو فضای مجازی خیلی باب شده و به قدری این موضوع زیاد شد که خیلی ها حاضر نیستن که دیگه بدون فیلتر از خود واقعیشون عکس منتشر کنن و میدونید که این فیلترا به قدری پیشرفت کردن که خیلی طبیعی و واقعی به نظر میان و از طرف دیگه وقتی دستتون بره جلوی صورتتون فیلتر نمیپره و شما همچنان قیافه ای مثل آنجلینا جولی خواهید داشت! حالا جالبه که خیلی از بازیگرا هم تو این خط افتادن و از فیلترهای مختلف برای گرفتن عکساشون استفاده میکنن که اگر بخواهیم یکی از جوون ترین ها رو بگیم باید ترلان پروانه رو اسم ببریم و یکی از میانسال ها هم مرجانه گلچین هست تو این زمینه!

البته که این قضیه راجبه متین ستوده هم صدق میکنه؛ یعنی شما خانوم رو با انواع و اقسام لوازم آرایشی مالیده به صورت که کرمش رو قشنگ میشه با کاردک از پوستش تراشید، میبینید ولی موضوعی که وجود داره این هست که متین ستوده با وجود همه ی این کارها باز هم عشق به فیلتر داره و هیچ وقت بهش نه نمیگه و دست رد به سینش نمیزنه، مثلا به همین تازگی خانوم خانوما به مناسبت تبریک تولد خواهرش که معلوم نیست واقعا خواهرشه و یا رفیقش یه عکس باهاش منتشر کرده که جالبه خانوما تو این عکس آرایش آنچنانی دارن و عمل های فلان ولی باز هم از فیلتر استفاده کردن! 

متین ستوده

متین ستوده و رفیق شفیقش که خانوم این روزا داره میترکونه

دوستی و رفاقت بین بازیگرا همیشه برای مردم جالب و جذاب بوده چرا که در این صورت میشه بیشتر راجبه اون ها دونست ولی خب میدونید که تو سینمای ایران یه مقدار رفاقت بین یه همکار خانوم با همکار آقا حواشی خودش رو به دنبال داره که اگر بخواهیم صادق باشیم این موضوع حتی تو کشورای خارجی هم وجود داره، مثلا از رفقایی که سره رفاقتشون حرف و حدیث زیادی به وجود اومد باران کوثری و حامد بهداد بودن که وقتی یه سری از جاها باهم دیده شدن شایعه ی رابطه ی عاشقانه ی اونا باهم به وجود اومد که از طرف باران تکذیب شد و گفته شد این یه رفاقت معمولیه و حامدخان خیلی جاها به باران کمک کرده.

اما برسیم به یکی از رفیقای شفیق متین ستوده که خانوم سمیرا حسن پور هست که خانوم خانوما این روزا فیلم "سه کام حبس" رو در حال اکران داره که کارگردان فیلم هم همسر خودش هست و میشه گفت که سمیرا خانوم برای این فیلم و نقشش حسابی سنگ تموم گذاشته و حتی از تراشیدن موهاش هم نگذشته و احتمالا میدونید و الان فهمیدید که متین و سمیرا سالهاست که باهم دوست هستن و حتی وقتی متین ازدواج کرده بود این رفقا باهم و با شوهراشون مسافرتای دسته جمعی میرفتن ولی یه موضوعی که وجود داره تفاوت های اخلاقی و ظاهریه این دوتا رفیق هست که برای خیلی ها سواله چطور با این وجود باهم دوستن!

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده و بهتاش یه تنه میانگین قد رو تو ایران جابجا کردن

گفتیم که متین ستوده جزء بازیگرای زن قدبلند سینما محسوب میشه که حتی در برخی از مواقع قدش از بازیگرای مرد هم بلندتر هست و اونا رو میذاره جیب بغلش و جالبه که میگفته به خاطره قد بلندش نمیتونه کیس ازدواج مناسب پیدا کنه ولی خب بعد از یه مدت خبر ازدواجش رو شنیدیم و دیدیم یه آقای خوش قد و بالا دل خانو رو برده ولی در نهایت و در سکوت شایعه ی طلاق این بازیگر رنگ واقعیت گرفت و این داستان تموم شد. حالا برای این که قد بلندی خانوم براتون کاملا ملموس باشه عکس متین ستوده و بهتاش (بهرام افشاری) رو براتون گذاشتیم که مقایسه کنید.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی