|

وقتی متین ستوده تو جمع همکاراش از همه جذاب و زیباتره / گریمش انگاری یکی دیگس!

matin-sotude shayanews

متین ستوده از طریق تلویزیون دیده و شناخته شد و آنچنان که باید و شاید نتونست به سینما راه پیدا کنه، ولی در برنامه هایی مثل مافیا خوش درخشیده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده از جمله بازیگرهای هست که کارش رو با تلویزیون شروع کرد و بعد از اون هم نتونست اونقدرا که باید و شاید به سینما راه پیدا کنه ولی خب تا دلتون بخواد توی برنامه های سینمای خانگی این بازیگر رو مشاهده کردیم و مثل بازی های مافیا و البته که این رو هم باید بگیم که متین ستوده توی این برنامه ها خوش درخشید و دیده شد و خیلی ها که ایشون رو نمیشناختن با این برنامه ها دیدن و شناختن البته که یه تایمی این بازیگر با حواشی که داشت خیلی توی چشم بود و دیده شد که احتمالا این حواشی رو بدونید.

مثلا یکیشون مربوط میشه به معروف ترین استایلی که متین ستوده زد و خب در نهایت هم بابتش از طرف مردم سرزنش شد چرا که خانوم یه مقدار داشت راه رو بیراهه میرفت و دیگری مربوط میشه به ازدواج یهویی این بازیگر و بعدش هم که طلاقی که هیچ موقع واضح راجبش حرف نزد ولی خب انگار خیلی وقت هست که مهر تائیدش خورده و مورد دیگه هم برمیگرده به تغییر چهره ی متین ستوده بعد از یه مدت که احتمالا به علت عمل های زیبایی باشه. حالا در ادامه قصد داریم بیشتر راجبه این بازیگر براتون بگیم، پس با ما باشید.

متین ستوده

زیبایی بی بدیل متین ستوده بین همکاراش

اگر دقت کرده باشید همیشه جمع های بازیگران برای مردمی که هوادار اون ها هستن جذابیت های خاص خودش رو داشته و داره، قبلا که فضای مجازی نبود و یا اگر بود این همه گسترده و در دسترس عموم نبود خیلی از خبرهای دست اول و داغ در رابطه با سلبریتی ها و بازیگرها خیلی دیر به گوش میرسید و اصلا به گوش خیلی ها هم نمیرسید ولی خب این روزا با وجود فضای مجازی هر کسی که طرفدار یه فرد معروف هست به راحتی میتونه راجبه اون فرد خبرهای دست اول رو داشته باشه.

حتی خیلی از بازیگرا هستن که فن پیج های پر و پا قرصی هم دارن که آخرین اخبار اون ها رو در پیجشون قرار میدن و خیلی های دیگه از آخرین فعالیت های اون بازیگر باخبر میکنن. مثلا به تازگی یکی از پیج ها از سریال اخیری که خانوم متین ستوده در اون نقش آفرینی کرده به اسم عقرب عاشق یه عکسی منتشر کرده که خانوم ستوده و همکارانش رو در پشت صحنه ی این سریال نشون میده که به نظر خیلی ها چهره ی متین بانو بسیار زیبا و دلنشین دیده میشه توی عکس ها و خیلی ها اون رو در جمع تک دونستن!

متین ستوده

وقتی از متین ستوده سوالای عجیب میپرسن

تلویزیون یکی از رسانه های بزرگ در کشور ما محسوب میشه و دنبال کننده های فراوونی هم داره و در کل برای هر کسی که از این قاب دیده و شناخته بشه موفقیت خیلی میتونه راحت تر باشه که حالا یه عده از بازیگرا بعد از دیده شدن از این قاب به کلی کوچ میکنن و یه عده هم مثل متین ستوده از این قاب دیده میشن و حتی به یه سری از برنامه ها هم دعوت میشن که خب میتونه یه عالمه بیننده هم داشته باشه و باید براش از قبل برنامه ریزی بشه که در یه مورد معلوم نبود که برنامه ریزی شده بود یا نه!

مثلا متین ستوده یه بار به یه برنامه ی تلویزیونی دعوت شد که خب اتفاقات عجیبی توی این برنامه رخ داد به عنوان مثال مجری ها اولش از ایشون راجب اسمش پرسیدن بدون داشتن هیچ اطلاعاتی در حالی که میتونستن قبلش یه سرچ ساده انجام بدن و بعدش هم وقتی از این بازیگر چه جور وارد شدنش به تلویزیون رو میپرسن و بهش میگن که بگه پارتی داشته یا چی که تونسته وارد این رسانه بشه شما به طور واضح میتونید ببینید که چهره ی متین ستوده با سوال های مجری ها تو هم میره و انگار ناراحت میشه!

که خب برای خیلی ها سوال پیش اومد در این باره که آیا این سوال ها با متین ستوده هماهنگ شده بود و صرفا برای جذب بیننده بود و خانوم ناراحت نشدن و یا خلاف این بوده! شما هم کلیپ رو ببینید و نظرتون رو کامنت کنید.

نشناختن متین ستوده بعد از گریم

همیشه خیلی ها بودن که از گریم های فیلم های خارجی تعریف میکردن ولی این روزا عرصه ی گریم در کشور ما هم داره پیشرفت های زیادی میکنه و به سمت و سویی میره که میشه گفت حرف هایی برای گفتن داره و آینده ی خوبی در پیش روی حرفه ی گریم هست مثل گریم نوید محمدزاده توی سریال آکتور که به خوبی هر چه تمام تر بهش پرداخته شده بود و خیلی ها شاید در نگاه اول متوجه نمیشدن که این فرد پشت گریم آقای محمدزاده هست.

حالا متین ستوده هم برای یکی از برنامه هاش یه گریمی داشت که وقتی عکس ایشون منتشر شد خیلی ها در نگاه اول نتونسته بودن تشخیص بدن که این فرد متین ستوده هست چرا که ایشون خیلی تغییر کرده بود و اصلا شبیه به خودش نبود که برای کاربرا بسیار جالب بود این گریم.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی