|

عکس "متین ستوده" قبل از عمل زیبایی در عروسی خواهرش | خوش پوشی خانوم ستودنی است

matin-sotude shayanews

متین ستوده این روزا بیشتر با برنامه های متعدد و مسابقه های توی سینمای خانگی شناخته میشه، البته یکی از مشخصه های دیگره این بازیگر قد بلندشه.

لینک کوتاه کپی شد

متین ستوده بازیگریه که اوایل کارش خانوم خانوما با حواشی بیشتر و بیشتر دیده شد و این حواشی برمیگرده به تیپ و استایل هایی که این بانو میزد و شاید براتون جالب باشه که به خاطره این موضوع حتی کار متین ستوده به دادستانی هم کشید و باید تعهد میداد ولی خب به نظر خودش استایل هاش ایرادی نداشت و بانو مثل همیشه بوده و انگار که مردم پیاز داغش رو زیاد کرده بودن! اما نکته ی دیگه ای که در خصوص متین ستوده وجود داره عمل های زیبایی این بانو هست که در نوع خودش خاصه!

میگید چرا؟ چون خانوم متین ستوده زمانی عمل زیبایی کرد که خب خیلی ها جرئت نمیکنن این کار رو انجام بدن چون اون موقع شناخته شده و معروف بود ایشون، بگذریم و برسیم به فعالیت های این بانو که باید بگیم با تلویزیون بود که ایشون دیده و معرفی شد مثل سریال های میکائیل و لیسانسه ها که اولین نکته درباره اش تو این مجموعه ها قد خیلی بلند این بازیگر بود اون هم در مقابل بازیگرهای مرد که خیلی ها رو شوکه کرد. حالا در ادامه بیشتر راجبه حواشی های مجازی متین ستوده براتون میگیم.

متین ستوده

متین ستوده قبل از این که خودشو بسپره دست جراحی و عمل زیبایی اینجوری خودشو تغییر میداده

این روزا دیگه مجازی و واقعیت زمین تا آسمون با هم تفاوت دارن و نمیشه چیزی رو که تو مجازی دیده میشه رو بدون شک باور کرد خصوصا در رابطه با چهره ی یه سری از افراد تو این فضا که خب اکثرشون عمل های متعدد زیبایی داشتن و انگار که از ملزومات بولد شدن این عمل های زیباییه و بدون این که پنج ضلعی بشه صورتتون نمیتونید جزء این افراد محسوب بشید و نکته ی جال دیگه این هست که این افراد با وجود این که یه عالمه تغییر توی خودشون به وجود میارن بازم راضی نیستن!

چون با وجود اینهمه هزینه ی عمل باز هم از فیلتر استفاده میکنن تا خودشون یه شکل دیگه کنن و فضایی تر از قبل دیده بشن. حالا متین بانو هم یکی از اون دسته از افرادیه که خانم عمل های متعددی انجام داده و جالبه که این ریسک رو موقعی که بازیگری رو شروع کرده بود به جون خریده که خب خیلی ها این روزا دیگه قبل از ورودشون به این عرصه این عمل های ریز و درشت رو انجام میدن تا پرفکت باشن ولی متین برعکس کار کرده. مثلا عکس زیر رو از خانوم قبل از عمل ببینید.

متین ستوده

حضور متین ستوده بین مردم که کسی اصلا محلش هم نداد

اگر دقت کرده باشید خیلی از سلبریتی ها تو مکان های عمومی زیاد ظاهر نمیشن چرا که امکان داره خیلی ها برای عکس گرفتن با اون ها پیشقدم بشن که این موضوع وقتی از حد بگذره میتونه اون ها رو اذیت کنه و باعث دردسرشون بشه و لحظاتشون رو سخت کنه و این میتونه یکی از معضلات معروف بودن باشه چون فرد معروف نمیتونه که برای حفظ شان خودش یهو داد بزنه که نمیخواد با کسی عکس بندازه و از مردم بخواد که نزدیکش نشن!

اما تو یه اتفاق جالب که برای کاربرا خیلی جالب بود حضور متین ستوده تو یه لوکیشنی بود که در حال عکس انداختن با دوستشون بودن که سوتی میده و عکس تبدیل به فیلم میشه ولی این وسط یه موضوعی که برای کاربرا خیلی جالب بوده این بود که کسی از افرادی که تو این لوکیشن حضور داشتن خانوم بازیگر رو نمیشناختن و در حال و هوای خودشون و عکس گرفتن بودن و کسی جلو نیومده بود که از متین ستوده درخواست کنه که باهاش عکس بندازه که این موضوع موجب تعجب بود.

متین ستوده شبیه به مادرشه؟

گفتیم که متین بانو از اون دسته از افرادیه که خانوم از پیروان عمل های زیبایی بوده و موضوعی که این وسط برای خیلی از کاربرا جالب بوده این هست که ایشون تو ساخت و ساز مجدد زده از بیخ و بن چهره رو تغییر داده و خانوم دیگه به هیچ کدوم از اعضای خونواده اش شباهتی نداره مثلا مدتی پیش عکس خودش رو با برادرش منتشر کرد که خیلی ها فک کردن نامزدش هست و حالا هم که خیلی ها عکس بانو رو با مادرش دیدن باز هم این موضوع به وجود اومده که ایشون عملاش خیلی  سنگین بوده!

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی